PART 27

245 27 0
                                    

Neideliais žingsniais ėmiau eiti atgal , tačiau Niall judesiai buvo labai staigūs ir per pora sekundžių jis stovėjo prieš mane.

- Žinau , kad tau dabar sunku , bet viskas praeis.- Tariau bandydama nuramintį jį.

Blondinas nieko nesakė , papraščiausiai  prirėmęs prie sienos pabučiavo mane,
tas bučinys buvo pakankamai ilgas... Atsitraukęs nuo manęs jis nusišypsojo.

- Geraai...- Nutęsiau.- Tai kiek keista...

- Senai norėjau tą padaryti .- Šyptelėjau.

- Aha...Tai kaip jautiesi ?

- Išalkęs.- Vartydamas akis tarė.-Ir šiek tiek pasimetęs.

- Niall tu spaudi man ranką .- Tariau pertraukdama jį.

- Atleisk , tau skauda ?.- Kiek nustebęs paklausė.

Manau jis pats nesuprato jog dabar yra daug stipresnis už mane. Galbūt jam to ir nereikėtų supranti , nes niekas nežino ką jis gali sugalvoti. Jo veiksmai nenuspėjami. Nespėjus praeiti nei keliom minutėm į namus įsibrovė Harry.

- Bėkit !.- Užšaukė bandydamas gaudyti kvapą.- Greičiau dinkstam iš čia !

- Kas vyksta ?.- Paklausiau nustebusi.

Spėjau pajausti kaip Niall sugreibė už rankos ir nusitempė prie manšinos.

- Galit paaiškinti kas čia vyksta ?.- Sunerimusi paklausiau kai įsėdome į mašiną.

- Zayn vampyrai iškerdė daugiau nei pusė miestelio , grynakraujai ieško tavęs ir Zayn. Jie žudo visus vampyrus.

- Negalime palikti miesto !.- Užšaukiau.

- Jie nori jus nužudyti ! Nori ar ne mes važiuojame iš čia.

- Tikrai ne , turiu su jais pasikalbėti.- Atkirtau.- Jie nužudys mano draugus ir visus ką pažystu . Neleisiu jiem to padaryti.

- Tau ką gyventi atsibodo ?.- Sutrikęs paklausė Niall.

-  Neleisiu jiem  žudyti mano draugų !

-  Tu kalbi apie Zayn , tiesa ?.- Suraukęs antakius paklausė.

Mačiau kaip pasikeitė Niall veidas. Jo akys ėmė raudonuoti , Harry pristabdė mašiną.

- Kodėl tu kalbi apie Zayn ? .- Nustebusi paklausiau.- Jis jau senai iš ten pabėgo.

- Nebučiau tuom toks tikras.- Atkirto Niall.- Žinau , kad nenori jo prarasti.

-  Ar tu visai pakvaišai ?!.

- Jeigu nori , kad tau ten  kas nors išplėštų širdį gal tiesiog padarykim tai dabar ?

-  Gali pabandyti .- Šyptelėjau.

- Elsaa.- Atsisukęs tarė Harry.- Nusiramink.

-  Puiku , lipk iš mašinos.- Šyptelėjo Niall.

Nieko nelaukiau atidariau dureles i išlipau lauk. Niall netrukus stovėjo prieš mane.

- Tai ko mes laukiam ?.- Paklausiau.

Blondinas ruošėsi kažką man sakyti , tačiau aš nieko nelaukus stumtelėjau jį į šoną ir lėkiau miesto link. Buvau kvaila manydama jog sugebėsiu pabėgti nuo naujagimio vampyro... Vos tik sustojau , Niall vėl stovėjo šalia manęs.

Nieko nelaukęs jis parvetė mane ant žemės ir užspaudė mano rankas taip neleisdamas man pajudėti.

- Ir ką darysi dabar ?

- Štai ką .- Šyptelėjau ir apvertusi Niall atsisėdau ant jo ir prispaudžiau jo rankas prie žemės.

-  Kokia tu užvedantii .- Nusijuokė Niall.- Bet , tai man patinka daug labiau.

 Jam tai pasakius pajaučiau kaip  kažkoks pagalys  pervėrėmano krūtinę.

- Niall po velnių !.- Išgirdau garbaniaus balsą už savęs.- Pasitrauk nuo jos !












Wild Eyes (N.H) LTUWhere stories live. Discover now