Ashk Kirmizi

24 1 0
                                    

...Taxide Sweet november filminin muziyi chaliyordu "it's no goodbye". En sevdiyim filmdi. Cafedeki o bulushmadan sonra sharkilara dalmish,her sheye uzulur olmushdum. Biraktigi notu defalarca okumush,ezberlemishtim. Shimdi de shu sharki ichimi didikliylordu. Kirmizi bana en yakishan rengti... Bu gece de kirmizi giymishtim. Diz altima kadar uzanan kalem bir koyu kirmizi elbise,siyah topuklu ayakkabi bi kitab bi ruj bi de telefon yerleshicek bi siyah bi chanta ve beyaz bir mont.
O gece Nazliya hersheyi anlatmishdim. Garsonu... Notunu... Hersheyi. Nazli da dushunduyumun aksine bir olgun gibi davranmish beni sonuna gibi dinlemish ve ben achmayana kadar bi daha konunun uzerine gelmemishti. Ashk konusunda chok tecrubeliydi. Canimin yandigini hiss ede biliyor bu yuzden ustume gelmiyordu. Soylediyi olmushdu. Chok ashik olmushtum.hem de aniden. Hep derdi bana hich ummadigin anda hich ummadigin birine tutulacaksin sen oyle boyle deyil ashik olucaksin derdi hep. Ben de hep gechishtirir asla oyle bishey olmuycagina emindim. Partiye kirmizi elbise giydiyimi gorunce bile hich gulmedi laf da atmadi. Sadece yanina bir kitap al. Ichine de bi not yaz.belki bu gece tum garsonlari chagirirlar o da orda olur, demishti.ben de en sevdiyim shiir kitapini almishtim yanima. Ozdemir Asaf "Dokuza kadar on".
Ichine de "shiir gibi sesin... Ichinde Huzur,mutluluk bir de... Bir de ashk var... Kitap zevkin harika... Sana da en chok yakishan shey kitap okumak sanirim"
Sachlarimi topuz yapmishtim. Hafif airt dekoltem vardi. Chok az goz makiyaji ama kirmizi bir ruj surmushdum. Nazlinin soylediyi gibi kalbimdeki ashki dudaklarima yansitmishdim...
Cafe losh ishiklarka kapliydi tam bir parti ortami. Bizim cocuklarin yanina gitdik. Sanirim bugune kadar asla olmadigim kadar guzel gorunuyordum. Kirmizinin verdiyi ozguveni hiss ediyordum. Herkes eyleniyor,siniftan bazi erkekler yanima yanashiyir iltifat ediyorlar,kisa ve net cevap veriyor gozlerimle onu ariyordum. Yoktu...
Bi kadeh shampanya aldim. Dans pistinden Nazli beni sesliyordu. Eylenmeye geldik sonuchta. Nazliyla dans ediyorduk. "Sakin ol,kuzum. Buralardadir. Oo hem chok guzelsin babe. Sana ashkmi yok? Tam bir ashk kirmizisin" Nazli yine guldurmeyi basharmishdi..
Uzerimde birinin bakishi vardi deminden. Artik rahatsiz oluyordum. Yari karanlik oldugundan biraz da shampanyanin etkisinden iyi gorulmuyordu yuzler. Kapiya taraf dondum. Ordaydi. Beyaz gomlek kot pantalon giymishdi. Ellerini ceplerine koymush ukalaca bakiyor gulumsuyordu. Yine elim ayagima dolashti. Biran ichin yere dusheceyimi sandim. Nazli kolumdan tutdu. "Hadi ,canim. Chantani al ve sana ashkla bakan kasli sevgiline git" takilmaya bashladi. Cevabini verirdim ama bu defa olmazdi, ya bbi daha goremezsem. Chantami aldim o bi kach adimi nasil atdim bilmiyordum ama tam karshisindaydim.kokusunu duyuyordum,biraz da yaklashirsam dokunucaktik. Christina Perriden a thousand years chaliyordu. Kendimi bir filmin ichinde hiss ediyordum. Nihayet konusha bilmishdim
-selam
-selam.ne guzel tesaduf...
Yine ukalaca guluyordu.
-shey sana bunu vericektim...
Chantamdan kitapi chikartim.
-okumak ichin sabirsizlandim shimdiden.
-umarim beyenirsin.
Titreyen ellerimle ona uzatdim
-mutlaka.bu arada kirmizi...,yine guluyordu, chok guzelsin.
-teshekkur ederim. Hoshcha kal.
Cocuklarin yanina dondum.biraz daha kalirsam buyu bozulucakti sanki...

Kitap,battaniye ve kahveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin