Asi po pól hodine sme mali všetko nachystané a mohli sme sa ísť kúpať. Dala som si dole šaty a položila ich na lehátko aby som dala všetkým jasne najavo že je moje. Vedľa nich som si položila slnečné okuliare. Išli sme s chalanmi na vrch vodopádu a postupne sme skákali dole. Poskákali sme všetci dole. Keď som sa vynorila išla som si sadnúť na lehátko. Pozerala som sa na chalanov ako znova lezú a skáču dole. Sledovala som ich asi hodinu. Začínalo sa stmievať. Plavky som už mala usušené. Obliekla som si náhradné veci a mikinu pretože už nebolo práve najteplejšie. Vybrala som sa k tomu malému domčeku, kde s Ellingtonom pozorujeme hviezdy. Keď už je reč o ňom, kde vôbec je...nikde som ho tu nevidela. To miesto nebolo od vodopádu ďaleko. Išla som asi 10 minút a potom sa zastavila. Pozerala som sa na chatku. Spomínala som na všetky tie krásne časy, ktoré som tu zažila spoločne s Ellingtonom. Aj keď viem čo všetko spravil a ako mi ublížil tým že mi neveril,chýba mi.Prvá slza mi striekal po tvári a nasledovali ju ďalšie. Utrela som si slzy z tváre a išla ďalej. Prišla som tesne ku chatke a počula tichý plač. Nazrela som opatrne dovnútra. Bol to on. Ten čo spôsobil moje trápenie. A teraz ho vidím ako tu sedí a plače. Nabrala som všetkú odvahu. Podišla som bližšie k nemu." Ellington?" Povedala som a položila mu ruku na plece." Delly?" Povedal a pozrel sa na mňa. Utrel si tvár od sĺz a postavil sa. "Si v poriadku?"spýtala som sa ho. "Hej,len musím s tebou hovoriť."povedal a pozeral sa na svoje boty." Ja s tebou tiež."povedala som. Zdvihol svoj pohľad a nasmeroval ho na mňa. Až teraz som si mohla všimnúť že mal celé červené oči od plaču. Ako dlho tu asi sedel?" Musím sa ti strašne moc ospravedlniť za to že som ti neveril. Bol som ňou tak očarený že som nevedel čo je pravda a čo je lož. Viem že je to blbá výhovorka ale je to tak. Strašne moc sa ti ospravedlňujem.Až teraz som prišiel na to čo je to za človeka. Prosím povedz mi pravdu odkiaľ sa poznáte?" Dokončil svoj dlhý monológ a čakal na moju odpoveď.Zhlboka som sa nadýchla a spustila som." Všetko sa to začalo v tretej triede na základnej škole. Mala som veľa kamarátov a bola som medzi ľudmi aj celkom obľúbená. Mala som všetko vo som si mohla priať. Ale potom prišlo na školu nové dievča. Megan. Na začiatku sa zdala byť milá. Kamarátili sme sa spolu, hovorili sme si všetky tajomstvá. Raz som jej povedala kto z triedy sa mi páči. Hneď na druhý deň to už vedela celá škola. Ten ktorý sa mi páčil bol môj najlepší kamarát, ale od vtedy somnou už ani neprehovoril. Megan začala rozprávať všetkým moje tajomstvá. Ľudia sa začali odomňa odvracať. Kamarátov som pomaly strácala až mi nezostal vôbec nikto. Odvtedy to už išlo dole vodou. Megan a jej kamarátky ma začali šikanovať. Zhadzovali mi veci z lavice,strápňovali ma a urážali ma. To ešte nebolo take zlé. V štvrtej triede to už bolo horšie. Našla si partu chalanov a tí ma začali biť. Každý deň si na mňa počkali kým vídem zo školy a potom ma zbili. Nikto z rodiny si to nevšimol. Vlastne som ani nechcela aby si to všimli. Keby sa to začalo riešiť, bolo by to ešte horšie. A tak som sa spoznala s Megan."
A to bola moja minulosť.
*************************
Tadaaaaaaaaaa...
Po cca 10-tich dňoch ďalšia nová časť. Dúfam že sa páčila. Keď áno zanechajte hviezdičku a komentár.
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*