Bölüm 9

7.9K 453 31
                                    

Şu an çok mutluyum 1000'i geçmişiz. Okuyan, yorum yapan ve vote veren herkese çok teşekkür ederim.

Multide Adam var.

Nyx'in ağzından:

Odaya sızan güneş ışıkları sayesinde gözlerimi yavaşca araladım. Kollarımı hareket ettirmek için hamle yaptıysam da olmadı. Kafamı çevirip baktığımda Ares'in beline sarılış bir vaziyette buldum kendimi. Birkaç saniye düşündükten sonra kafamı onun göğsüne yasladığımı fark ettim. Ares'in yüzüne baktığımda içimde sıcak bir his oluştu. Kendime engel olamayarak onu incelemeye başladım. Gür ve sık kirpikleri, yeni yeni çıkmaya başlayan sakalları ve dudakları... herşeyiyle o kadar kusursuz ki. Özellikle de gözleri. İnsanın içine işliyor. Aklıma Artemis'in bize anlatmak istediği konu geldi. Tam kalbimde bir ağırlık hissetti. Neydi bu? Acı mı? Yoksa kıskançlık mı? Bilmiyorum. Aklıma onunla yarıştığımız gün geldi ve sessiz bir şekilde kıkırdadım. Bana hala şartını söylemediğinin farkına varınca kaşlarım çatılsa da hemen kendimi toparladım. İzleniyormuş gibi hissedince kafamı hafifçe kaldırdığım da Ares'in beni izlediğini fark ettim. Bir süre birbirimize baktık. İkimizinde dudaklarında hoş bir tebessüm vardı. Kafamı tekrar göğsüne yasladım ve konuşmaya başladım.

"Gitmediğin teşekkür ederim."

"Merak etme bana ihtiyacın olduğu her an yanında olucam."

Başka birşeyler daha mırıldansa da duymadığım için üstelemedim.

"Hadi kalk bakalım uykucu tanrıça. Ben gidiyorum. Ana salonda görüşürüz."

"Görüşürüz."

Yavaş bir şekilde benden ayrıldı ve yatakdan kalktı. Odadan çıktığı anda kendimi yatağa geri bıraktım ve sesli bir şekilde ofladım. Bir süre daha uzandıktan sonra uyup kalmamak için yataktan kalktım. Üzerime siyah dar pantalon ve şifon bir gömlek giydim. Sakin adımlarla ana salona doğru yürüdüm. Kapının oraya geldiğimde basit bir el hareketiyle kapıyı açtım. İçeri girdiğimde herkes bana dönmüştü. Artemis. Afrodit ve Artemis bani süzdükten sonra sıkkın bir şekilde ofladı. Şirince sırıtıp reverans yaptım. Benim hareketime Artemis, Afrodit ve Athena göz devirirken diğerleri kahkaha attı. Tam da tahmin ettiğim gibi Afrodit konuşmaya başladı.

"Nyx tamam insanların yanında kalmış olabilirsin ama en azında elbise giysen."

Gözlerimi devirdim ve konuşmaya başlayacakken Zeus yanıma gelip kolunu omzuma attı ve konuşmaya başladı.

"Karışmayın benim kardeşime. Ne isterse onu giyer."

Hera, Zeus'a ve bana destek çıkarak yanıma geldi. Afrodit gözlerini devirdi ve konuşmaya başladı.

"Aman hemen bir cephe alın zaten. Birşey demedim ne istersen onu giy."

Biz Afrodit'in haline gülerken o bize ölümcül bakışlar atmakla meşguldü. Büyük kapı sesli bir şekilde aralanırken gelen kişiyi gördüğümde kahkaha atmayı bıraktım. Aklıma dolan anıları kovalamak istercesine hafifce başımı sağa sola salladım. Adam odanın ortasına gelince herkesi teker teker süzdü. En son gözleri bende takılı kaldı ve her noktamı ezberlercesine baktı. Rahatsızlığımı belirtmek için hafifce kıpırdanırken Ares yanıma geldi ve güven verircesine elimi sıktı. Bakışlarımı ona çevirdim ve küçük bir tebessüm yolladım. Kafamı tekrar Adam'a çevirdiğimde bizi izlediğini gördüm. Ortamda ki boğucu sessizliği Zeus bozdu.

"Bu kadar erken gelmeni beklemiyorduk."

Adam, Zeus'a kısa bir bakış attıkdan sonra tekrar bana döndü ve konuşmaya başladı.

Olimposun Ruhu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin