Vis vien nesupratau ar po šio pokalbio aš ir Niall tapome oficiali pora... tačiau nenorėjau jo daugiau nieko klausti ar išvis ką nors sakyti , jaučiausi šiek tiek nepatogiai po visų tų įvykių su Harry.
- Tai dabar tu esi mano vaikinas ?.- Paklausiau nesusilaikiusi .
- Na , manau , kad taip...- Šyptelėjo.- Elsa jei nenori...
- AŠ noriu.- Pertraukiau.- Noriu , viskas gerai.
- Tuomet gerai.
Ėjome atgal į garbaniaus namus . Grynakraujai nužudyti , atrodo , kad vėl atgavome savo miestą. Miesto gatvės jau buvo sutvarkytos ir išvalytos , po šio išpuolio mūsų mieste ženkliai sumažėjo gyvų žmonių , dabar šiame mieste dominavo vampyrai.
Grįžę pas Harry , Zayn ten neberadome , namie buvo tik Harry.
- Manau Zayn yra sename tavo name .- Šyptelėjo garbanius paduodas man kraujo maišelį.
- Turiu patikrinti ar jam viskas gerai .- Tariau .- Niall tave parvežti namo ?
- Na...- Mačiau kaip Niall šiek tiek pasimetė. Neturėčiau taip elgtis , tačiau žinau , kaip reguos Zayn jei grįšiu kartu su juo ...
Pas Harry ilgai neužsibuvome , atsisveikinome ir nuėjome prie mašinos.
- Klausyk Niall , juk supranti mane.- Tariau įsėdusi į mašiną.
- Viskas gerai .- Šyptelėjo.- Važiuok , susimatysime rytoj.
- Tavęs nereikia pavežti ?
- Aš grįšiu pats.- Tai pasakęs jis pasilenkė prie manęs ir pabučiavęs mano kaktą dingo tamsoje.
Nieko nelaukusi važiavau namų link. Grįžusi kieme pamačiau stovinčia Zayn mašiną.
Namai buvo sutvarkyti , viskas išplauta , nauji baldai, žodžiu viskas kaip nauja. Apsižvalgiau tikėdamasi kažkur netoliese pamatyti Zayn , tačiau atrodė , kad namuose jo nėra.
Atsisėdau ir atsidusau , jau aušo taigi nusprendžiau eiti miegoti , nes nežinojau ką daugiau veikti.
Darbe nebuvau keletą dienų , nemačiau prasmės ten eiti , nebeturėjau ką saugoti. Po to kai nužudėme grynakraujus viskas pasikeitė. Praėjo dar kelios dienos , miestas buvo pilnai sutvarkytas , kartu su Zayn nusprendėme surengti privatų vakarelį savo dvare už miesto. Pakvieteme apie 200 žmoniu , iš jų tik keletas buvo gyvi žmonės... Su Niall nesimačiau nuo tada kai atsisveikinome prie mano mašinos , per daug dėl to nesijaudinau , aš buvau užsiėmusi , manau jis taip pat .
- Ir kaip sekasi ?
Atsisukusi už savęs pamačiau Zayn.
- Beveik baigiau suruošti gėrimus .- Šyptelėjau ir ranka parodžiau į pilną šaldiklį kraujo.
- Puiku .- Zayn palinksėjo galva.- Visi pradės rinktis apie 7 valandą , eik susiruošk .
- Gerai .-Sutikau .- Tu taip pat.
- Ir nesijaudink blondiną taip pat pakviečiau.- Nusijuokė.- Tiksliau Harry įkalbėjo mane.
- Nesijaudinu dėl to.- Sušukau lipdama laiptais
Planavome didelį ir gan prabangų vakarėlį , taigi nusprandžiau ,kad reikia šiek tiek pasipuošti.
Apsivilkau ilgą , tamsia suknelę , pasidažiau ir susigarbanojau plaukus. Mano apranga buvo gan paprasta , bet atrodė išties gražiai .
- Ką gi.- Tariau ir žvilgtelėjau į save veidrodyje.- Atrodo viskas.
Susiruošusi nusileidau į pirmą aukštą , kur manęs laukė Zayn , jis kaip visuomet atrodė labai patraukliai , juodas švarkas , balti marškiniai , klasikinis jo stilius. Pirmojo aukšto salėje jau buvo susirinkę šiek tiek žmonių , grojo muzika , nusprendėme pasamdyti keletą DJ , kad vakarėlis būtų dar įdomesnis , salė buvo apšviesta spalvotomis šviesos , žodžiu pirmas mūsų dvaro aukštas tapo bevek kaip geras klubas.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...