- Ar tu kažką nuo manęs slepi ?.- Paklausė bandydamas prieiti prie šaldytuvo.
- Juk sakei , kad negali į tai žiūrėti.- Stumdama jį tariau.- Taigi nežiūrėk.
Suspaudžiau Niall petį , tuomet atsiminiau , kad toks mano suspaudimas žmoguj gali sulaužyti kaulus , taigi paleidau jį ir stumtelėjau į šoną.
- Iš kur pas tave tiek jėgos ?.-Susiėmęs už pečio paklausė.
- Nereikia manęs nervinti...-Sumurmėjau ir nuėjau atgal prie stalo.
Tuo tarpu Niall atidarė šaldytuvo duris. Pakilau nuo kėdės ir pradėjau eiti link Niall. Toks jo elgesys mane erzino , dieve jeigu galėčiau tuoj pat jį nudėčiau.
- Ar aš tau nesakiau .- Tariau atsistojusi jam už nugaros.- Kad į šį šaldytuvą lysti negalima.
Pamatęs mano žvilgsnį Niall atsitraukė nuo šaldytuvo.
- Viskas gerai.- Kiek patylėjęs tarė.- Aš tik norėjau pažiūrėti.
Apsisukau ir eidama atgal tramdžiau savo pykti.
- Elsa .- Tarė Niall .- Galėtum pasakyti iš kur ant jo veido atsirado lūpdažio žymės ?
Pakėliau antakius ir atsisukau į jį.
- Kieno žymės ?.- Eidama link šaldytuvo paklausiau. Priėjusi prie kūno pamačiau žandus kurie tikrai buvo ištepti tamsiu lupdažiu. Ar aš vakar buvau juo pasidažiusi ?
- Tai kraujas .- Tariau .
- Ar tu laikai mane visišku idijotu ir manai , kad norėdamas būti kriminalistu neatskiriu kur yra kraujas , o kur yra lūpdažis?
- Nežinau .- Pasimetusi atsakiau. Dieve tas vaikis protingesnis nei man atrodė.
- Tai vis dar manai , kad tai padarė lokys , ar koks kitas laukinis gyvūnas?
Kurį laiką tylėjau ir galvojau ką jam atsakyti. Juk negalėjau sakyti taip tai padarė lokys , kur buvo pasidažęs tamsiu lūpdažiu su kuriuo ištepė Kevin veidą kai draskė jo gerklę...
- Tu mane visiškai supainiojai.- Susiėmusi už galvos tariau.
- Tai nori pasakyti tu visą tą laiką , visiem sakei , kad tai lokio darbas , kai prie to galėjo būti prisidėjęs žmogus ar koks kitas padaras ?!.- Niall priėjo arčiau manęs. Man labai nepatiko , kai jis pabrėžė žodį padaras.
- Aš žinau , kad tai padarė lokys !.- Užšaukiau .- O tu naujoke , išvis neturėtum man aiškinti , tik tylėti ir stebėti kaip aš atlieku savo darbą !
Blondinas atsitraukė ir nutilo. Keletą akimirkų pastebėjusi jį , pagaliau atsisėdau prie stalo ir baigiau pildyti bylą. Netrukus atvyko darbuotojai kurie turėjo pasirūpinti Kevin kūnu. Palikusi Niall morge viena , užlipau į savo kabinetą ir iš lentynos išsitraukusi kraujo maišelį , pradėjau pilti kraują į vienkartinę puodelį su šiaudeliu.
Vos tik man atsisėdus prie savo stalo pro duris įsiveržė Niall.
YOU ARE READING
Wild Eyes (N.H) LTU
FanfictionTaigi dar vienas mano darbelis. Šį kartą istorija bus fantastinė , su keletu antgamtiniu būtybių. Istorija bus verčiama į anglų kalbą , taigi bus sukurtas dar vienas albumas. Žinoma istorija bus siejama su One Direction , daugiausiai turbūt su Nial...