Elsa P.O.V
Sėdėjau ant sofos svetainėje ir gurkšnojau šaltą kraują. Išgirdau kaip atsivėrė namo duris taigi pirmu taikiniu nulėkiau prie jų.
- Laukiau tavęs.- Tariau pamačiusi pro duris įeinantį Zayn.
- Taip , nereikėjo pabėgti iš baro , patikėk manim vakarienė buvo nuostabi.- Šyptelėjo.
- Ar aš nesakiau baigti tas nesamones su žmonėmis? .- Pasipiktinus paklausiau.- Ir dėl to blondino , iš kur tu jį pažįsti ?!
- Tu kalbi apie tą blondiną kurį nužudžiau praeitą vakarą ar apie tą su kuriuo gėriau šiandien ?.- Atsipūtęs paklausė.
- Apie tą kurio nenužudei .- Pavarčiau akis.
- Na kažkada jis mokėsi kartu su manimi universitete , vien iš to turėtum jį atsiminti , ir kažkada užkalbinau jį bare , kėtinau jį nužudyti , bet tada atsiminiau kas jis ir jis atsiminė kas aš , taigi pasigailėjau jo ir taip prasidėjo mūsų draugystė.
- Neįtikėtina.- Atsigėrusi tariau.- Kodėl man nieko apie jį nepasakei ? Ir išvis žmogus negali būti mūsų draugas ir mes negalime būti žmonių draugai.
- Nepradėk Elsa. Ką išvis turėjau tau apie jį pasakyti ? Net nežinojau , kad pažįsti jį ! .- Užrėkė ir pagriebė mano stiklinę.
- Gerai nesvarbu.- Nusileidau.- Jį paskyrė būti mano pagalbiniu darbe. Nemanai , kad jis gali viską išsiaiškinti ?
- Na jis daug ką žino.
- Ka ?!.- Užklykiau.
- Juokauju.- Nusijuokė Zayn.- Viskas gerai , kol kas jis nieko neįtaria.
- Kol kas ?.- Persekiodama Zayn paklausiau.- O kas bus jei jis ką nors supras ?
- Galėsi pasimėgauti šviežiu krauju.- Šyptelėjo.- Mačiau kaip šiandien vos neišdrąskei jam gerklės.
- Patylėk.- Pastūmusi jį į šoną tariau.
Zayn pradėjo juoktis ir užlipo į viršų. Nežinau kodėl , bet turėjau blogą nuojautą dėl šviesiaplaukio . Man jis atrodė įtartinas , taip lyg žinotų kas mes tokie ir kas per velniava vyksta šiame miestelyje...
- Manau eisiu susirasti kokių nors aukų vakarienei .- Iškišusi galvą iš vonios tariau.- Prisijungsi ?
- Žinai , kad mes negalime .- Nutęsė Zayn ir nusimovė maikę.-Juk žinai ,kad jei pradėsime tuo piknaudžiauti nieko gero iš to neišeis
- Ahhh, kiek žmonių tu nužudei šį mėnesį !?.- Išpūtusi akis paklausiau.- Ir kai kuriuos nužudei tiesiog iš neturėjimo ką veikti. Kodėl aš negaliu pasimėgauti tuo ?
- Todėl ,kad aš jaučiu ribas , o tu - ne. Jeigu tą naktį nebučiau tavęs radęs būtum išskerdus visą miestelį...Viena tikrai neisi.
- Tai einam kartu .- Atsirėmiau į sieną ir žvilgtelėjau į Zayn.
- Pagalvosiu apie tai.- Krisdamas ant lovos sumurmėjo ir nusišypsojo.
Parodžiau jam vidurinį pirštą ir išėjau iš kambario. Po poros sekundžių Zayn stovėjo prieš mane , savo rankas uždėjęs man ant pečių.
- Išeisim po vidurnakčio .- Tarė .
Mano veidą papuošė plati šypsena.
- Tik privalėsi sustoti tada , kada aš liepsiu.- Pridūrė Zayn eidamas į vonią.
Nieko jam neatsakiau ir nuėjau į apačią. Mąsčiau kokias versijas dėl žmogaus mirties reikės pateikti rytoj . Vėl lokys , vėl tas pats , vėl viskas iš naujo.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...