- Labai tikiuosi...
- Šiandien tau buvo sunki diena , einam atsipalaiduosi .- Numaudamas mano patą tarė Zayn.
- Gerai , tik turiu padėti kraują į šaldiklį. Ir beje , kas tas garbanius ?.- Susidomėjusi paklausiau ir atidariau vieną iš kraujo maišelių.
- Niall draugas .- Nusijuokė Zayn .- Leisk atspėti , jis tau patiko.
- Kąą ?.- Išpūtusi akis paklausiau .- Tikrai ne.
- Tikrai taip .- Linksėdamas galva tarė.
- Eik velniop Zayn .- Nusijuokiau ir paleidau į jį jau ištuštintą kraujo maišelį.
Grįžome atgal į virtuvę . Niall su savo draugu sėdėjo virtuvėje ir kažką gėrė.
- Taigi Elsa šį vakarą praleis su mumis .- Šyptelėjo Zayn kai atsisėdome prie stalo.
- Šaunu .- Sumurmėjo Niall.
- Kažkas nepatinka ?.- Atsisukusi į jį paklausiau
- Elsa nepradėk .- įsiterpė Zayn.
- Kaip tu neišprotėji su ja gyvendamas ?.- Nusijuokė Niall.
Zayn pradėjo juoktis , o aš šiuo momentu labai norėjau išdrąskyti to mulkio krūtinę.
- Gerai bagiam .- Tarė Zayn pamatęs mano žvilgsnį.- Ji šauni mergina.
- Einu iš rūsio atnešti viskio.- Zayn atsistojo nuo kėdės.- Pasistengit nesusipykti.
Niall su garbaniumi nusijuokė.
- Be to jūs dar nesusipažinot.- Tarė Niall nutraukdamas įsitvyrojusią tylą.- Čia Harry.
- Labai malonu.- Atsakiau ir atsigėriau kažkokio gėrimo iš Zayn stiklinės.
- Niall apie tave daug pasakojo.- Garbanius nužvelgė mane kažkokiu labai keistu žvilgsniu.
- Nejaugi?.- Nustebusi paklausiau ir atsisukau į Niall , kuris atrodė kiek pasimetęs.
- Ar užrakinai duris prieš palikdama ofisą?.- Visiškai ne į temą paklausė Niall.
nesusilaikiau ir pradėjau juoktis.
- Tu tubūt juokauji .- Šypsodamasi tariau.- Kodėl klausinėji tokių kvailų klausimų ?
Panašu , kad Niall norėjo nukreipti temą , o man pasidarė labai įdomų ką Niall galėjo apie mane jam papasakoti. Po keletto akimirkų grįžo Zayn.
- Ir kaip sekėsi ?.- Paklausė atsisėdęs šalia manęs.
- Kol kas viskas gerai.- Šyptelėjau.
Kurį laiką mes kalbėjome apie šio miestelio legendas ir panašius dalykus. Nežinau kodėl kalbėjome būtent apie tai , bet tai mane šiek tiek domino.
- Niall man užsiminė , kad miestelyje gyvena antgamtiškos butybės dėl kurių prasidėjo visos tos mąsinės mirtys kaip manot tai tiesa?.- Po keleto akimirkų tylos paklausė Harry.
Mano ir Zayn žvilgsniai susitiko. Iš kart pažvelgėme į Niall. Jis atrodė išsigandęs , panašiai kaip ir mes.
- Antgamtiškos ?.- Paklausiau nustebusi.
- Taip , vampyrai , vilkolokiai ,raganos .- Harry kalbėjo ramiu tonu .
- Niall iš kur tai sužinojai ?.- Paklausiau nužiūrėdama jį.
Ir tarp mūsų visų vėl įsitvyrojo tyla. Aš pašokau nuo kėdės ir sugriebusi Zayn ranką ištempiau jį iš virtuvės.
ESTÁS LEYENDO
Wild Eyes (N.H) LTU
FanficTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...