6.Hádka⚡️⚡️

54 4 4
                                    

Prvé prišli Courtney,Savannah a Savannah.Privítali sme sa objatím. Povedala som im aby išli na záhradu. Každá išla k svojmu. Zachvíľku zase zvonil zvonček. Chcela som ísť otvoriť ale Rocky okolo mna prebehol,že som sa ani nestihla spamätať. Otvoril a dovnútra vošlo nejaké dievča. To bude asi Jade. Vyzerala strašne milo. "Ahoj ja som Rydel,teda Delly, Rockyho sestra. Strašne rada ťa spoznávam." Povedala som a objala som ju. Objatie mi opätovala. "Ja som Jade Thirlwall, aj ja teba." Myslím že budeme kamarátky. Je milá a ešte aj skvele vyzerá. Rocky ju išiel predstaviť ostatným. Ako tak pozerám,tak sa všetkým Jade zapáčila. Som rada že si Rocky našiel tak super babu.....Zvonček!...Vampíci sú tu. Otvorila som dvere a už  som bola v objatí." Ahooooj Brad,chýbal si mi" povedala som a ďalej ho objímala." Ahoj Delly aj ty mne"povedal mi....Po ňom prišli na radu Connor,Tristan a nakoniec James.Vsetci sme išli na záhradu. Nejakým zázrakom sa tam objavili aj Ellington s "ňou". Aj ona si ma všimla. Prišla ku mne s ironickým úsmevom na tvári." Ahoj Rydel"povedala .Nesmiem byt nápadná. "Ahoj, Megan." Povedala som a falošne sa na ňu usmiala. " Ahoj Rydel, ty poznáš Megan?"Pozrel sa na mna nechápavým pohľadom  Ellington. "Ahoj Ell,áno poznám zo školy."povedala som bez akého koľkej záujmu.            "Aha,tak to je super,ja idem za chalanmi  zatiaľ sa môžete vy dve porozprávať keď ste sa už tak dlho nevideli."povedal a odišiel ."Ahoj Rydel,no co ako sa darí,vidím že si stále taká škaredá a tučná ako si bola na základke." Povedala  "A ja pozerám,že si ešte taká stále nepríjemná a hnusná na všetkých okolo...no čo koľko chalanov okrem Ella ešte máš?"spýtala som sa jej." Prestaň zo mňa robiť štetku" zakričala na mňa." Hej dievčatá...čo sa tu deje?"pribehol k nám Ellington.Megan začala falošne plakať. No jasné...čo iné ona vie robiť.Herečka." Ona si myslí  že ťa podvádzam...robí zo mna štetku....vždy to tak bolo,aj na základnej odomna všetkých odháňala a robila mi zle." Povedala a ďalej "plakala"..Bože jak ja ju nenávidím." Rydel?...prečo si jej povedala že je štetka?...Prečo mi nemôžeš priať že mam priateľku?"zakričal na mňa. To bolo po prvý krát co na mňa zakričal."Prečo si myslíš že ona hovorí pravdu?..Ja ju poznám dlhšie ako ty a viem čo je zač." " Prečo by mi klamala? Je to moja priateľka! Ona my neklame..ale u teba  si tým niesom" povedal mi.Bola som úplne v šoku. Spustili sa mi slzy a zo všetkých svojich síl som naňho posledný krát zakričala." Fajn tak keď jej veríš,tak mi nemusíme byť naj kamarátmi.... Ale keď ta podvedie tak zamnou nechoď." Vybehla som do domu a zamierila si to do svojej izby. Skočila som na posteľ a začala histericky plakať. Ako to mohol povedať?Sme najlepší kamaráti a on mi neverí?Mám hlavu plnú hlavu otázok.Počula som ako sa otvorili dvere. Pozrela som sa kto prišiel . Stáli tam Courtney, obidve Savannah,Jade a moja najvačšia podpora Bradley. Brad na nič nečakal a hneď ma išiel objať. Plakala som mu do hrude a on ma utešoval. Všetky baby prišli ku mne a tiež ma objali. Bolo zo také "group hug". Ale aj tak mi tu niekto chýbal. A to bol Ellington. Ale som aj tak rada že tu mám ľudí ktorý ma podporia. Po hodine v objatí som sa skludnila. Toto bol vážne strašný deň. Zaujimalo by ma ako to teraz bude medzi mnou a Ellingtonom.
************************
Takžeeeeeee..ďalšia časť..trochu napínavá. Viem že vyšla neskoro. Ale nevedela som vymyslieť ako sa tá hádka bude začínať. Keď sa Vám páčila zanechajte hviezdičku alebo komentár.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*

RydellingtonKde žijí příběhy. Začni objevovat