Kurį laiką abu tylėjome ir žiūrėjome vienas į kitą.
- Tai tu ...- Nutęsiau nesugebėdama užbaigti sakinio.
- Taip.- Iškart atsakė garbanius
- Ar Niall...?
- Ne.- pertraukė mane.- Ir to jis neturi sužinoti. Kol kas.
Buvau apstulbusi , nežinojau ką daugiau pasakyti. Garbanius stebėjo mane savo tamsiomis akimis ir laukė kol ką nors pasakysiu.
- Tai ar jūs su Niall ... pora?.- Kiek nedrąsiai paklausė garbanius.
- Mes... tiesiog draugai.- Nusijuokiau.- O kodėl klausi ?
- Nieko , taip pasidomėjau .- Harry rankomis perbraukė savo plaukus.
Tai mane šiek tiek nustebino . Tarp mūsų vėl tvyrojo tyla , ištušinusi savo stiklinę pažvelgiau į harry , kuris jau stebėjo mane savo karštu žvilgsniu.
- Pakartoti ?.- Šypsodamasis paklausė.
- Kodėl gi ne .- Atsakiau.
Kol Harry į mano stiklinę pylė kraują , išgirdau kaip kažkas sutaškėjo kitame kambaryje. Turbūt atsibudo Niall.
Dar kartą nužvelgiau Harry ir nuėjau į kambarį kuriame gulėjo Niall.
- Kaip jautiesi ?.- Priėjusi prie jo paklausiau.
- Tikrai geriau.- Atsakė ir atsistojo nuo sofos.- Kur Harry?
- Iš kur žinai , kad buvome su Harry ?.- Nustebus paklausiau.
Abu nutilome. Niall stebėjo mane nustebusiu žvilgsniu , aš jį taip pat.
- Gerai nesvarbu .- Bandydama jo neišgazdinti tariau. Tačiau vistiek bandžiau suprasti, juk Niall buvo be samonės kai pagludžiau jį į mašiną...
Tą vakarą palikau Niall garbanio namuose ir išvažiavau. Žinojau , kad jei Harry tikrai yra toks pat kaip aš , jis sugebės apsaugoti blondiną ir patį save. Todėl dėl jų kol kas nesijaudinau.
Grįžusi namo radau atidarytas namo duris. lėtai įėjau į vidų ir apsidairiau. Aplink nieko nesimatė. Ramiai nuėjau į virtuvę ir iš šaldytuvo išsitraukiau kraujo maišelį. Sėdėjau svetainėje , geriau kraują ir mąsčiau. Nenorėjau į visa , tai įtraukti Niall... Gerai tai kaip nors sutvarkysiu , tačiau niekaip negalėjau susitaikyti su tuo jog Harry vampyras. Man tai atrodė neįmanoma. Pajaučiau kaip kažkas stovi prieš mane. Pakėlusi akis pamačiau Zayn.
- Ką čia veiki ?.- paklausiau pasipiktinusi.
-Norėjau pažiūrėti kaip sekasi tau ir tavo augintiniuj .-Nusijuokė.
- Mum sekasi puikiai .- Atsistojau nuo sofos ir stovėjau tiesiai prieš Zayn , mūsų veidus skyrė vos keli centimetrai.- Ar žinojai , kad tas garbanius yra vampyras ?
- Žinoma.- Ramiai atsakė.- Aš pats jį tokiu paverčiau.
- Ką ?.- Nesupratusi paklausiau.- Kodėl man nieko nesakei ?
- Kodėl turiu tau viską pasakoti ?.
Nusisukau ir nuėjau prie lauko durų , Zayn nusekė man iš paskos.
- Eik iš čia .- Tariau rodydama į duris.
- Tiesiog nenoriu pradėti karo Elsa.- Šyptelėjo.
- Aš taip pat Zayn , bet jei ir toliau taip elgsies nieko negaliu pažadėti.
- Tikrai esi tokia naivi ir nori pradėti visus tuos nesutarimus ?.- Nusijuokė.
- Aš nenoriu nieko pradėti , tiesiog perspėju tave , kad nežadu sėdėti rankų sudėjus jei tu imsi žudyti nekaltus žmonės.- Atkirtau.
- Na kaip bebūtų , manau savo puses mes pasirinkome.- Šyptelėjo.
- Pritariu .- Atsakiau atverdama duris.
- Iki pasimatymo.- Jis nusišypsojo. Žinojau tą šypseną , nieko gero nereiškė. Ir apskritai visas šitas pokalbis reiškė jog netrukus tarp mūsų prasidės karas...
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...