Stála tam Megan. Všetci tam sedeli zviazaní.
Ryland, Riker, Rocky, Ross aj Ellington."Megan čo to robíš?"skríkla som." To čo som mala spraviť už dávno,keď ho nemôžem mať ja tak nikto" povedala namierila na Ella a stlačila spúšť .
-----end-----
Rýchlo som sa posadila a zhlboka dýchala. To bol divný sen. Pozrela som sa vedľa seba a Ell pokojne spal. Zobrala som mobil so stolíku a pozrela som sa koľko je hodín. 3:15...super už nezaspím. Vstala som z postele a išla som si dole spraviť kávu. Potichu som zišla zo schodov a zamierila do kuchyne. V kuchyni sa svietilo. Prišla som do kuchyne a videla som tam sedieť Rockyho.
"Ahoj čo ty tak skoro?"spýtala som sa ho. "Ani neviem,proste neviem spať a ty?" " Zlý sen" len som pokrčila ramenami a posadila som s mojou kávou vedľa neho.Sedele sme len tak,nikto nič nehovoril. "Nudim sa" povedala som a pozrela sa na Rockyho."A čo chceš robiť o pól štvrtej ráno?"zasmial sa."No vzhľadom na to že sme vyžrali celú chladničku tak by sme mohli ísť nakúpiť" " Ok za hodinu sa tu stretneme." "Fajn,tak sa idem obliecť,v pyžame asi nepôjdem" vyšla som po schodoch a potichu som otvorila dvere od svojej izbe. Skontrolovala som či som nezobudila Ellingtona. Fajn,spí. Takže teraz čo si oblečiem......Mám to. Biela sukňa a čierne tričko. Jednoduchosť. Nechcela som používať kúpeľňu čo mám v izbe, pretože by som zobudila Ellingtona,takže som si zobrala všetky potrebné veci a išla som do kúpeľne na prízemí. Išla som do sprchy a umyla som si telo aj vlasy.Vyšla som zo sprchy,obliekla som si oblečenie čo som si prichystala namalovala som sa dala si pár náhrdelníkov na krk a mohla som ísť. Vyšla som z kúpeľne a zamierila som do svojej izby aby som si odniesla všetky veci a zobrala všetko čo potrebujem. Zobrala som si kabelku a do nej dala telefón,peňaženku a kľúče.
Opatrne som zavrela za sebou dvere a zišla dole schodmi aby som nikoho nezobudila. Rocky už stál dole a čakal na mňa. " No konečne" povzdychol si."Netrvalo mi to zas tak dlho tak sa nesťažuj."zasmiala som sa a išla sa obuť. Na nohy som si dala biele Converse. Bolo 4:30 keď sme prišli k obchodu. Práve otvárali. Zobrali sme košík a už to išlo ako po masle. Do košíku sme hádzali snáď všetko čo mali v obchode. Pečivo,sladkosti,zeleninu, ovocie,mäso,nejaké cestoviny,čipsy,chrumky, tyčinky,šunku,syr,jogurty, mlieko,cereálie, pitie,alkohol a nejaké veci na opekanie pretože dneska sme plánovali grilovačku.Prišli sme k pokladni a všetko sme zaplatili. Brali sme 10 tašiek. Vďakabohu že sme išli autom.Pozrela som sa na mobil či mi niekto nevolal....nikto....To znamená že všetci ešte spia. Bolo 5:15 keď sme odchádzali z obchodu. Cela cesta vola tichá tak som aspoň zapla rádio.Práve hrali pesničku od One republic-Counting stars.Tu pesničku milujem. Ale nie tak ako One direction-som totiž directionerka. Môj najobľúbenejší z nich je Harry. Celú cestu sme spievali pesničky ktoré išli ako napr. I can't feel my face,Shawn Mendes-Stitches a hrali aj od One direction ich novú pesničku-Perfect, ktorá bola super. Musím si ju stiahnuť. Po 15 minútach sme prišli domov. Vyložili sme všetky tašky. Chladnička bola znova plná. Neviem prečo ale všetci už sedeli v obývačke. " ste nejako skoro hore nie?" Spýtala som sa ich. Všetci vyzerali že ešte spia." Kde ste boli?"spýtal sa nás Riker ktorý bol ešte v polospánku. " Vzhľadom na to že máme plnú chladničku tak asi v obchode" akonáhle som to zahlásila,všetci okolo mna prebehli a už boli pri chladničke. Ja som išla hore do izby a odložila som si všetky veci.
*************************
Tamta daaaaaaa
Ďalšia časť práve uvidela svetlo svetaaaaa.😂😂
Túto časť venujem -NatyHitrikov....Dúfam že sa ti bude páčiť.
*Patricia*