ARIN
Zayn gideli yaklaşık bir ay olmuştu fakat ondan haber yoktu. üç aylık bir görevin bir ayını tamamlamıştı ama Zayn'den hala bir ses yoktu yani yaklaşık dört gündür! Başlayan inşaat kusursuz bir şekilde yapılıyordu. Yakında Baran'ın da Ürdün'e gitmesi gerekiyordu ama bunu Yağmur'la yaşamaya alışmış bir Baran'a söylemek ne kadar mantıklı olurdu ki. Evinin çevresinin kamerayla izlenmiş olduğunu bilseydi büyük ihtimalle Baran en iyi bombayı götüme döşerdi ama buna kesinlikle değdi. Piknik yapan bir Baran düşünemezdim ama düşünmemden öte bir şey oldu ve ben piknik yapan bir Baran gördüm. Hatta piknikte sevdiği kızın saçlarından öpen bir Baran... Onu piknik örtüsünün üzerine yatırıp öpen bir Baran! Birlikte o kadar uyumlulardı ki birden neden olmasın dedim! Neden Yağmur ve Baran'a hormon iğneleri yapıp onlardan olacak dehşet verici çocuğu düşünmüyordum ki? Sadece birazcık hormon ilaçlarından kime ne zarar gelirdi ki? Kıvılcımlanan ateşleri alev alacaktı ve sevişeceklerdi. Sonrasında doğan çocuğun zekası ise ortalamamın üstüne de olacaktı. Yeni bir deney beni heyecanlandıra bilirdi..
Fakat o an hiç beklemediğim bir şey oldu ve bilmediğim bir yerden sinyal geldi.
-Ses ver orospu çocuğuuuu!
-Hey hey sakin ol dostum! dedim ve tanıyamadığım ses için ses algılayıcısını açtım
-Eğer sakinleşirsem seni sikeceğim. Neden biliyor musun piç? dediğinde ses algılayıcı uyarı sinyallerini çaldı bu ses her zaman karşı tarafın tehlikeli olduğu demekti sesin BARNAS MEZDAR'a olduğunu gördüğümde içimden kocaman bir siktir çektim ve sesin tam olarak nerden geldiğini anlamak için onunla konuşmaya başladım.
-Ben sana sert gelmeyeyim bebeğim dedim.
-Topraklarıma gelip at koşturacağınızı mı sandınız sizi piç kuruları
-Heeeey at bile bineyi bilmiyorum dostum! Senin toprakların? dedim sanki hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi..
-Peki devam et. O bombalardan bir tanesi daha patlarsa Batın Zayn Zahit elimde! Yemin olsun ki onun götüne en kaliteli bombalarımdan döşer sonrada sizi bulurum.
Ve hayatımda yapmamam gereken bir şeyi yapıp ona dedim ki;
-Beni bul ve sik! Bu sana Zayn'le uğraşmaktan büyük bir zevk verir ki zannetmiyorum Arap Birleşik Emirlikleri peşine çoktan düşmüştür. Çünkü kaçırdığın oğlanın kim olduğunu bilmiyorsun.
-Sen beni tehdit mi ediyorsun lan piç? dediğinde ne kadar huzursuz olsam da kendimden taviz vermeden devam ettim
-Zayn'in ölmesi demek diplomatik problem demek. Zayn ölürse Ürdün ölür! Ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi? dediğimde ses kesildi.
İlk defa kalbim korkuyla attı. İlk defa ellerim titredi. Kendime sakinleşmek için tamtanına sekiz saniye verdim ve Baran'ı aradım.
-Hayırdır? diyerek telefonu açtığında
-Hayır olmadığı kesinleşti.
-Ne demek lan bu? sesindeki sakin tonun yerini kuşku almıştı
-Zayn kaçırılmış!
-Ne demek lan bu? Kim kaçırmış?
-Barnas Mezdar. dediğimde Baran'ın yüzünün aldığı şekli az çok tahmin ediyordum
-Sinyal nerden geldi peki? diyerek direk konuya girmeyi seçmişti anlaşılan
-IRAK/ Maysan
-Ürdün'de kaçırılacak yer mi kalmamış. Siktiğimin Maynas'ını nerden bulmuş ve Irak'ı avucu gibi bilen tek adamımız da öldü! Ulan ya şansımı ya sizi sikeceğim! Hemen plan yap ve 1 saat içinde benimle helikopter pistinde buluş. Grupta ki herkesi orada istiyorum.
Baran Atabey, Yağmur Toprak, Mahir Gündüz , Yekta Demir, Arda Semih Yazıcı, Eren Mertoğlu, Batın Zayn Zahid..
Grubdaki herkes mükemmeldi ama Zayn kırılma noktasıydı işte. Baran'ın bu zamana kadar yanında tuttuğu hatta hoşlandığı kızın ne halt ettiğinden haberi yoktu. Bir sürü görev olmuştu fakat Zayn hepsinden Yağmur'u uzak tutmuştu şimdi ise Zayn'in yerini dolduracak tek kişi Yağmurdu ve ilk defa bir hafta önce Yağmur'a telefon verdiğim için sevindim. Herkese toplu bir şekilde mesaj attım.
''1 saat sonra pistte.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SEN
Genel KurguBen Yağmur'a baktığımda yaşamak için neden buldum. O ne kadar inanmasada kalbinin bensiz atmasına izin vermeyeceğim. Çünkü sonuna kadar onunla atacak tek kalp bende. -BARAN ATABEY