1.Prvý školský deň

82 3 1
                                    

Prečo zvoní ten budík tak skoro?! No to bude asi tým že je prvý deň...počkať....čo? Prvý deň školy? To už niesu prázdniny? Vstala som tak rýchlo z postele až sa mi zatočila hlava a posadilo ma to naspäť na posteľ . Ok tak pomalšie. V pohode...stojím. Ok takze rýchlo sprcha,vybrať oblečenie(čierne tielko a ružová sukňa),vlasy...do kelu kam som dala kulmu? Fajn mám kulmu na vlasy..Vlasy natočené. Čo som zabudla? Jasné namaľovať sa . Ok make-up, korektor,puder,riasenka,lesk na pery fajn. Dala som si ešte pár naramkov na ruku, náušnice,zobrala tašku,mobil,sluchatka a môžem ísť. Dole ma už čakali bratia. "Ahojte" pozdravila som ich a išla si zobrať niečo na raňajky. "Ahoj"ozvalo sa zborovo. Doraňajkovali sme a mohli sme vyraziť do školy. Počkať niekto tu chyba. Pomyslela som si a zastavila v strede chodníku. "Rydel?...prečo stojíš?"opýtal sa ma Rocky. " Nechýba tu náhodou niekto?" " Ahaaa...Ell nás už čaká pred školou" odpovedal mi Riker." Fajn" nasadla som do auta a mohli sme vyraziť. Dorazili sme pred školu asi 15 minút pred zvonením. Z okna už som videla ako na nás čaká Ell. Celé prázdniny som ho nevidela. Vyzeral super. "Ahooooooj Rydel" kričal cez celé parkovisko." Ahooooooj Ell" odkričala som mu naspäť. Rozbehla som sa za ním a poriadne ho objala. "A my sme akože vzduch??"opýtal sa na oko urazene Ross. Musela som sa zasmiať. Ell sa začal smiať so mnou. Ostatný sa pridali až potom čo na nás asi 5 minút pozerali ako na debilov. " No poďme inak budeme meškať hneď prvý deň." povedala som a všetci sme išli smerom do školy. Každý sme v nejakej triede Ryland v 1.ročniku, Ross a Rocky v druhom,ja a Ell v treťom a Riker vo štvrtom(ja viem že takto by rozdelení neboli ale to je nepodstatne). Prišli sme do triedy a ako každý rok sme si sadli spolu do lavice. Učiteľka mala dlhý,dlhý,dlhý preslov. Myslela som že nikdy neskončí. Aj tak sme ju s Ellom nevnímali. Veď prečo aj tak niesme jediný ktorý ju nepočúvajú. Rozprávali sme sa asi hodinu a pól a stále sme mali o čom. Predsa len sme sa celé prázdniny nevideli. Povedal mi že si našiel priateľku. Bola som prekvapená....alebo žiarlivá? Nie, žiarlivá nie...to je blbosť. Či? No to je jedno."To je super a ako sa volá? Poznám ju?"sypala som naňho otázky že ani nestihol odpovedať." Nepoznáš ju a volá sa Megan Morisová." Úplne mi stuhla krv v žilách. On s ňou chodí? Nie to nieje možné! On s ňou nemôže chodiť! Tomu odmietam veriť. Ok Rydel ukľudni sa, všetko je v poriadku. Aby ste vedeli- Megan je moja " stará známa". Vždy ma nenávidela ,robila mi zle, zhadzovala učebnice z lavice... Vtedy somnou ešte Ell nechodil do školy-bolo to ešte na základnej škole. Vedel o tom len Riki. Nevideli sme sa od konca základnej školy. Bola som za to rada. A teraz?!...chodí z Ellingtonom. " To je super snáď ju raz spoznám" nasadila som falošný úsmev.Učitelka už dorozpravala my sme mohli ísť domov...konečne "Určite ti ju raz predstavím." Odpovedal mi s úsmevom. Potom už sme sa o nej nerozprávali...naštastie. Prečo zrovna ona? Prečo, prečo,prečo??!!" Rydel si v poriadku? Už 5 minút na teba hovorím a ty nič " " Ou, prepáč zamyslela som sa" E:"Pamätáš kam sme chodili vždy po škole?" R: Pamätám, prečo?" E:" Mohli by sme tam zájsť aj dneska predsa len sa máme o čom rozprávať ". R:Máš pravdu...ale musím si ísť ešte odložiť veci domov" E:"kašli na veci" povedal a potiahol ma za ruku že som skoro hodila držku. R:"Ell pomalšie nestíham za tebou" smiala som sa E: "Ou prepáč ale dlho som tam nebol a už tam chcem byť." Prišli sme tam. Bolo to asi najkrajšie miesto ktoré poznám. Malé jazierko cez neho drevený most bez zábradlia a pri jazierku skaly z ktorých tiekla voda. Milovala som to tu. Našli sme to s Ellingtonom keď sme boli malí. Nieje to ďaleko od nášho domu. Bol to deň kedy sme sa spoznali.
--8 years ago--
Išla som sa prejsť, pretože doma nikto nebol a ja som sa nudila. Išla som do parku. Na lavičke som uvidela chlapca.Vyzeral smutne. R: "Hmm...Ahoj si v poriadku?" E: Ehmm...ahoj áno je mi fajn" povedal mi aj tak som mu neverila. R: "Mne to môžeš povedať" usmiala som sa naňho a tým som ho uistila že mi môže dôverovať. E: Pôvodne som sa sem nechcel sťahovať. Tam som mal kamarátov aj priateľku. ." Povedal so smútkom a pri tom sa pozeral do zeme. R: To bude v poriadku aj tu si určite nájdeš priateľov...inak som Rydel teší ma." E: "Ja som Ellington, nedávno som sem prisťahoval z Wisconsinu." R:"Aha,nepôjdeme sa prejsť? , aby sme neprimrzli k lavičke." (P.A.-vtedy bol november) zasmiala som sa a on somnou. E: "Ok môžeme" Vstali sme z lavičky a odchádzali sme z parku. Ani sme nevedeli kam ideme...proste sme išli kam nás nohy viedli. Po ceste som sa o ňom dozvedela veľa vecí. Prišli sme k jazierku. Nikdy pred tým som si ho tu nevšimla. V ten deň som bola rada že som vykročila von a nezostala doma. Našla som človeka, ktorý mi rozumel. A kamarátime sa až doteraz a dúfam že nám to dlho vydrží.______________
--späť v prítomnosti--
Sedeli sme tam asi dve hodiny. Pozvala som Ella k nám. Predsa len čo bude robiť doma. Vstali sme a išli k nám. Boli asi 3 hodiny takže sme mali ešte celý deň pred sebou.To ešte bude sranda.
*************************
Takže tu je prvý diel, dúfam že sa páčil. Keď tak napíšte do komentárov čo by som mala zmeniť.
*Patricia*

RydellingtonKde žijí příběhy. Začni objevovat