Kurį laiką abu tylėjome. Meldžiau Dievo , kad kas nors dabar ateitų ir išgelbėtų mane nuo šito pragaro , bet supratusi , kad niekas čia neateis nusprendžiau imtis galutinių priemonių.
- Pamiršk viską ką čia matei , ką žinai ir eik linksmintis.- Stebėdama Niall akis tariau.
Jis atsitraukė šiek tiek toliau nuo manęs. Aš šyptelėjau ir eidama pro jį tapštelėjau per jo petį.
- Negi nesupranti , kad tai manęs neveikia ?.- Išgirdau blondino balsą sau už nugaros. - Maniau tu protingesnė.
Tą akimirką aš sustingau. net neatsisukau į jį , tiesiog stovėjau . Užsimerkiau ir giliai įkvėpiau.
- Tada man belieka vienas varijantas.- Tariau ir atsisukusi į Niall , puoliau prie jo ruošdamasi perkasti jam gerklę.
- O ką pasakysi jiems ?.- Paklausė bandydamas pasitraukti nuo manęs.- Ką pasakysi James ?
Buvau pasiruošusi jam kąsti , tačiau po šių jo žodžių susimąščiau ir šiek tiek atsitraukiau.
- Jeigu būčiau norėjęs jus įduoti būčiau tai papasakojęs tą pačią akimirką kai mane paleidot.- Tarė.- Nenoriu jūsų įduoti.
- Tai ko iš mūsų nori ?.- Paklausiau primerkusi akis.
Blondinas nutilo. Patraukiau rankas nuo jo kaklo , taip leisdama jam normaliai kvėpuoti.
Kurį laiką abu tylėjome. Per keletą centimetrų pasitraukiau nuo jo.
- Aš noriu būti jūsų draugu.- Tarė
- Žmonės nera , nebuvo ir niekada nebus mūsų draugais.- Šaltai atkirtau.
- Kodėl ?
- Ar tau dar neaišku kodėl ? .- Sutrikusi paklausiau.- Prieš keletą minučių vos neperkandau tau gerklės! Jūs turėtumete eiti iš čia... Nenoriu sužeisti tavęs ar tavo draugo.
- Galėtum bent pabandyti.- Priėjęs arčiau tarė.
- Jau bandžiau. Milijoną kartų.- Nutęsiau.
Visa tai man atrodė kvaila ir neįmanoma. Niekada nebendravau su žmonėm ir nesiruošiau su jais bendrauti , nors galbūt kažkur giliai širdyje norėjau turėti gyvų draugų . Egzistuoju 150metų per kuriuos tik 2 kartus artimai bendravau su gyvais žmonėmis , tačiau manau galima suprasti kuom visa tai pasibaigė.
- Kas vyksta ?.- Išgirdau garbaniaus balsą sau už nugaros.
- Nieko .- Šyptelėjau.- Viskas gerai.
Tai pasakius pažvelgiau į Niall ir apsisukusi nuėjau atgal prie stalo kur sėdėjo Zayn.
- Kažkas nutiko ?.- Susidomėjęs paklausė Zayn.
- Patikėk tu nenori to žinoti.- Prisėdusi tariau.
Zayn atsitraukė nuo stalo ir pažvelgė į mane sumišusiu žvilgsniu.
- Pasakok.- Tarė
- Užkalbėjimas jo nepaveikė...- Pasimetusi atsakiau.- Nežinau kaip tai įmanoma...
- Tu juokauji tiesa ?.- Zayn akyse įžvelgiau baimę.- Nori pasakyti jis viską atsimena ?
- Taip jis viską atsimena.- Sumurmėjau. Žinojau kas bus toliau. Zayn nesiruošė Niall palikti gyvo. Jis nepasitikėjo žmonėmis dar labiau nei aš. Žinojau jog dabar Zayn norės nužudyti blondiną.
- Jis turi mirti.- Šaltai tarė.
- Nereikia.- Pakilau nuo kėdės ir priėjau prie Zayn.
- Nereikia ?.- Nustebęs paklausė.- Ar tau protas pasimaišė ? Jis mus įduos.
- Jis tai būtų padarės jau tą patį vakarą kai paleidome jį.
- Nesvarbu !.- Užšaukė .- Negalime jo palikti gyvo , jis per daug žino .
Tuo tarpu į kambarį grįžo Niall ir Harry. Zayn iš kart prilėkė prie šviesiaplaukio.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...