Istanbulda yagmur,gozlerimde sen vardin...

15 0 0
                                    

Insan yalniz bir kere ihanate ugrar. Yalniz bir kere! Bjn kere ugramishsa da bir kere ugrar bir kere ugramishsa da bir kere ugrar. Chunki guven yalniz bir kere yitirilir,kalp yalniz bir kere paramparcha edilir. Chunki bir kemik ayni yereden iki defa kirilmaz. Bir defe yashandimi acilar diyerlerin de o kadar acitmaz,sizlatir ama yandirmaz. Bir agustos akshaminda yagmurun yagacagi kimin aklina gelirdi? Hem de oyle boyle yagmur deil. Oyle bir yagmur ki... Gokler agliyordu sanki. Chok sinirlendiyim zaman uzulemem ben. Sinirlenince aglarim,aglayinca kendime daha chok sinir olurum. Iyi ki o aksham yagmur yagiyordu. Gozlerimden akan kan yashi kimse gormedi... O yashla birlikte Ilk ashkim Cemal de kalbimden dushtu,gozumden dushtu,yagmurla birlikte topraga,anilariyle birlikte maziye karishti. Ve bir sharki da denildiyi gibi
Ashk hich bitmez,bitmez derler yalnish
Seven gozden dushermi
Dushmez derler
Yalnish!!!

Ismi Sanemdi. Cemalin arkadashinin arkadashiymish. Bir yil once Cemal benden rica etdi bankadaki yetkililerle konushub stajor olarak ishe alinmasini sagladim. O bashka shubede oldugundan hakkinda bildiyim tek shey ismi oldu. Zaten sonradan oyrendim banka ishi ichin beyni yeterli olmadigindan ishe alinamamish. Tabii beni deli gibi sevib,her kesin imreneceyi shekilde evlenme teklifi edib yakinda nishanlanacagim adam bilmem kach sene beni ayakta uyutmush haberim olmamish... Olamamish... Insan chok sevince chok guvenince boyle oluyor. Gozleri kapaniyor. Inanmak istediyini inaniyor. Gozune soksalar bile gormek istemiyor... Ama ishte gun geliyor akil mantik one gechiyor ve 7 senelik sevgilinin aslinda ne bichim sahtekar oldugunu anliyorsun...
1haftayi ashkin bir sureydi garip davraniyordu. Telefonu yanindan ayirmamalar,parola deyishtirmeler bilmem neler. Benimle hep ayni. Ashk dolu (ashkini kafasina chalsin). Bi sheylerden shuphe ediyorum ama kendime yaklashdirmiyorum. Sonuchta nishanlanicaz yakinda. Nishan telashi var ondandir diye teselli ediyorum kendimi... Telefonuna bakamiyorum ama bishey gorursem biliyorum kendimi buraya kadae gelmishken hershey mahv olsun istemiyorum. Ahh bashka kadinmi asla diyorum kendime. Ama benim bu kendimi ovutmalarim bir pazar akshamina kadardi... Nazlilara gitmishdik. Beraber yemek yedik,eylendik,konushduk,gulduk. Tabi yine bey efendinin telefon elinden dushmuyor whatsapp dinmiyor. Artik bu durum beni sabr edemeyecek kadar rahatsiz etmeye bashlamishdi. Sabrimin tukendiyini biliyordum. Belli etmeden hadi kalk gidelim dedim. Yolda bir gozu arabada bir gozu telefonda guya araba kullaniyor. Telefonunu goturdum elime bi bakcam deminden beri kimle konushuyorsun diye.
Ben bu 7 senede asla telefonunu elime almadim. Guvendiyimden diyil aslinda gormekten korktuklarimdan belki de. Ama artik dayanmadim.
"Su napiyorsun? Cocuklar ishte salak salak fotolar yolluyorlar" telashtan arabayi durdurmushtu.
"Ya tamam bi bakib vericem"
"Hayir Su telefonu verirmisin. Lutfen"
Zaten kilidi achinca hemen karshimda hooop yazishmalae canlandi. Ismini "new" koymush. Bilmiyorum ne kadar "old"lari varsa artik. O an bilmiyorum bana bishey oldu. Shimdi dushununce neden bayilmadim o an diyorum ama bayilmadim,olmedim de. Cemal kafasini arabaya chirpiyor agliyordu bense yuksek sesle yazilmish cinsel icherikli yazishmalari okuyordum. Sesim o kadae soguktu ki adeta donmush gibiydim. Hich bir shey hiss etmiyor sadece okuyordum. Sanki ne okudugumun farkina varmadam. Ishte kiz fotogtafini yollamish. Yari chiplak yari giysili. Allahim ben bu kizi taniyorum. Evet bu o. Beyinsiz stajor sanem. Fotografi gorunce kendime geliyorum. Elimi yakicakmish gibi yere birakib arabadan indigimi hatirliyorum. Sonra koshdugumu ve Cemalin yalvarish dolu haykirishlarini. Sanirim ne yashadigimin farkina varinca bayilmishim,gozlerimi achtigimda Nazli vardi yanimda. Onu ilk kez boyle ichten aglarken goruyirdum. Cemalle Mert de biraz ayak ucumdaydi. Gece o kadar aglamishdim ki bashim catliyordu. Kendime gelmishdim ve bi kach saat once canimdan ote olan adam bana uzayli kadar uzak geliyordu. Sanki hich sevmemishim gibi hich onca shey yashamamish gibi hissiz ve duygusuzdum.
"Su... Lutfen affet yalvaririm"
"Nazli chantam nerede? Eve gitmem gerek"
"Su lutfen yuzume bak. Beni birakamazsin"
"Bir daha asla ama asla karshima chikma"
Kapiyi chekib chikmishtim... Ertesi gun hemen bankadan ayrilmish Italyaya ilk uchaga bilet almishdim... Bir gun sonra her sheyin yeniden ve daha guzel bashlayacagina umut etdiyim yerde Romadaydim...

Kitap,battaniye ve kahveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin