Capitolul 9: Splash! Chloe și Dean la apă

747 57 6
                                    

*Luni dimineața*

Razele soarelui intră ușor, ușor pe fereastră și îmi mângâie fața. Chris Brown, îmi spune că trebuie să mă trezesc și uite așa mă ridic din pat cu lene și îmi îmbrac hainele pregătite de duminică seara.

În timp ce îmi îmbrăcam cardiganul, telefonul meu a început să facă zgomote pe pat. Mă îndrept spre el, şi citesc masajul surprinzător, primit de la Dean: "Bună dimineaţa, rază de soare! Sper că ai dormit bine. Îmi pare rău că nu ţi-am scris în weekend, dar am fost puţin reţinut de toată curăţenia pe care am fost obligat să o fac, în urma petrecerii ... Sper că ne vedem astăzi " . Citesc repede mesajul, iar apoi îmi bag telefonul în buzunarul blugilor. Privesc hanoracul lui, împachetat frumos ce zăcea pe biroul meu. Ofez uşor şi ies din camera mea, îndreptându-mă spre baie.

-Ai grijă pe unde mergi! se revoltă Jason.

Pufnesc şi îmi dau ochii peste cap.

-Prinţul s-a trezit cu faţa la cearceaf?! Oh, vai! ironică râd, mă întorc cu spatele şi îmi flutur părul în faţa lui.

-Eu intru primul! autoritar zice.

-Continuă să crezi asta! râd şi mă grăbesc spre baie. Jason intră în ritm cu mine, şi pornim o întrecere până la baie. Mă împinge în umăr, mă dezechilbrez şi cad.

-Chloe, eşti bine? îngrijorat se apropie de mine şi încearcă să mă ajute.

-Ia-ţi labele de pe mine, jigodie! strig nervoasă şi mă ridic.

-Chlo-

-Asultă-mă, ne vreau să mă mai atingi sau să îmi vorbeşti! Vreau să uiţi de existenţa mea, ai înţeles?! Sunt sătulă de tine, de ordinele tale, d-de ... nu vreau să te mai văd, Jason. Eşti ca şi mort pentru mine! Poţi să te duci dracului!

-Chloe, nu a fost cu intenţie! continuă el, prinzându-mi mâna, eu o retrag imediat.

-Nu mă atinge! strig. Cum poţi spune că nu o fost cu intenţie?! Tot ce faci tu e din pură voinţă!

-Ştiu că eşti supărată, din cauza a ceea ce am făcut, a ceea ce te-am pus să faci, dar şti şi tu că m-ai enervat foarte tare la petrecere ... şi ţi-am promis răzbunare!

-Psihopatule! Nu sunt o păpuşă, nu mă poţi manevra cum vrei tu!

-Chloe ...

Am plecat de lângă el nervoasă, intrând îl lift. Nu vreau să îl mai văd niciodată. Sâmbătă noaptea m-a dus într-un cimitir şi m-a lăsat acolo, dându-mi sarcina de a sparge o piatră de mormânt. Nu am făcut-o, iar următoarea dimineaţă m-am trezit cu doi porumbei morţi la picioarele mele. Urlete şi isterii, înjurături şi plânsete. Am trecut prin toate stările.

Cine se crede el?!? Kai?! Din Jurnalele Vampirilor?! ... nici măcar el nu e aşa psihopat ca Jason.

Mi-am făcut rutina de dimineaţă la parter , şi am plecat pe jos la şcoală, după ce am luat micul-dejun.

*câteva ore mai târziu, în pauza mare*

-Doar nu vorbeşti serios?! Doi? vocea şocată a lui Annie îmi tot pune întrebări.

-Da, a fost oribil!

-Iar, Adrianna nu i-a făcut nimic?

-Ea doar l-a pedepsit, însă tatăl lui ... ei bine, domnul Winchester ...

-Ce ?!Ce i-a făcut? nerăbdătoare, Annie bătea din picior.

-Aş vrea să ştiu şi eu! oftez. L-a dus în biroul lui şi nu s-a auzit nimic.

10 BOYS , 1 GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum