- Kuom galiu padėti ?.- Paklausiau atsigėrusi.
- Atėjau paklausti ar jau galiu važiuoti iš čia.- Atsirėmęs į sieną tarė. Keletą akimirkų jis stebėjo kaip aš geriu skystį iš savo puodelio.- Ką tu geri ?
- Pomidorų sultis .- Atsakiau kuo ramiausiai .- Nori paragauti ?
- Taip , dievinu pomidorų sultis.- Šypsodamasis atsakė.
- Aš juokauju .- Atrėžiau.
- Taip aš taip pat.- Drebtelėjo ir nužvelgė mane savo "piktu" žvilgsniu.
- Gero likusio vakaro Niall.- Šyptelėjau.- Galbūt dar susitiksime.
- Tikiuosi ne ...- Sumurmėjo išeidamas pro duris.
Pasėdėjusi ofise keletą valadų nusprendžiau , kad man jau metas važiuoti namo. Išjungiau visas šviesas ir ruošiausi išeiti , tačiau rūsyje pamačiau degant šviesą. Susidomėjau kas ten galėtų būti taip vėlai.
Pravėriau duris ir įėjau į morgo patalpas.
- Čia kas nors yra ?.- Dairydamasi tariau.
Už keleto metrų , prie stalo pamačiau stovintį Niall.
- Ka po velnių tu čia veiki ?!.- Užšaukiau kai pamačiau , kad jis rausiasi po visas bylas . Pradėjau eiti link jo.
- Ar galiu paklausti , kodėl morgo šaldytuvuose laikai kraujo maišelius ?.- Niall nužvelgė mane įtartinu žvilgsniu.
- Ką?.- Apsimečiau nustebusi.- Kodėl jie mano ?
- Todėl , kad be tavęs čia daugiau niekas nedirba , prisimeni ?
- Turbūt jie iš ligonininės.- Mėginau kalbėti kuo ramiau.- Ir išvis ką tu sau galvoji? neturi jokios teisės raustis po šiuos dokumentus.
- Aš čia dirbu , todėl turiu tokias pačias teises kaip ir tu .- Atrėžė.
- Gerai , eik iš čia .- Tariau išj Pakunginėdama šviesas.
Niall dar kažką sumurmėjo ir pradėjo išėjo iš patalpos. Aš tuo tarpu atsidariau nenaudojamą morgo šaldytuvą kuriame laikiau maišelius su krauju. Susimečiau juos į tašė ir užrakinusi duris išėjau lauk.
Niall mašinos aikštelėje nebebuvo . Užsivedžiau mašiną ir išvažiavau.
Labiausiai nustebau kai prie savo namo pamačiau stovint blondino mašiną. Išlipusi apžiūrėjau tą automobilį. Taip jis tikrai Niall.
Lėtai įėjau į savo namų vidų. Apsidairiau , aplink nesimatė nei Niall , nei Zayn. Išgirdusi kažkokį triukšmą virtuvėje nuėjau pažiūrėti kas vyksta.
Virtuveje pamatytas vaizdas mane gan stipriai pribloškė. Mano didelis virtuvinis stalas, kuris buvo pagamintas dar praeitame amžiuje , buvo nukrautas alumi ir kitais alchoholiniais gėrimais , o šalia jo sėdėjo kažkuom labai patenkintas Zayn , besišypsantis Niall ir kažkoks garbanius.
- Kaip tai reikėtų suprasti ?.-Paklausiau stovėdama tarp durį.
Šypsena iš Zayn veido iškarto dingo .
- O kaip tai reikėtų suprasti ?.- Rodydamas į mane paklausė Niall.- Ką tu čia veiki ?
- Aš čia gyvenu .- Atrėžiau prieidama arčiau jų.
- Tai jūs ?.- Niall pažvelgė į mane ir į Zayn.
- Mes tiesiog kartu gyvename.- Tarė Zayn.- Elsa labai gera mano draugė.
- Mum reikia pasikalbėti .- Žiurėdama į Zayn tariau.
Jis iškarto atsistojo nuo kėdės ir mes nuėjome į kitą kambarį.
- Ar tu visai proto netekai ?.- Suraukusi antakius paklausiau.
- Kas negerai ? Mes tiesiog atėjome atsigerti , nieko blogo nenutiks.
- Supranti , kad aš galiu , bet kada juos abų nudėti ?.- Sumišusi paklausiau.- Jei prarasiu kontrolę jie abu lavonai. O man naujų aukų šiuo metu mažiausiai reikia.
- Kai aš šalia tavęs , tu esi kontroliuojama.- Šyptelėjo Zayn.- O kas dėl aukų ?
- Šviesiaplaukis elgiasi taip lyg viską žinotų , jis viską įtaria , šiandien pirmas sužinojo apie Kevin dingimą ir nužudymą , toks jausmas , kad užkalbėjimas jo net nepaveikė...- Sutrikusi paaiškinau.
- Viskas gerai , tau tik taip atrodo .- Nusijuokė Zayn.- Jis būtų man pasakęs jeigu žinotų kažką.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...