Capitolul 4: Nimeni nu e mai sexy ca Ryan Gosling

1K 71 14
                                    

-Mulțumesc pentru acest mic-dejun, decilicos, Ade! spun, iar ea îmi răspunde cu un zîmbet.

-Oh, Chloe, nici nu ai pentru ce îmi mulțumii! A fost plăcerea mea! zice, iar eu o aprob . Dau să mă ridic de la masă, dar Adam mă prinde de încheietură. Simt cum obrajii îmi prind o culoare rozalie, buzele mele sunt țuguite într-un zâmbet larg, iar ochii sunt parcă afară din orbite.

-Stai puțin , zice iar eu mă așez la loc pe scaun. Mamă, ce ai zice dacă am duce-o pe Chloe la Mall? Adică mâine e prima zi de școală , poate ar vrea să își cumpere ceva nou ?! continuă el.

-Bună idee, scumpule! răspunde Ade fericită. Bineînțeles , că vom merge. Poate după ce terminăm sesiunea de shopping, mergem și la un film? Ce zici Chloe?

-Ăăă-ă-m , adică ... păi ...

-Mamă, doar nu insinuezi că vii cu noi, nu? întreabă șocat Adam.

-Dar ce are? se revoltă amuzată Ade. Sunt cumva prea bătrână pentru a-mi petrece timpul liber cu copii mei, în public?

-Mamă, nu iar! spune un tip șaten, din colțul mesei. Nu ne e rușine cu tine, doar că suntem destui de mari pentru a merge la Mall doar noi, singuri.

-Fie! ...aţi câştigat! se predă ea. Însă doar de data asta! Dar, trebuie să îi cumpăraţi ceva bluză, orice pentru Chloe din partea mea, continuă ea.

-Oh, Ade, nu trebuie să faci asta, adică nu trebuie să îţi pui fii să îmi cumpere mie chestii, din partea ta , spun iar ea începe să râdă zgomotos.

-Prostii, iubita! zice şi îmi mângâie obrazul. Meriţi să fii răsfăţată îl stil Winchester.

-Ăămmm, ok , zic puţin nesigură pe mine. Familia asta e ciudată, şi nu mă refer la faptul că este formată din 10 băieţi superi sexy. Tocmai am spus asta? Dap, aşa se pare.

-Aşa că, haideţi ... sus funduleţele voastre bombate şi suculente, şi duceţi-vă să vă pregătiţi de oraş, continuă Ade, iar în următorul moment , scaunele din lemn zgârie parchetul şi îmi ghidilă urechile. Mă ridic de la masă şi îi mulţumesc încă o dată lui Ade. Mă îndrept spre lift şi intru în el cu toţi băieţii." E un lift încăpătooor" îmi spun.

Spatele meu era lipit de a lui Adam , iar brațele îmi sunt imobilizate de cele ale lui Liam și Hunter.

Liftul se deschide la primul etaj , și coboară un brunet cu Oliver. Ajungem la al 3-lea etaj , unde cobor eu cu Liam , băitul în care am intrat și Adam. Pașii mei se grăbesc până la cameră și intru. Închid ușa, ca atunci când mă schimb să nu mă vadă nimeni. Chiar e greu să locuiești cu atâția băieți în casă! 

Mă duc la dulap și încep să îmi aleg alte haine. Deșii numai ce m-am schimbat , nu pot să merg așa în oraș, defapt la Mall. Îmi iau o pereche de schorts , un tricou crem și geaca de blugi în spate. Părul mi-l desfac și îl las liber, iar în picioare îmi pun o pereche de săndăluțe albe. Mă dau cu puțin gloss și rimel. Voila, sunt gata!

Două bătăi se aud în ușă și îmi spun să ies. Mai arunc o ultimă privire în oglindă, să veridic dacă chiar arăt bine? Hm, ce pot spune, acceptabil. Îmi iau telefonul de pe pat și ies din cameră.

***

-Ăm , băieți , ăsta nu e Mall-ul! spun iar ei încep să râdă. Fețele lor erau tare amuzate și îl vedeam pe Liam cum se ținea de burtă. Dar ce e așa amuzant? Ăsta chiar nu e Mall-ul. E ... e un-un teren de motociclete. Ce naiba căutăm aici? 

-Bineînțeles că nu e Mall-ul , răspunde simplu JJ. E un teren de motociclete.

-Văd , spun iar el își dă ochii peste cap. Însă nu înțeleg ce căutăm aici?

10 BOYS , 1 GIRLUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum