Capitolul 5: O porție de shopping și discuții nocturne

965 62 15
                                    

#JASON P.O.V

-Ți-am spus că am să câștig! mă dau mare în fața lui JJ. Îl văd cum își dă ochii peste, iar eu încep să râd. E chiar amuzat să-l văd așa ofticat. Fratele lui mai mic l-a învins!

-Ai avut doar noroc! spune și își ștrege fruntea cu fâșia albă de material ce i-a dat-o Thomas.

-Dap. Un noroc care nu se mai sfârșește! spun mândru. Stai calm , mai ai și alte șanse să mă bați!

-Oh, știu! spune cu un zâmbet șiret.

Hmmm, oare ce pune la cale? 

-Bine, bine , gata cu cearta băieți! se bagă Liam.

-Ce ceartă? întrebăm amândoi la unison. Nu uităm unul la altul și ne apucă un râs isteric. Băieții se uitau ciuadat la noi pentru un moment, dar au renuțat să ne mai bage în seamă pe urmă.

-Haideți băieți să ne schimbăm! spune Adam. I-am promis mamei că o ducem pe Chloe la Mall.

Chloe. O caut cu privirea și o văd rezemată de o bară din metal pe care obișnuiesc să îmi proptesc motocicleta. Pe fața ei era atașat un zâmbet larg , deșii ea era singură acolo și nimeni nu vorbea cu ea.

Trebuie să o spun , nu am nimic cu Hellen , iubita lui Nathan , dar ar trebuii să se comporte mai frumos cu persoanele necunoscute. Ar fi trebuit să stea cu ea cât timp am făcut noi turul circuitului.

Fără să îmi dau seama, am ajuns în dreptul ei. Zâmbetul de pe fața ei era și mai larg , dar părea totuși puțin încordată.

-Hei! spune încet , abia de am auzit-o.

-Hei! îi răspund înapoi.

O tăcere monotonă se lasă între noi, iar eu nu am habar ce să îi spun. Mă uitam la ea și nu spuneam nimic! E o fată rușinoasă, din câte îmi pot da seama , în special după ce s-a întâmplat azi dimineață.

-Chiar îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat azi dimineață! îi spun , iar ea parcă iasă din ceață.

-Ah, am și uitat! spune chicotind.

-Sincer , îmi pare rău , îi spun din nou. O aud din nou chicotind și clatină din cap.

-E ok , răspunde simplu.

Tăcerea iar se așează între noi.

-Ăm , știi , Hellen e o tipă de gașcă , trebuie doar să o cunoști mai bine! îi spun , iar zâmbetul de pe fața ei dispare.

-Nu prea cred că mă place! spune , iar eu îi zâmbesc.

-Stai liniștită, ea se comportă așa cu toată lumea! îi spun, iar ea dă din cap afirmativ. Bine, în afară de Nathan , evident! ea începe să râdă , iar un zâmbet tâmp îmi apre pe față. Chiar ești -

-Jason , schimbă-te , trebuie să mergem! mă întrerupe Adam . El vine spre mine și Chloe , și o ia de încheietură. Ea înghite în sec și îl urmează.

***

#CHLOE P.O.V

Hmmm, oare ce vroia să îmi spună Jason? 

Am arătat ca o proastă în fața lui. Zici că eram analfabetă. Zici că mi-a mâncat pisica limba. Nu știu ce a fost cu mine! De obicei nu sunt așa rușinoasă în fața băieților ... adică cu Joe și Kevin mă comportam normal. Și nu e normal să te comporți normal cu fostul iubit , adică Joe. Zici că sunt Elena din The Vampire Diaries , care a rămas foarte bună pritenă cu Matt. Ciudat!

10 BOYS , 1 GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum