Pažvelgiau į nuotrauką , tuomet į Niall .
- Čia...- Po keleto sekundžių tariau.
- Nesakyk , kad tu ir Zayn...
- Buvome .- Atsakiau .- Mes buvome susituokę.
- Buvote ?.- Paklausė.
- Išsiskyrėmė vos tik kai amerikoje buvo įgaliotos skirybos.
- Kodėl ?
- Nes buvome per daug vienodi ir jei būtumėm toliau kartu gyvenę būtųmėm pribaigę vienas kitą.
- Įdomi istorija.- Šyptelėjo Niall.
- Patikėk tu dar daug ko nežinai...-Sumurmėjau.
Niall pažvelgė į mane pakėlęs antakį ir vėl ėmė vartyti nuotraukas. Aš supakavau dar keletą Zayn daigtų , kurie buvo užsilikę spintoje. Netrukus prie manęs priėjo blondinas rankoje laikydamas kitą nuotrauką. Pažvelgiau į jį
- Ar tai turėjai omenį kai sakei , kad dar daug ko nežinau ?
Iš jo rankų išgriebiau nuotrauką. Tikėjausi , kad niekas , niekada to nesužinos...
- Kodėl nesakei man , kad turi sūnų ?.- Nustebęs paklausė.
- Jis nebuvo mano sūnus , jis buvo Zayn sesers , tačiau jai mirus kartu su Zayn perėmėm jo globą.
- Bet jis toks panašus į tave ir ...
- Zayn ?.- Nusijuokiau.
- Ne jis velniškai panašus į Harry .
-Ką ?!.- Nustebusi paklausiau ir vėl pažvelgiau į nuotrauką.- Visai ne.
- Na gal man tik taip atrodo .
- Panašumų yra , bet ne tiek , kad būtų velniškai panašus , gal tik truputelį panašus .- Šyptelėjau.
- Kur jis dabar ?
- Jis mirė kai dar buvo pauglys, norėjau , kad taptu vampyru kai jam sueis 20 , tačiau jis nesutiko ir persirėžė gerklę.
- Tavo praeitis tikrai tragiška.
- Jau pamiršau ją.- Šyptelėjau.
Niall toliau stebėjo mane , o aš mąsčiau apie tai ką jis kalbėjo. Dieve kiek daug jis nežino... turiu jį nuo to apsaugoti , jam kai kurių dalykų žinoti nereikia , bent jau dabar .
- Kuriame kambarį norėsi miegoti ?.- Paklausiau persirenginėdama .
- Turime pasirinkimų ?.- Šyptelėjo.
- Taip galime miegoti Zayn ...
- Tikrai ne .- Net nespėjus man pabaigti sakinio atkirto.
- Gerai , tuomet mano , arba karališkame miegamajame , kur su Zayn esame miegoję tik vieną kartą , kai nusipirkome šį namą prieš du amžius...
- Karališkas .- Nusijuokė Niall.- Man visai patinka.
Nuvedžiau Niall iki koridoriaus galo ir pravėriau kambario duris. Senai buvau šiame kambaryje. Visuomet su Zayn samdydavome tarnaites , kad sutvarkytų šį bei kitus kambarius.
- Jis tikrai neįtikėtinas...- Abstulbęs tarė Nialll
Na žinoma , betkas norėtų turėti tokį kambarį kaip šis. Didelė lova , lubos puoštos tų laikų meninkų darbais , tačiau prieš keletą metų šiek tiek kamabrį pakeitėme : sudėjome erdvius ir naujus baldus , perdažėme sienas , šviesiomis spalvomis , uždėjome ilgas žemę siekiančias šilko užuolaidas , nes senos atrodė tragiškai... Žodžiu šitame kambaryje lyg rojuje.
- Aš einu nusiprausti.- Šyptelėjau eidama į vonia.
- Gerai.
Įšokau į dušą, nusiprausiau. Apsivyniojau rankšluostį aplink savo nuogą kūną ir atsistojau prieš veidrodį. Šukuodama plaukus , pajaučiau šaltas rankas , ant savo pečių. Atsisukusi pamačiau stovintį Niall. Jis buvo prasisagstęs marškinius , o jo plaukai šiek tiek suvelti .
- Pasiilgau tavęs mažyte.- Šyptelėjo ir ėmė bučiuoti mano kaklą.
Nieko jam neatsakiau tiesiog įsisiurbiau jam į lūpas ir ėmiau glostyti plaukus.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...