Vypli sme kameru a odložili ju na miesto."Myslím že by sme sa mali ísť umyť" povedala som so smiechom. "Myslíš?" Zasmial sa Ellington. Tak sme sa teda zdvihli a odišli sme do kúpeľne. Minuli sme skoro celú odličovaciu vodu. Keď sme teda ako tak vyzerali fajn, išli sme do izby a zostrihali video aby sme ho mohli dať na YouTube. Potom sme vypli počítač a išli sme spať. Už bolo asi 23:30.
Ráno som sa zobudila skôr než Ellington. Zobrala som zo stolíka mobil a pozrela sa koľko je hodín. 8:30. No to nie je take strašné.Vstala som teda z postele a opatrne som preliezla cez Ella. Aby som ho nezobudila. Zo skrine som si zobrala veci. Rifľové kraťasy a biele tričko s veľkým čiernym srdiečkom. Samozrejme ešte spodné prádlo. Potom som išla do kúpeľne. Potichu som otvorila a zatvorila dvere. Dala som zo seba všetky veci dole a tie čisté som položila na skrinku. Zo skrinky som vytiahla 2 uteráky a položila ich k veciam. Otvorila som dvere na sprchovacom kúte a vliezla som dovnútra. Poriadne som sa umyla a otcom som vyliezla. Okolo tela som si omotala jeden uterák a okolo vlasov druhý. Postavila som sa pred zrkadlo. Poriadne som si umyla zuby.Vybrala som si zo skrinky hrebeň,fén,kulmu na vlasy a ešte krém. Krémom som si poriadne natrela celé telo a tvár. Potom som si začala sušiť vlasy. Trvalo mi to asi 10 minút. Poriadne som ich rozčesala. Obliekla som si veci ktoré som mala prichystané a namalovala sa. Nič moc výnimočné. Len make-up, korektor, puder, riasenku,linky a červený rúž na pery.
Kým som sa malovala kulmu sa poriadne zohriala. Nakulmovala som si vlasy a kulmu odložila do skrinky. Všetko som odpratala na svoje miesto a vyliezla som z kúpeľne. Ell ešte stále spal. Tak som využila čas a začala odpratávať po včerajšku. Zobrala som všetky misky a poháre a odniesla ich dole do kuchyne. Myslím že by som mohla spraviť niečo na raňajky. Asi lievance. Ross bude rád.Pozbierala som všetky ingrediencie ktoré potrebujem a položila ich na kuchynskú linku.Keď bolo cesto hotové začala som robiť lievance. Urobila som ich asi 30. To je pre každého 5 lievancov,vzhľadom na to že rodičia nie sú doma. Po asi 5tich minútach sa sem všetci dovalili ako veľká voda. Myslím že niekto spadol zo schodov. Ale prvý prišiel Ross. Dala som im teda tie lievance a išla sa pozrieť ku schodom. Pod nimi sedel Ryland a držal si ruku. "Ryry si v pohode? opytala som sa ho."Hej len to trochu bolí" "Myslím že by si mal ísť do nemocnice pretože to máš trochu napuchnuté.Najedz sa,obleč sa a pôjdeme." " No ok"
********************************
Tadaaaaaaaaa..a je to tu. Ďalšia časť. Dúfam že sa páčila . Ak áno dajte hviezdičku a zanechajte nejaký komentár. Ďakujem.
I love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*