Tanrıçanın Kızı silindiği için 21. Bölümün son paragrafını sildim. Yani Eloni yardım çağrısında bulunmuyor. Bu değişikliğin sebebi hikayeyi bitirecek olduğum için konunun uzamaması. Hikaye artık son bölümüne girdi ve sizden isteyeceğim son şey yorum ve oyları kastırmanız. Kimler var kimler yok son kez görmüş oluruz hem.
***
Büyük avluda toparlanan herkes savaşın çok ama çok yakında olduğunu biliyordu. Herkesin kalbi çeşit çeşit duyguya misafirlik ederken hepsinde ortak olan duygu arzu idi. Kalplerinde bulunan kazanma arzusu çok büyüktü. Buna dayanarak bütün benliklerini ortaya sererek savaşacaklardı. Fakat bilmedikleri ve tahmin edemeyecekleri şey savaşın olmayacağı idi.
Avlunun ortasında beliren Adam herkesin silahlarına davranmasına ve savaş pozisyonu almasına sebep olmuştu. Yüzündeki kocaman sırıtma ile etrafına kısaca göz gezdirdi. Ardından boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"Merhaba Olimpos halkı, merhaba tanrılar ve tanrıçalar, merhaba Nyx."
Nyx tiksinme ile yüzünü buruşturdu. Ares dişlerini gıcırdatarak Adam'ı parçalama isteğini bastırdı. Tepkiler kişiden kişiye değişirken, Adam güç kattığı sesi ile konuşmaya başladı.
"Sevgili Hades, titanları bulmadınız mı hala?"
Alay dolu sesi ortama yayılırken, yeraltı tanrısı kendine hakim olmaya çalışarak tısladı.
"Kes sesini aciz pislik!"
"A-a neden böyle yapıyorsun yeraltı tanrısı? Gözünün önünde olan titanları göremeyen güçlü yeraltı tanrısı!"
Son cümleden sonra Hades hışımla bağırdı.
"Sen neyden bahsediyorsun ha?!"
"Sakin ol yeraltı tanrısı. Çok da kolay olmayan bir büyü ile sevgili titanlarımızı görünmez yaptım sadece."
Zeus öfkesine hakim olamayarak konuştu.
"Piç kurusu!"
Adam sinir edici bir kahkahayı ortama saldıktan sonra nefes nefese konuştu.
"Tanrıların ağzına böyle küfürler hiç yakışmıyor ama."
Nyx, gereksiz konuşmalardan sıkılmış bir şekilde gözlerini devirdi. Bu hareketi gören Adam sesine kattığı ciddiyet ile konuşmaya devam etti.
"Savaş olmayacak. Fakat bu korktuğum anlamına gelmez. Hali hazırda büyük bir ordu tetikte bekliyor. Sadece Nyx'i alıp gitmek istiyorum."
Sessiz ortamı delercesine yükselen kahkaha ile bakışlar Nyx'e dönmüştü. Aniden yükselen bağırma ile birkaç kişi yerinde sıçramıştı.
"Öyle mi? Sen kendini ne sanıyorsun ha?!"
"Sevgilin."
Nyx birkaç derin bir nefes aldıktan sonra elinin tersini boşlukta savurdu. Adam ani bir şekilde ortadan kaybolduğunda tanrılar gözlerini Nyx'e dikmiş, ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Birkaç kişi olacakları tahmin ettiğinden dolayı gözleri şaşkınlıkla pörtlemişti.
"İntikam soğuk yenen bir yemektir. Bu yemeği tek başıma yiyeceğim"
Nyx sözlerinin hemen ardından ortadan kayboldu.
***
Geldikleri yer Nyx'in mağarası idi. Buraya kimse karanlık tanrıçanın izni olmadan giremezdi. Zaten mağarada bulunan kişi sayısı iki elin parmağını geçemezdi. Şimdi ise Nyx bütün asaletiyle gözlerini Adam'a dikmiş, büyük bir soğukkanlılık ona bakıyordu.
Adam ise artık yolun sonuna geldiğini biliyordu. Bu savaşı başlamadan kaybettiğinin farkındaydı.
"Seni öldürmeyeceğim. Sadece bana yaptığını yapacağım."
Adam meraklı bir şekilde kaşlarını kaldırdığında Nyx oyalanmadan konuşmaya devam etti.
"İnsanların arasında yaşayacaksın. Güçlerini kısıtlamayacağım. Ama artık yaşamına insan olarak devam edeceksin. Hafızandan hiçbir şey eksilmeyecek. Fakat benim iznim olmadan Olimpos'a bir daha adım atamayacaksın."
"Ama-"
"Zor durumda olduğun an haberim olacak. Seni izliyor olacağım. Orada kendine yeni ve temiz bir hayat kurmanı istiyorum. Belki birinden hoşlanmaya bile başlayabilirsin. Arada sırada seninle iletişime geçeceğim. Daha fazla söze gerek yok."
"Sana ve diğerlerine yaşattığım şeyler için özür dilerim."
"Sen iyi birisin Adam. Sana son tavsiyem, kimseyi takıntı haline getirme."
***
"APOLLON!"
Ares, Nyx ve onların küçük oğulları Dillon aynı anda kükrediğinde Olimpos çok da büyük olmayan kısa süreli bir sarsıntıya ev sahipliği yapmıştı.
Onlar için hayat yeni başlıyordu. Apollon her zaman ki gibi diğerlerini delirtirken Afrodit yeni ayakkabıları ile ihtişamlı koridorda süzülüyordu. Diğerleri ise her zaman ki gibiydiler. Değişen tek şey katlanarak artan sevgileriydi.
Kısa bir final olsa da her plan tamamen gerçekleşmiyordu zaten. Aksilikler olsa da sonunda final yapabildim. Lütfen en azından bu bölümde oy ve yorumları kastırın. Hepinizi seviyorum. Patlamada zarar gören herkese Allah acil şifalar versin.
Özel bölüm istiyor musunuz bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olimposun Ruhu
FantasyO bir tanrıça, Karanlığın tanrıçası... Tanrıların bile korkulu rüyası olabilecek olan bir kişi. Düşmanlarının kabusu. Ondan kaçabilirler mi? Asla! Peki o, onların kaçmasına izin verir mi? Asla! Çünkü o, karanlık tanrıça ve onlar asla ondan kaçamazla...