PART 57

230 12 1
                                    

Nepraėjus nei 10 minučių garbanius jau buvo čia.

- Kas nutiko ?.- Paklausė.

- Kaip man paaiškinsi tai ?.- Su šiokia tokia panika balse paklausiau ir parodžiau į lapą.

- Daniell ...?.- Nutesė bandydamas suprasti apie ką kalbu .- Ką tu nori tuo pasakyti ...?

- Daniell Styles , tau niekur negirdėtas vardas ?

Akimirką abu tylėjome ir žiūrėjome vienas į kitą.

- Elsa , aš žinau , kad tai būtų beprotiškai įdomu , bet tai neįmanoma , ne.

- Nori pasakyti , kad tai tik sutapimas ? 

- Taip .- Numodamas ranka šyptelėjo.- Aš tuo įsitikinęs. Jei nori būti rami galime nuvykti ten ir pažiūrėti.

Taip dabar metas išpažinčiai , norėjau tai pasakyti Niall , bet tubūt tai kvaila mintis , jis labai supyktu ant manęs , o ką jau kalbėti apie Harry...

Kai susipažinau su Zayn , praėjus keliem mėnesiam pirmą kartą apsilankėme New Orlen'o bare . Jau tais laikas bare budavo galima aptikti vampyrų , tačiau jie budavo daug atsargesni , nes vykdavo masinės vampyrų medžioklės. Tą vakarą praleidome smagiai , išėję iš baro pamatėme grupę naujagymių vampyrų , kurie buvo nusprendę pasismaginti su miesto žmonėmis. Ten pirmą kartą pamačiau Harry , kuris buvo visiškai bejėgis , vampras buvo baigiantis jį nužudyti , bet dėka Zayn , kuris išplėšė vampyro širdį turėjome progą padėti tam vaikinui.

PRISIMINIMAI

1898 -05-30

- Zayn turime jam padėti .- Tariau pasilenkusi prie vaikino , kur dar rodė šiokius tokius gyvybės žeklus.

- Duok jam savo kraujo.

- Ką ?

- Kraujo , jis padeda , mūsų kraujas turi gyomūjų galių. Ko lauki ! 

Prarėžiau savo riešą ir pridėjau jį prie vaikino burnos , jis tuoj pat pradėjo sprigti.

Pakėliau jį ir nulėkiau namų link ,Zayn paskui mane. Paguldžiau vaikiną ant sofos ir laukiau kol jis pribus. Sėdėjau prieš jį . Praėjus nepilnai valandai jis pašoko iš lovos ir pasimetęs pažvelgė  į mane.

- Kas tu tokia ?.- Paklausė drebančiu balsu.

- Aš Elsa.- Atsakiau ir nusišypsojusi padaviau jam vandens.- Kuo tu vardu ?

- Harry.

Nors jis ir nebuvo vienas iš mūsų , nuo pat tos akimirkos kai išgelbėjau jį jis ėmė mane kerėti savo nepaprastu grožiu...


DABARTIS

Papurčiau galvą ir išblaškiau mintis.

- Tu  taip užsigalvojai , kad net negirdėjai ką tau sakiau.

Išgirdusi Harry balsą pažvelgiau į jį sutrikusiu žvilgsniu. 

- Mes turime jam apie tai papasakoti.

- Tu išsikraustei iš proto Elsa.- Nusijuokė.- Papasakoti jam , kad mes pažystami jau keletą amžių ,kai pirmą kartą pamatėme vienas kitą tavo namuose , vėl susipažinome ir apsimetėm , kad mes nepažystami ir  dar pridurti , kad turime sūnų kuris galbūt yra šiame mieste ?

- Jis matė Daniellio nuotrauką.- Tariau atsistodama.

- Bet jis to nežino ,tiesa ?

- Ne. 



Wild Eyes (N.H) LTUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang