Ellington na mňa pozeral s otvorenými ústami. Myslím že ani nedýchal." Ell vieš o tom že kyslík potrebuješ na prežitie" Vtedy sa zhlboka nadýchol. Chvíľu na mňa pozeral a potom ma veľmi silno objal. Ok teraz ja nedýcham." Ell ale aj ja ten kyslík potrebujem."Trošku povolil stisk rúk okolo mňa. No to už bolo lepšie. Objímali sme sa asi 10 minút." Ell teraz mi povedz čo sa tebe stalo" "Odtiahol sa odomňa a začal hovoriť. "Keď sme s Megan išli k nám celý čas pozerala do mobilu. Chcel som zistiť s kým si píše ale vždycky keď som sa snažil pozrieť čo píše,zamkla telefón. Myslel som si,že to bola len nejaká jej kamarátka. Keď sme prišli k nám,Megan povedala že ide do sprchy. Mal som šancu pozrieť sa do jej telefónu. Viem že to nebolo správne ale musel som vedieť pravdu. Odomkol som telefón a pozrel sa do jej správ. Mala tam niekoho pod menom "Láska" myslel som si že som to ja. No keď som videl aká bola posledná správa,prestal som dýchať. Bolo tam niečo o tom že sa jej ich noc páčila a že dneska sa stretnú u nej doma. Mala u mňa nejaké veci tak som zobral jej tašku a nahádzal všetky veci do nej. Strčil som tašku pod posteľ. Keď vyliezla z kúpeľne povedala mi, že ide von. Spýtal som sa s kým a kam. Povedala že s kamarátkou a do klubu. Potom som zobral jej telefón a hodil som jej ho. Spýtala sa čo to má znamenať,že som sa jej hrabal v telefóne. Asi jej došlo že som videl jej správy. Chcela ísť do skrine a zobrať si nejaké veci. Otvorila skriňu a zistila že tam žiadne jej veci niesú. Vytiahol som jej tašku z pod postele a povedal som jej že už ju nikdy nechcem vidieť. A to je koniec. Prepáč mi že som ti neveril." Povedal a sklonil hlavu. Objala som ho. Chápem že teraz to musí mať tažké. Celý čas ho ťahala za nos. Myslím že ja by som to nedokázala." Všetko máš odpustené" pošepkala som mu."Už sa začína stmievať .Ideme sa pozerať na hviezdy?" Spýtal sa. "Jop..ideš otvoriť strechu?" "Hej,hej jasné" povedal a zdvihol sa. Prišiel k stene a potiahol za lano. Strecha sa otvorila. Bola vidieť obloha posiata hviezdami. Aj keď to vidím asi už po siedmi krát vždycky mi to príde ako poprvé.NÁDHERNÉ. Ten pocit je neopísateľný. Pocit akoby som lietala a bola voľná. Ľahla dom si na deku. Bola už dosť stará predsa tu je už asi 4 roky. No nám s Ellom to nevadí. Vždy ju len oprášime. Ellington si ľahol vedľa mňa. " Nádhera" povzdychol si. " To je". Pozerali sme sa na hviezdy asi hodinu. Možno hodinu aj pól. Proste bez slov sme ležali a pozerali na oblohu. "Aha pozri padá hviezda,niečo si želaj."skríkol Ellington. Moje jediné želanie bolo aby sa už nič nemenilo. Bola som šťastná. Mám milujúcu rodinu,najlepšieho kamaráta a veľa dalších kamarátov. Nemôžem byť šťastnejšia."Myslím že by sme mali už ísť naspäť."povedala som a postavila som sa z deky. Oprášila som si oblečenie od prachu. Ellington urobil to isté a išiel zavrieť strechu. Zavrel strechu a mohli sme ísť. Cestou sme nič nehovorili. Každý sme boli ponorený vo svojich myšlienkach. Prišli sme k vodopádu. Rocky sa na nás pozrel a povedal:" Zase tí nerozluční a najlepší kamaráti?" " Jop...my sme nimi nikdy neprestali byť" odpovedala som za nás oboch. Ozvalo sa zborové "Oooooo". Začala som sa smiať. A postupne sa ku mne popridávali všetci. Tento večer bol taký nádherný. Ako za starých čias.
***********************
Takže je to tuuuuuu. Ďalšia časť. Dúfam že sa páčila. Ak áno dajte hviezdičku alebo napíšte nejaký komentár. Za každé za poteším.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*