13 глава

233 24 0
                                    

Прочети цялата авторска бележка долу!

"Е, от колко време сте заедно с брат ми?"- започна любопитно Джема.

"От един месец"

Влязох в банята. Огледах се в огледалото. Не можех да сваля лукавата усмивка от лицето си. Пуснах водата сякаш съм правила нещо и излязох. С Джема се върнахме тихо до масата. Седнах до Хари и облегнах глава на рамото му. 

"Джеми, помогни ми да сервирам вечерята."-подкани я Ан. Станах от стола и казах, че аз ще й помогна. Влязохме в кухнята. Тя изкара от печката току що изпечено руло. Наряза го на парчета ии започна да слага в чинии. 

"Извинявам се много, но аз съм вегетарианка."-казах. Наистина съм си вегетарианка, май трябваше да предупредя Хари за да каже на майка си. 

"Ооо скъпа, много съжалявам. Хари нищо не ми спомена. Не се притеснявай, има много храна, която не включва месо."- усмихна се много мило.

"Благодаря"-отвърнах на милата усмивка

"Ее, ти си първото момиче по което слушам Хари да говори така. Явно наистина си му откраднала сърцето. Той добре се държи, нали?"-уооуу не мога да повярвам, че е говорил за мен. Всъщност защо пък не. Все пак играем си на гаджета. Взехме всички чинии с храна и ги сервираме. Настаниха се до Хари. Вечерята мина по-мълчаливо от колкото очаквах.
След това се преместихме в хола, насядахме по диваните, а Джем и Анн донесох чай за всички.

Започнаха да ме разпитват за мен. Какво уча и какво мисля да следвам, хоби или таланти и още подобни неща. 

"Скъпи подай ми захарче, моля"-обърнах се към Хари. Надигна дупето си от дивана и се протегна. Взе едно захарче и се обърна за да ми го подаде, но вече бе късно. Аз случайно разлях горещия си чай по панталона му. От устата му излезе стон от болка. Започна да ръкомаха ръцете си. Взех салфетката от под чашката си и започнах "притеснено за бърша крака му. Той избута ръката и яростно и стана. Излезе от стаята. Последвах го. Качи се по спираловидно стълбище. Забърза темпото. Влезе през една врата и ми я затръшна пред лицето. Отворих я бавно. Той стоеше пред скрин. Търсеше нещо. Няма и секунда и изкара чифт сини джинси. Обърна се към мен. Приближих се. Хвана е за брадичката.

"Какво си мислиш, че правиш?"- стисна я още по-силно. С моите две ръце хванах неговата. Боли ме.-"Като казах, че съм добро гадже нямах предвид на момичета които си играят с нервите ми и вършат детински номера."


Почвайте да ме нападате. Кратка е. Не идва музата :д Ще се реванширам, знаете. 

Имам едно предложениее. Така ще ме мотивирате да пиша повече. Получих въпроси на лс за да разкажа нещо по-подробно за героинята и мен самата. Поставяйте в коментарите въпроси, които са свързани с героите или мен. След всяка глава ще отговарям. Така ме надъхвате повече. :дд

Специални благодарности на badgirl-malik която направи тази уникална корица, която сега краси моята книга. Ако искате някоя готина корица се обърнете към нея. Няма да съжалявате! 

Ловкам вии!! <33

He for sheWhere stories live. Discover now