Išgirdau kažką sau už nugaros . Tai buvo Harry. Bebesusilaikiau ir puoliau į garbaniaus glėbį , bei pradėjau verkti.
- Viskas gerai Elsa.- Ramindamas mane kalbėjo.
- Viskas gerai ? .- Atsitraukusi nuo jo paklausiau.- Viskas blogai ! Man galas , mum visiem galas , po velnių juk Niall negyvas!
Garbanius giliai ikvėpė , tai man nelabai patiko . Mačiau jog jis ruošėsi kažka pasakyti.
- Niall prieš eidamas čia išgėrė mano kraujo.- ištarė labai lėtai.
Tai ką jis pasakė mane galutinai išmušė iš vėžių.
- Tai nori pasakyti jis...- Nesugebėjau užbaigti sakinio.
- Apgailėstauju , bet turėjome kažkaip apsidrausti.
- Kodėl aš taip pasielgiau...?.- Sušnabždėjau.- Po velnių kas su manimi negerai !
- Elsa , nusiramink.
Nebesiklausiau jo ir dingau iš baro. Nenorėjau matyti kaip Niall virsta vienu iš mūsų , išvis nenorėjau tuo tikėti. Viskas kas prasidės po šito vakaro bus pragariška...
Miestelyje buvo pilna lavonų , kai kurie iš kraujagėrių vis dar kankino aukas. Nežinojau kur dėtis , ką daryti. Buvau alkana...
Apsidairiusi aplinkuj pamčiau netoliese stovinčia merginą. Ji buvo pasimetusi kaip ir aš.
- Atleisk .- Ištariau priėjusi prie jos.- Man to reikia.
Nužudžiusi dar pora nekaltų žmonių pasijaučiau kiek gėriau , tačiau vis vien ... Jaučiausi keistai... Negalėjau nustoti galvoti apie blondiną , vos tik pagalvodavau apie tai ką jie jam padarė mane apimdavo nenuvaldomas įsiutis , imdavau daužyti viską kas pasitaikydavo mano kelyje. Taip praleidau apie dvi valandas.
Tuomet nusprendžiau jog vis dėl to reikia sužinoti kaip laikosi Harry ir Niall. Pirmiausia nuvažiavau į savo namus. Viskas buvo išvartyta , pilna kraujo , kad ir kas čia vyko , kažkam tikrai nepasisekė...
Apsisukau ir net neuždariusi durų išvažiavau. Priėjusi prie garbaniaus namo , net nesiruošiau belstis į duris , tiesiog įsibroviau į vidų ir prieš save pamačiau stovintį Harry.
- Kaip jis ?.- Paklausiau apsidairiusi
- Taip pat kaip ir tu pirmają savo virtimo dieną...- Nutęsė Harry.- Jam reikia tavo pagalbos.
- Kodėl tu negali jam padėti ?.- Nustebusi paklausiau.
- Aš su juo praleidau 5 valandas , vos suvaldžiau jį...- Atsakė Harry.- Ir manau jis norėtų , kad būtum šalia jo tokiu metu.
- Nepalik manęs vienos su juo.- Pasimetusi tariau.
- Tiesiog nueik pas jį , aš einu užkasti .- Garbanius nusišypsojo.- Būsiu čia lygiai po 30 minučių.
Giliai įkvėpiau ir nuėjau virtuvės link. Niall sėdėjo už stalo , nemačiau jo veido , nes jis sėdėjo nugarą atsisukęs į mane. Bijojau kažką jam sakyti , juk visa tai , kas jam dabar vyksta yra mano kaltė. Pirmoji diena po virtimo vampyru yra pati sunkiausia , nevaldome savo emocijų , esame pasimetę ir visada alkani , jis dabar galėtų nužudyti begalę žmonių ir jam to nepakatų , taip pat pirmasias paras po virsmo mes būname nežmogiškai stiprūs , šiuo metu Niall galėtų nužudyti , bet kurį vampyrą , netgi jei tai būtų tie patys grynakraujai , jie jo nesuvaldytų...
- Niall...- Tyliai ištariau priėjusi prie jo.- Niall , kaip jautiesi ?
Atsisukęs jis nužvelgė mane pasimetusiu žvilgsniu. Visos jo lūpos ir kaklas buvo ištepti krauju.
- Atleisk , tau neturėjo taip nutikti...
Niall stebėjo mane toliau. Nežmogiškai išsigandau kai jis pakilo nuo kėdės ir prilėkė prie manęs.
BẠN ĐANG ĐỌC
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...