2."U Lynchovcov"

62 4 2
                                    

Celé popoludnie sme blbli. Skákali sme do bazénu,hrali hry a nakoniec sme pozerali film....Na vine sú hviezdy. Prvú polovicu som ako tak držala slzy ale potom už to nešlo. Rozplakala som sa až sa Ell zľakol. Utešoval ma potom ešte asi 15 minút. " Mali by sme spraviť niečo na večeru ...zomieram hladom" povedala som. "Kuchár Ellington Ratliff sa hlási do služby" povedal to s takým výrazom že som sa musela smiať na celý dom. Vzhľadom na to že ani jeden nevieme variť sme vybrali  špagety. Mysleli sme že to bude jednoduché. Po našom varení to vyzeralo ako po výbuchu. Špinaví riad, omáčka a špagety boli všade dokonca aj na strope. Pýtate sa ako sa tam dostali? No to sa stalo tak že...ja vlastne ani neviem. Vlastne sa nám tie špagety ani nepodarili. Špagety sa rozvarili a omáčka sa pripálila. Ups. Keď ostatní prišli vyzerali ako keby videli ducha. " vy čo ste tu robili??"opýtal sa so smiechom Ryland. " Varili sme" " Vážne a čo také dobré ste navarili?" Stále sa smial Ryland...vlastne sa smiali všetci."Vlastne sme chceli spraviť špagety ale nejako zo nevyšlo takze asi objednáme pizzu." Ell somnou súhlasil. Objednali sme 8 šunkovych pizz. Áno, sme strašne pažraví. Ale ja mám výhovorku-od raňajok som nič nejedla. Pizzu priniesli asi o pól hodinu. Prišla som ku dverám zabrala pizzu a zaplatila. Ešte som len prišla do obývačky a už ich 5 bolo preč. Sadla som si vedľa Ella a začala som jesť. K tomu sme si pustili film-Macík 2. Po filme sme všetci mysleli že praskneme. " Čo budeme robiť?" spýtal sa Rocky." No ja nič,asi idem spať...Ell ideš somnou" " Jop...idem dobrú noc" " Dobrú a žiadne blbosti" zasmial sa Ryland " Debil" pošepkala som. " Ja som to počul" Ok na toto nemám náladu. Povedala som si a potiahla som Ellingtona za rukáv. Tak trošku som nedomyslela že sme na schodoch takže  sa Ellington potkol o schod a padol. Všetci dostali záchvat smiechu.Teda okrem mňa. " Prepáč,prepáč,prepáč si v poriadku" ospravedlňovala som sa mu a bežala mu na pomoc. " Hej, som v pohode ale nemusíš ma už ťahať" zasmial sa Ell. Nechápem ako sa môže v takejto situácii smiať.No kašlem na to. Je to predsa Ellington. Ten aj keby ho niekto vraždil tak by sa smial. Ell sa zdvihol zo zeme a išiel v pohode po schodoch. Išla som pre istotu za ním, aby zase nespadol. Prišli sme do izby a ja som sa išla osprchovať. Zobrala som si spodné prádlo a veľké tričko ktoré mam po Rikerovi. Raz si ho nechal v mojej izbe a už si ho nezobral tak som využila situáciu. Ale zaujímavé je že si to nikdy nevšimol. No to teraz nebudem riešiť. Išla som do kúpeľne a pre istotu som zamkla. Naposledy mi Ell do kúpeľne vliezol keď som sa sprchovala. Za 15 minút som vyšla zo sprchy. Obliekla som si veci ktoré som si priniesla,rozčesala som si vlasy a odmalovala sa. Keď som prišla do izby Ell už ležal v posteli. Ľahla som si vedľa neho a on si ma pritiahol do objatia. Vždy tak spíme. Po 10 minútach sme obidvaja zaspali. V noci sa mi zdal divný sen.
-----sen----
Bola som v prázdnej miestnosti. Mala som na sebe dlhé biele šaty. " Haloo?" Zakričala som a dúfala že sa mi niekto ozve." Nikdy ta neopustím." Ozval sa chlapčenský hlas. Ten hlas som poznala ale nevedela som ho k nikomu zaradiť." Rozlúč sa s nimi" povedal další hlas ale tentokrát to bol dievčenský hlas. Otočila som sa a tam stála....
*************************
Takže znova mám túto časť napísanú pretože predtým sa mi vymazala(I don't know, Why?). Je troška zmenená pretože som nevedela ako som ju predtým napísala. Dúfam že sa aj takto zmenená bude páčiť
*Patricia*

RydellingtonKde žijí příběhy. Začni objevovat