Zišla som po schodoch. Všetci sedeli v obývačke. Mama a otec boli v kuchyni.
Zobrala som tanier a odniesla som ho do kuchyne aby ho mohla mama umyť. "Ahoj Delly" povedala mama a objala ma."Už sme sa dozvedeli čo sa stalo,prečo si nám to nepovedala?"spýtala sa ma."Nechcela som aby ste si robili starosti. Máte svojich dosť. Nechcela som otravovať." Povedala som a pozerala sa pri tom na svoje nohy." Nikdy by si nás s týmto neotravovala. Keď sa take niečo nabudúce stane tak mi to povedz,dobre?" "Áno mami" povedala som a objala som ju." No teraz to už je jedno. Som rada že si už v poriadku,pretože dneska pôjdeme všetci spolu na výlet k vodopádu. Zober si plavky,uterák a náhradné oblečenie."
" Dobre, len ešte idem pozdraviť ostatnych."
" Za hodinu odchádzame tak si pohni" zasmiala sa mama.
Prešla som do obývačky a tam už všetci sedeli. Prišla som zozadu k Rylandovi tak že si ma nevšimol.Všetkým som ukázala že majú byť ticho. Potichu som sa k nemu priblížila a "Baf" vyskočila som naňho. "Áááááá" zakričal. Ja som sa začala smiať pretože zakričal ako 14 ročné dievča ktoré sa stretlo v Justinom Bieberom. Všetci sa smiali. Ja som sa válala po zemi a chytala sa za brucho. Smiala som sa až mi tiekli slzy. Po chvíľke som sa ukludnila a normálne sa postavila. Ryland mal na tvári naštvaný výraz. Mala som chuť zase sa začať smiať. Ale potlačila som to. Zozadu som ho objala okolo krku. "No tak sa nehnevaj ale to máš zato že si mi povedal že smrdím,sme vyrovnaní"povedala som a pustila som ho. "Ok,už niesom naštvaný" povedal. "No nič ja sa idem nachystať. Čaute" zamávala som im. Išla som ku svojmu šatníku.Vytiahla som si prúžkované modro-biele dvojdielne plavky a modrý uterák. Ako náhradné oblečenie som si zobrala bielo-ružové tielko a ružové kraťasy. Na poličke som mala položenú takú plažovú tašku. Do nej som všetko nahádzala. Teda až na plavky. Tie si plánujem obliecť už teraz. Išla som teda do kúpeľne a obliekla som si plavky. Na ne som si dala modré plážové šaty. Už som len zobrala tašku s vecami do ktorej som si pribalila aj mikinu pretože tam plánujeme ostať až do večera a slnečné okuliare vzhľadom na to že ešte stále svieti slnko. Keď som prišla dole všetci už tam stáli a už boli prichystaní na odchod. To mi to vážne trvalo tak dlho? No...Keď som už teda prišla dole mohli sme vyraziť. Všetci sme naskákali do áut. Vzhľadom na to že nás bolo 14 nezmestili sme sa do jedného auta. Takže sme išli troma.Vampíci išli jedným aj spoločne s mojou mamou aby ich mohla navigovať. Oni totiž nevedia kde to je. Vedľa mňa sedel Ryland a z druhej strany Ross. Riadil môj otec a na mieste spolujazdca sedel Rocky. A ešte som zabudla na baby tie išli ďalším autom.Tie išli spolu s Rikerom. Ani ony nevedia kde to je. Úprimne..Už sa strašne teším. Konečne niesme len zavretí v dome. Dostala sa ku mne informácia že tam príde aj Ellington. Prekvapilo ma že nejde Megan.Minule ju predsa obranoval a teraz nejde snami? Divné. Niečo mi tu nesedí. No uvidíme snáď to nedopadne tak zle.
*************************
Tadaaaaaaaaa..Je to tuuuuu.😀Ďalšia časť. Ak sa páčila zanechajte hviezdičku alebo komentár.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*