Stengiausi nusiraminti. Niall tylėjp ir stebėjo mane. Privažiavusi tarybos pastatą išlipau iš mašinos ir įkvėliau gryno oro. Vis dar galėjau užuosti tos nevykėlės kvepalus . Apsižalgiau ir sučiupusi Niall už rankos nusitempiau jį į pastato vidų.
Vos tik įėjusi pamačiau garbanių kalbantį su kažkokiais žmonėm.
- Štai ir ji .- Pamatęs mane tarė ir nusišypsojo.
Nužvelgiau šalia jo stovinčius žmonės , jeigu juos būtų galima taip vadinti. Iškart atpažinau jog jie vampyrai , negalėjau nepastebėti kaip jie nužvelgė Niall išbadėjusiais žvilgsniais.
- Elsa .- Tariau tiesdama ranką.
- Manlonu Elsa .- Šyptelėjo vaikinas.- Aš John, tai mano broliai Thomas ir Paul.
Taip pat pastebėjau jog šie vaikinai šiek tiek skiriasi nuo mūsų . Jie turėjo šiokių tokių senamadiškų bruožų , tačiau jie vistiek atrodė labai patraukliai , jų akys buvo šiek tiek kitokios spalvos negu normalių vampyrų , ir apskritai , jie atrodė kažkokie karališki... Tas mane vertė jaustis prastesne ir silpnesne už juos...
- Taigi Elsa , apie ką norėjai mum papasakoti ?.- Šyptelėjo vienas iš brolių. Manau jis buvo jauniausias. Tamsūs plaukai , nerealaus grožio šypsena ir blizgančios akys. Keletą akimirkų negalėjau ištarti nei žodžio m kol galiausiai pajaučiau kaip Niall stumtelėjo mane.
- Mano draugas...- Bandydama sudėlioti sakinį tariau.- Jis šianakt žada išskersti visus miestelyje gyvenančius žmones. Reikia ,kadpadėtumėt jį sustabdyti.
- Koks kvailas poelgis .- Nusijuokė vaikinas.- Manau nebus sunku jį sustabdyti.
- Jis labai stiprus , galų gale jis egzistuoja daugiau nei 300 metų , manau jį sulaikyti bu labai sunku.
- Elsa .- Prie manęs priėjo kitas brolis.- Ar žinai kas mes ?
- Aš nežinau kas jūs ir jei atvirai šiuo metu man, tai tikrai nėra aktuoalu...- Tai paasakiusi pamačiau už jų trijų stovintį Harry ir rodantį man , kad tuoj pat užsičiaupčiau.
- Aš ir mano broliai esame seniausi šioje žemėje egzistuojantys vampyrai , visų jūsų pradininkai, už mus stipresnių niekada nebuvo ir nebus.
- Tai jūs pirmieji vampyrai ?.- Nustebusi paklausiau .- Kiek amžių jūs čia gyvenate ?
- Šiek tiek daugiau nei 500 metų.- Atsakė juodaplaukis.- Mes esame grynakraujai , nuo mūsų viskas prasidėjo.
Nežinojau ką jiems atsakyti.
- Tai grįškime prie tavo daraugo kėtinimų. Kas jis toks ir kodėl jis nori taip pasielgti?.- Paklausė John
- Na jis vieną kartą , tai jau yra padaręs , 1934 metais . Net nenumanau kodėl jis nori vėl taip pasielgti .
Po šio sakinio visi 3 broliai susižvalgė nustebusiais žvilgsniais.
- Zayn , ar aš neklystu ?.- Šyptelėjo John.
- Jūs žinote jį?
- O taip , Thomas pavertė jį vampyru . Kadaise buvome draugai , bet perdaug neišsiplėskime .Kur galime jį surasti ?
- Nežinau...- Pasimetusi atsakiau .- Jis kažkur miestelyje.
- Ar kas nors prisidės prie jo išpuolio?.
- Taip jis turi susirinkęs nemaža grupę vampyrų , kurie čia gali pasirodyti , bet kuria akimirką.
- Gerai , mes būsime pasiruošė. Paul informuok kitus ,kad baigtų visus darbus ir eitų stebėti miesto.
Vaikinas nusišypsojo ir išėjo.
-
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...