Hneď ako som prišla do izby, vytiahla som si svoje plavky a išla do kúpeľne. Prezliekla som sa a dala si vlasy do drdolu. Neviem či to vôbec má zmysel keď aj tak budú mokré ale aspoň sa môžem tváriť že si ich nechcem namočiť. Zobrala som si ešte uterák,slnečné okuliare a telefón. Síce ten telefón nebudem potrebovať ale čo už. Dneska robím vážne veľa zbytočných veci ale nevadí. Cez seba som si prehodila len Rikerovo tričko a mohla som ísť. To mi pripomína, ako sa ku mne dostalo Rikerovo tričko? Keď som prišla dole tak tu už bola Jade, Vanni aj Courtney. Jediný kto tu nebol,boli Ryland a Savannah. Určite si teraz niekde užívajú skvelé rande. Pane Bože aj ja si musím niekoho najsť. Táto samota ma zabíja. Pozdravila som sa s babami . Dala som si dole tričko a lahla si na lehátko.Po chvíli som už necítila na svojej koži slnečné lúče, čo znamenalo že pri mne niekto stojí. Už som len cítila ako na niekto berie na ruky a hádže do vody. Voda bola strašne studená. Prisahám, že ten kto to spravil sa nedožije do rána . Vynorila som sa a čo nevidím...však kto iný? Jasné ze Ell.
,, Ellington Lee Ratliff prisahám že hneď ako vylezie von tak ťa zabijem!"
,,Ale no tak Delly....veď to bola sranda" bránil sa keď som už stála len tri kroky od neho.
,,Máš pravdu, sranda by mala byť" hneď ako som to dopovedala strčila som do neho tak že neudržal rovnováhu a spadol priamo do bazéna. Ouuuu...nechcela by som, to bolo priamo na brucho. Ale čo už,nemal si začínať. Lahla som si naspäť na lehátko aby som chytila trochu farbu. Však som biela ako stena.
Riker:"Ľudia poďme grilovať."
Ratliff:"Ok ale to by musel ísť niekto na nákup pretože tu absolútne nič nemáme."
"Ok Ratliff ideš somnou" povedala som a už som sa zberala k odchodu.
Ratliff:" Čo?! Ale Delly mne sa nechce ísť. Ja chcem len ležať a opaľovať sa a kúpať sa...
"Niečo ti kúpim"
Ratliff:" Tak na čo ešte čakáme šup šup Delly nesmieme strácať čas "
Zasmiala som sa a išla do svojej izby. Ratliff sa zatiaľ išiel prezliecť aby sme sa moc nezdržiavali. Vybrala som si čierne úzke rifle,čierne tielko a tenkú bielu blúzku. Doladila som to náhrdelníkom,náramkom a vlasy som si rozpustila a vysušila. Mala som ich rovné takže som ich nemusela žehliť a natáčať sa mi ich tak úplne nechcelo.Make-up sa mi tiež robiť nechcel keď sme išli len do obchodu a dneska som aj tak mala pleť čistú a bez vyrážok, takže som si dala len balzam na pery.Keď som bola hotová zobrala som si svoju čierno-bielu kabelku,hodila do nej sluchátka,kľúče,mobil,balzam na pery,peňaženku,naposledy som sa skontrolovala v zrkadle a mohla som vyraziť.
Ratliff:" Delly čakám na teba už 10 minút,čo tam toľko robíš?"
"Neviem či si to pamätáš,ale hodil si ma do bazéna a ja nechcem ísť von s mokrými vlasmi."
Ratliff :"Delly vonku je 30 stupňov,vlasy by sa ti usušili"
"No to už je jedno poďme,aby ostatný nezomreli od hladu." povedala som,obula som si svoje biele Converse, zobrala kľúče od auta a mohli sme vyraziť.
***********************************
Zdraviiiiiim ľudia....
ďalšia časť..
aj keď krátka.
Ospravedlňujem sa.
Dúfam že mi to odpustite.
Pardon.
Ak sa časť páčila nezabudnite na hviezdičku.
Ak nie tak napíšte čo by som mala zmeniť.
I LOVE YOU MORE THAN UNICORNS❤❤❤
*Patrícia*