OKULA GELEN YENİ KIZ

256 31 0
                                    

YAĞMUR

Zaman bir türlü geçmiyordu uyku düzenim bozulmuştu okuldan arkadaşlarım devamlı neden hala gelmediğimi soruyordu. Bunun cevabını benimde bilmediğimi söyledim. Zayn'le her gün görüntülü konuşuyorduk ama bu bana yetmiyordu. Bir otel odasına tıkılıp kalmıştım bazen çıkıp deniz havası alıyordum ki iki gün öncesinde deniz beni almıştı. Denize bakıp düşüncelere dalabilirsin ama denize bakıp uyumamalısın ben resmen uyumuştum uyku düzenim o kadar bozulmuştu ki ben denize bakıp uyumuştum resmen uyumuştum inanılır gibiydi. Sonra taksiye atlayıp otele gitmiştim. Sabahında ise bir hastaneye gitmiştim üşüttüğümü söyleyip ilaç ve bir kaç iğneyle oradan çıktım. Şimdi biraz daha normalim benimle ben hep böyleyiz işte uyuruz uyanırız ve sonrasında ya hasta oluruz ya da rezil. Rezillik kısmı her zaman daha eğlenceli.. Günlerim sakinlikle geçerken babam aradı ben sakince telefonumu açıp:

-Baba?

-3 gün sonra Türkiye de yeni okula başlayacaksın? dedi.

-Ne diyosun sen baba benim hayatım evim her şeyim İngiltere'de. Biliyor musun seni dinleyip kalmakla hata ettim ben yapamam burda yaşayamam.

-Yağmur İngiltere'yi unut. Okul ve kayıt işlerin tamamlandı. Yeni okulunda her şey eski okulun gibi eğitimin ingilizce olacak.

-Baba nerdesin?

-Evdeyim kızım.

-Bekle beni.

Telefonu kapattım ceketimi aldığım gibi otelden çıktım taksi beklemeyeceğime karar verip Ali'nin arabasını otoparktan Zayn'in parkettiği yerden aldım. Ehliyetsiz trafiğe çıkmam ve yakalanmamam tamamen şansımın iyi gitmesiydi. Bahçenin ortasında arabayı durdurduğumda zavallı lastikler diye geçirdim içimden ama babamın onu değiştirecek parası çoktu bir de onu düşünemezdim. Eve girdiğimde babam hiç bir şey olmamış gibi rahatça kahvesini içip gazetesini okuyordu.

-Hayatımın içine rahatça edip nasıl burda kahveni içebilirsin bana bir açıklama yap yoksa gerçekten çıldıracağım.

Babam:

-O üslubunu hemen düzelt Yağmur.

Kötü kız olmak babama hiç bir zaman sökmemiştir en iyisi zavallıyı oynamak dedim ve birden ağlamaya başladım.

-Yalvarırım beni gönder söz istediğin gibi bir kız olacağım gerekmedikçe ağzıma kötü bir şey bile sürmeyeceğim.

-Gerekmedikçe mi Yağmur cidden sen iyi değilsin kızım insanın o zararlı şeyler kullanması için nasıl gerekçesi olabilir.

-Hiç kullanmam, söz.

Annem, benim kıyamadığım İnci tanem benim gibi değil gerçekten ağlıyordu.

-Kızım lütfen sakin ol ve bize bir şans ver dedi.

-Anne bunaldığımı görmüyor musun cidden ne kadar yalnız hissettiğimi çabalamak istemiyorum yaşamak istiyorum ben burda bocalanıyorum zorlanıyorum.

-Ben senin yanında olacağım bu kez seni yalnız bırakmayacağım kızım,kal

-Siz beni tanımıyorsunuz yapamam baba lütfen.

Babam ise

-Sana şartları belirttim ister kal ister kalma ama yurt dışına çıkışların kapatıldı.

-Ne demek kapatıldı ya insan öz evladına bunu yapar mı Yağmur seninle yapamıyoruz git Yağmur seni istiyoruz gel ben sizinle yaşayamam bunu aklınıza sokun.

Fazla sinir bana hiç iyi gelmezdi zaten babamında söyledikleri beni germiş olacak ki birden dünyam dönmeye başladı kafamın içinde ki arsız gün yüzüne çıktı ve beni bayılttı. Hatırladığım son şey annemin çığlığıydı.

İÇİMDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin