Po desiatich minútach prišiel Ryland oblečený. Obviazala som mu ruku,aby ho to až tak nebolelo. Potom som mu dala na stôl lievance,ktoré som stihla zachrániť pred Rossom. Najedol sa a ja som zatiaľ išla po kľúče od otcovho auta. "Idem s Rylandom do nemocnice.Nič tu nezničte!!" zakričala som na celý dom a obula som sa. Pri aute ma už čakal RyRy. Nastúpila som a mohli sme vyraziť. Nemocnica nieje ďaleko od našho domu. Asi 10 minut cesty. Prišli sme do čakárne a bolo tam celkom dosť ľudí. Sadli sme si teda a čakali sme.
R(Ryland): "Delly?"
D(Delly): "Ano?"
R:"Ja...včera som sa pohádal so Savannah a myslím že sa somnou chce rozísť..Čo mám robiť?"
D:"Myslím že by si sa jej hlavne mal ospravedlniť..síce neviem čo si spravil a ani to radšej nechcem vedieť ale keď to bola tvoja chyba určite by si sa jej mal ospravedlniť"
R:"Ale čo keď to nezaberie?"
D:"Kúp jej nejakého plyšáka,čokoládu a ružu a myslím,že ti odpustí."
R:"Vďaka Delly" usmial sa
D:"Nieje začo...je to moja povinnosť" zasmiala som sa.
Konečne po dvoch hodinách čakania sme sa dostali na radu. Doktor mu dal obväz z ruky dole a chvíľu mu na ňu pozeral.Potom nás poslal na rengen(vôbec neviem ako sa to píše :D).
Keď sme skončili na rengene(:D) išli sme späť do ambulancie. Tam nám doktor povedal,že je to zlomené. Wow...na to by som teda vážne neprišla keby to nepovedal.No nič. Asi ešte 15 minút sa na tú ruku pozeral. Čo tam toľko vidí? Začínala som byť už naštvaná. Našťastie ho potom poslal do sadrovne aby mu ruku zasadrovali. Nečakane. Dneska používam až moc irónie.Mala by som s tým prestať...ľudia ma nebudú mať radi. A ako by to asi zistili keď to nehovoríš nahlas?! Ozvalo sa moje svedomie Aha...fakt..sorry.Vážne sa teraz rozprávam sama so sebou? Ja som zrelá na psychiatriu. Tak to si!!! Ale už by som vážne mala prestať. Už sa nič neozvalo. No čo moje svedomie nemá čo povedať? Ok..ja som divná. No kým som sa ja hádala so svojím svedomím, Ryrymu zasadrovali ruku takže sme mohli ísť. Zobrali sme od sestričky kartičku a potvrdenie o tom že nemôže cvičiť a bla bla bla. Keď sa niekedy pozerám na tie potvrdenia tak im poriadne ani nerozumiem. Samé skratky,odborné názvy a ja ešte neviem čo.Kto sa v tom má vyznať. Podľa mňa ani tí doktori tomu nerozumejú. Poceste sme sa zastavili v McDonald's. Ja som si dala veľké hranolky s kečupom a RyRy Cheeseburger. Najedli sme sa a vyrazili sme domov. Po nejakom tom čase sme prišli domov. Ostatný sedeli pri stole. Vyzerali ako keby vôbec nevnímali realitu len pozerali do steny. Wow tástena je strašné zaujímavá. Ou a zase je to tu..irónia. Aspoň že nerozprávam nahlas,ostatný by si mysleli že som dement. Ale...no nič. Postupne som ich "prebudila".
Ross: " Delly my sa nudíme."povedal
Delly:" Ale čo ja s tým?"
Riki: "Ľudia poďme do bazéna"
Delly: "No ok ale čo RyRy?"
RyRy:"V pohode choďte ja idem za Savannah"
Delly:" Fajn,tak veľa šťastia"
RyRy:"Vďaka" zasmial sa.
Chalani sa na mňa pozerali ako na idiota. Len som pokrčila plecami a povedala, že im to potom vysvetlím. Vlastne až teraz som si všimla že tu nieje Ratliff.
Delly:"Rocky? Kde je Ratliff?
Rocky:" Išiel sa domov prezliecť a zobrať si veci. Zachvílu príde. Neboj sa,neutiekol ti" zasmial sa
Delly:"Idiot"
Vstal som teda zo stoličky a išla som do izbu sa pripraviť.
**********************************
Ľudia,zatlieskajte mi..napísala som novú časť. Strašne sa ospravedlňujem že 2 mesiace nebola časť. Síce neviem či to ešte vôbec niekto číta aj keď si to nemyslím. No dôvod bol že som mala veľké rodinné problémy a ešte testovanie 9 a prímačky na strednú školu.Viem že sú to výhovorky ale bolo to fakt tak. No tak a teraz stereotyp...Ak sa časť páčila dajte hviezdičku a napíšte nejaký komentár. Pretože vážne neviem či to ešte niekto číta alebo či mám v tom pokračovať.
I love you more than unicorns💜💜
*Patricia*