9.Detská vzpomienka

31 3 0
                                    

Po hodine cesty sme konečne dorazili na miesto. Aj keď som tu už asi po štvrtý krát vždy mi to tu príde nádherné. Vždy sme s Ellom chodili do lesa do takej chaty. Dala sa tam otvoriť strecha. Večer keď už bola tma tak sme si lahli na deku do chaty, otvorili strechu a pozerali sa na hviezdy. Úprimne...chýba mi. Aj keď viem co spravil a som naňho naštvaná...chýba mi. No každopádne. Dorazili sme na miesto a ja som vystúpila z auta. Zobrala som si všetky potrebné veci. Vlastne len svoju tašku. Vieme že sem nikto nechodí, takže už sme si to tu ako tak zariadili. Pri jazere máme lehátka, máme už aj ohnisko, a taký malý domček.Úplne si pamätám ako sme ho stavali. Bolo to asi 2 roky dozadu. Vtedy sme toto miesto našli. Išli sme okolo a uvideli sme jazero. Vzhľadom na to že bolo asi 40 stupňov,povedali sme si že sa pôjdeme nachvíľu okúpať aby nám nebolo teplo. Ten vodopád nebol vidieť, takze sme ho objavili až keď sme išli bližšie. Chalanom napadlo, že toto bude naše nové "dovolenkové miesto".Preto išli do lesa a začali zbierať kusy dreva. Ako boli vetvy stromov,odrezané stromy a také veci. Išli sme práve zo stanovačky. Takzže sme mali špagát, nožík, sekeru,kladivo a ďalšie potrebné veci. Mali sme všetko čo sme potrebovali na postavenie takého menšieho prístrešku. Našli sme tak rovnú betónovú plochu. Nebola moc veľká ale zmestilo sa nás tam asi 15 ľudí. Okolo tej betónovej plochy sme postavili na pól prerezané kmene stromov. Zarili sme ich poriadne do zeme aby držali. Ako strechu sme dali konáre a na to veľké listy. Všetko sme to zviazali aby nám to nespadlo. Postupom času,ako sme sem chodili sme sem prinášali viac a viac vecí. Doma sme našli 2 staré koberce tak jeden sme dali na zem aby to nebolo také studené a jeden sme použili ešte na strechu, pretože len listy nestačili. Keď začalo pršať tak to bolo celé mokré. Môj otec je stolár(viem že to tak v skutočnosti nieje). Takže doma narezal dlhé dosky ,ktoré sme ešte dali cez tie kmene aby dovnútra nefúkalo.Ako dvere sme použili len jednu veľkú dosku. Niesu na kľučku. Oni sa tak zaháknu s takým háčikom.Otec spravil dovnútra taký stôl. On ani nebol vysoký,skôr bol veľmi dlhý. Potom sme s neho museli kus odpíliť,pretože sa nezmestil do domčeku.Ako stoličky sme použili len nejaké staré vankúše.Nebolo to akože niečo extra ale my sme boli spokojní. Dokázali sme predsa postaviť malý domček.Sme proste super. Toto bola moja najkrajšia Detská vzpomienka.
************************
Ďalšia časť je tuuuuu.
Je taká krátka, pretože tu som chcela len popísať ako vyzerá ten domček. Ak sa časť páčila nezabudnite dať hviezdičku alebo komentár.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*

RydellingtonKde žijí příběhy. Začni objevovat