7.Znovuzrodenie

35 4 0
                                    

Už je to týžden. Celý jeden blbý,hnusný týžden od hádky s Ellingtonom.Od tej chvíle som ako telo bez duše.Za celý týžden som toho moc nezjedla. Ostatní sa do mna snažia dostať aspoň nejaké jedlo. Vážim si toho že mi chcú pomôct ale keď proste nechcem,tak nechcem. Jediný človek ktorý mi môže pomôct, celé toto zapríčinil.Momentalne chcem len ležať v posteli, jesť zmrzlinu,pozerať romantický film a sťažovať sa že nikoho nemám.MÔJ VYSNÍVANÝ ŽIVOT.
Za tento týžden som sa viac zblížila s Jade. Máme veľa spoločného. Je veľmi milá. Som rada že si Rocky vybral tak super dievča. Som na neho hrdá.Vampíci tu boli celý týždeň.Dosť mi pomohli. Vlastne všetci mi veľmi pomohli.Brad-To je moja "smutná vŕba"(hovorí sa to tak. Či?)  
Môžem mu povedať všetko. Vie o väčšine mojich problémov.
Riker- Další môj záchranca. Môj starší braček. To je osoba,ktorá sa  o mňa starala už od narodenia. Vždy sme si bolo blízky.
Rocky-To je taký chalan, ktorý všetko berie v pohode. Taký optimista. Vačšinou mi hovoril nejaké dobre veci  alebo zážitky z detstva kedy mi bolo najhoršie a oni mi pomohli. Vždy sa nad tým aspoň usmejem.
Ross-To je môj "rozosmievač". Existuje vôbec take slovo? No to je v podstate jedno. Asi každý vie čo tým myslím .Som rada že ho mám. Keď mám zlú náladu,vždy ma aspoň nachvíľu rozveselí.
Ryland-Môj najmladší braček. Dôkaze mi pomôct rovnako ako Riker alebo Bradley.
Connor-ten toho moc nepovie. Ale za to dáva tie najlepšie objatia.
James a Tristan-S tými sa moc nerozprávam. Nie že by som proti nim niečo mala. Sú to moji kamaráti. Pomohli mi rovnako ako Savannah,Savannah a Courtney.To ma privádza k myšlienke že keď som pred pár dňami prizerala Twitter,videla som veľa hateov na pár #Routney.Nechapem ako môžu napísať že sa k sebe nehodia alebo že má Ross na lepšie.Čo?! Ja som bola teda pekne naštvaná. Ale Courtney nevyzerá že sa jej to nejak dotklo. Je vážne silná. Ja by som to nezvládla. Mama a otec-tí nevedia o tejto situácii a nebudem im to hovoriť. Nechcem aby sa trápili.
" Delly,možem ísť ďalej?" Počula som ako niekto klope na dvere.Ryland."Jasné...poď" povedala som.Zase mi doniesol jedlo.Ale tento krát ho už zjem.Musím sa s tým už vyrovnať. Nemôžem sa naveky zožierať. Ale som aj dosť hladná. Doniesol mi špagety. Ešte ani ku mne s nimi neprišiel a už ich nemal v rukách. Špagety sú moje obľúbené jedlo. Ryland si ku mne prisadol. "Som rád že už si v pohode...ale mala by si hodiť sprchu. Ako dlho si tam už nebola?"povedal a tým schytal môj vražedný pohľad." Tým chceš ako povedať čo?!" Povedala som s hranou naštvanosťou.       "Počkaj chvíľku" povedal, zobral môj vankúš dal si ho ako obranu a išiel sa postaviť k dverám. Samozrejme ich nezabudol otvoriť." Že smrdíš" povedal a už utekal z mojej izby. Ok tak toto prehnal. Ale čiastočne ma pravdu. Nie čiastočne ale úplne. Bože, ako kedy som sa rok nesprchovala. Zobrala som si teda spodné prádlo,čierne legíny,čierne tielko a červenú košeľu. Prešla som do kúpeľne a pozrela sa do zrkadla. Pane bože. Vlasy som mala na každú stranu,tvár celu od make-upu,ktorý som si od tej hádky ešte nezmyla. Všetko oblečenie som zo seba dala dole. Teda oblečenie-pyžamo. Vošla som do sprchoveho kúta a zapla teplú vodu. Wow,to je super pocit. Poriadne som si telo umyla malinovým šampónom. Vlasy jahodovým. Vyliezla som zo sprchy a obtočila si okolo seba uterák. Na vlasy som si dala další. Postavila som sa pred zrkadlo a pozrela sa na seba. Musím povedať že za ten týžden som dosť schudla. Ako nie že vyzerám ako anorektička ale už sú mi vidieť lícne kosti a kľúčne kosti sú tiež dosť vidieť. No nič. Umyla som si tvár od všetkého make-upu a vyčistila ju krémom. Mala som dosť výrazne kruhy pod očami tak som ich zamaskovala korektorom. No hneď vyzerám lepšie. Vlasy som si vysušila uterákom a následne aj fénom. Poriadne so ich rozčesala. Nechala som si ich rovné aké sú prirodzene. Nechcem si ich kulmovať. Však načo keď som len doma. Telo som si vysušila uterákom, obliekla sa do spodného prádla a do oblečenia ktoré som si nachystala. Uteráky som dala sušiť na radiátor a išla som do izby. V izbe som otvorila okná aby tu bol aspoň nejaký čerstvý vzduch. Paplón a vankúš som si dala vetrať na balkón a pozbierali som všetky odpadky ktoré som mala v izbe. A že ich bolo dosť. Na stole som si všimla prázdny tanier od špagiet. Zobrala som ho a išla ho odniesť dole.Teraz sa cítim ako znovuzrodená.
*************************
Táááááák a je to tu...Ďalšia časť práve uvidela svetlo svetaaaaa😂.Dúfam že sa Vám časť páčila. Keď áno zanechajte hviezdičku alebo komentár.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*

RydellingtonKde žijí příběhy. Začni objevovat