-Hey, salut eu pe toată lumea care ne aștepta pe mine, pe Annie și pe băieți.
-Heyy, salută și ei la rândul lor foarte entuziasmați. Mă îndrept spre Rose și Kate și le îmbrățișez călduros, oferindu-le și un scurt sărut pe obraz fiecăruia, făcând același lucru și lui Kevin și Joe. Erau foarte încântați de această "excurisie", deci sper să le placă ce am pregătit.
Am intrat cu toţii în muzeu, făcând o liniște deplină. Nu puteam să îmi iau ochii de la Jason, care nu m-a mai băgat în seamă de azi-dimineață. Nici măcar o sigură privire nu a aruncat la mine, ceea ce mă îngrijorează, oare am făcut ceva greșit de care nu știu?...
Annie mă cotește, arătându-mi că ghidul nostru a și-a făcut apariția, spulberându-mi astfel gândurile.
-Bună ziua, copii, mă bucur foarte mult să vă cunosc și îmi face o uriașă plăcere să fiu ghid astăzi. Numele meu este Patrick Carpenter, dar îmi puteți spune Patrick, zâmbetul și vocea lui entuziasmată îmi ghidilă timpanele. Astăzi, vom vizita minunatele grădini ale Vezcayei, unde veți putea vedea minunata vegetație care o alcătuiește acest loc superb.
Fără alte observații pornim în marele tur al Miami-ului.
Ziua a fost foarte încărcată. După vizitarea grădinii Vezcaya, am pornit spre Miami Zoo, care este o grădină zoologică care conține peste 2000 de animale sălbatice ținute în captivitate într-un mediu asemănător mediului lor natural. Joe și Kevin s-au simțit destul de în largul lor acolo, făcând o grămadă de poze cu tigrii, elefanții și puii de girafe aflate acolo. Ca de obicei, Rose a fost foarte sarcastică și i-ar fi plăcut să îl vadă pe Kevin legat și dat ca desert la tigri, sau cel puțin să rămână blocat într-o cușcă cu un aligator. Următoarea oprire a fost piața Bayside, unde am luat prânzul, dat fiind că era ora. Am ales un restaurant foarte rustic, unde fiecare din noi și-a comandat câte o specialitate, cum ar fi spaghette sau pizza, stick hawaian din piept de pui, chiar și clătite. Numai ciudățenii.
Miami Seaquarium a fost următoarea oprire. Din păcate ideea de a înnota cu delfinii ne-a fost zdrobită, deoarce vizitatorii nu au voie să facă asta, dar ne-am simțit bine și așa.
Înainte ca turul să se termine, ne-am luat cu toții rămas bun de la Annie, care s-a dus acasă.
Ora cinei a sosit, iar noi am ajuns exact la timp. Eram cu toții la masă și povesteam prin ce aventuri am trecut astăzi.
Pentru mine era o tensiune foarte mare în aer. Jason m-a evitat efectiv toată ziua. Și nu am idee de ce.
-Fetelor, nu am idee cu ce se mă îmbrac! exasperată Rose se plânge, scotocind prin geanta ei.
-Rose, de jumătate de oră te tot uiți prin valiză! Poți să o întorci cu susul în jos dacă vrei, rochia Valentino nu o să apară, o dojenește Kate.
-Crezi că eu nu știu?! se întoarce cu o față urâtă spre inocenta Katie, iar eu chicotesc. Seara mea e distrusă, nu am cu ce mă îmbrăca în club!
-O să găsim noi ceva, o pot întreba pe Ade sau împrumută ceva de la mine! îi spun și ea, din nou, face mutre.
-Mnu, am purtat cam tot ce ai tu, vreau ceva nou!
-Și sărac și cu pretenții! Katie comentează și chicotește.
-Îhhhhh, se pare că va trebui să iau cârpa asta! arată spre o rochie neagră, mulată. Se îmbracă cu ea și se admiră în oglindă.
-Ia-ți și pantofii, o îndemn.
-Arăți perfect! o complimentează Katie.
-Serios? întreabă cu o urmă de speranță în glas. Arăt ca și Kylie Jenner? Sau Gigi Hadid? Sau măcar ca una de pe instagram sau we heart it?
CITEȘTI
10 BOYS , 1 GIRL
FanfictionPovestea Lui Chloe Collins , nu e deloc o poveste ciudată. Adică cât de des se întâmpla ca părinții tăi să se certe încontinuu pe custodia ta? Cât de des părinții te trimit în Florida să stai la o familie necunoscută? Cât de des întâlnești o familie...