Další deň. Dneska je sobota. Vonku prší takže nikam nemôžme ísť. Ráno som vstala a išla do sprchy ako každý deň. Vyzliekla som si všetko oblečenie a nahádzala ho do koša na prádlo. Vstúpila som do sprchy a pustila na seba tú najteplejšiu vodu akú som zniesla. Bol to taký oslobodzujúci pocit. Na ruku som si vymačkla trochu svojho jahodového šampónu a rozotrela si ho po celom tele. Midliny som potom zmyla vodou.Do vlasov som si potom vmasírovala svoj malinový šampón. Rozmýšľala som čo všetko sa za posledné obdobie stalo. Hádka s Ellingtonom,týžden v depresii pretože som sa pohádala s Ellingtonom,udobrenie s Ellingtom. Ako to že sa moje posledné obdobie stále točilo len okolo Ella? Po hodine premýšľania nad Ellingtonom som usúdila že by som už mala vyliezť zo sprchy. Voda už tiekla aj tak studená. Vyliezla som zo sprchy a zabalila sa do uteráku. Jeden som si dala aj na vlasy. Postavila som sa pred zrkadlo. Zo skrinky som vytiahla fén a hrebeň. Fén som zapojila do zástrčky a pustila. Po asi 15tich minútach som mala vlasy vysušené.Tročku som ich natočila kulmou. Na seba som si neobliekla nič extra. Nejaké rifle a čierne tričko. Na ruku hodila pár náramkov a vytiahla svoju make-up taštičku. Z nej som vytiahla make-up,korektor,puder,riasenku a môj obľúbený jahodový balzam na pery. Keď som sa namalovala,upratala som všetko naspäť na svoje miesto. Nikdy tu nenechávam bordel,pretože viem že potom už sa mi nebude chcieť upratovať. Vyšla som s kúpeľne a vtedy sa ozval môj žalúdok. Pravda,ešte som nič nezjedla. Zo stolíku som zobrala mobil a dala ho do zadného vrecka na rifliach. Získa som po schodoch a pozrela sa do obývačky co robia chalani. Ross,Riker a Rocky sedeli na gauči a hrali videohry. Nič extra zaujímavé. "Ahojte" pozdravila som ich " Ahoj Delly."ozvalo sa zborovo keď som už bola na ceste do kuchyne. Pozrela som sa do chladničky. Ako každý deň som sa do nej pozerala 15 minút a zistila som že aj tak nič nemáme,takze budem musieť ísť nakúpiť. "Riker,požičiam si auto idem do obchodu.Mám vám niečo doniesť?"
"Dones čipsy ,tyčinky,cukríky, čokoládu,.."Rocky začal menovať všetko možné. "Heeeej stoj...nemôžem radšej doniesť pizzu?"spýtala som sa ich pretože by mi tu zachvilu vymenovali celý obchod." Hmmmmm...môže byť"povedal Riker"ale dones aj tie čipsy." " No Ok" povedala som. Z misky pri botníku som zobrala kľúče od Rikerovho auta. Na obutie som si zobrala moje čierne Converse. Zo šatníku som si zobrala svoju čiernu koženú bundu.Bolo 11:00 takže som usúdila že by som mala už ísť lebo budú hladný. Prešla som do garáže a prišla k Rikerovmu autu. Nastúpila som a naštartovala. Keď som vyšla z garáže dvere som za sebou zavrela. Minule som ich zabudla zavrieť a vypočula som si 45 minútové poučenie od Rikera že nás môže niekto vykradnúť a bla bla bla bla bla. Obchod nebol ďaleko takže som tak bola asi za 5 minút. Vošla som do obchodu a zobrala košík. Začala som doňho hádzať všeličo možné. Cez zeleninu, ovocie,cestoviny,mäso, cereálie,mlieko,jogurty,pitie,cukríky,čipsy a tak. Keď som stala pri cukríkoch pocítila som ako ma niekto ťahá za bundu. Obzrela som sa. Pri mne stalo asi 6-ročné dievčatko s denníčkom v ruke." Aaaa..ty si Rydel Lynch. Prosím podpíšeš sa mi?"urobila na mňa psie očká. Bola taká zlatá. Klakla som si k nej vzhľadom na to že bola malá." Jasné že áno"usmiala som sa na ňu."ako sa volaš?"spýtala som sa jej. "Melody"povedala" Máš krásne meno..takže pre Melody s láskou Delly...nech sa ti páči"podpísala som sa jej a podala jej denníček. "Strašne moc ti ďakujem Delly..si tá najlepšia" "Awww ďakujem...aj ty si úžasná princezná" povedala som a objala ju. " Melody" počula som ako niekto zakričal. Zrazu k nám prišla asi jej mamina." Mami pozri koho som stretla..Rydel Lynch" povedala Melody a ukázala na mňa."Ty si s tej skupiny R5,ktorú Melody stále počúva?" " Áno som" "Mami,odfotiš nás?"spýtala sa jej."Jasné že áno" povedala a vytiahla svoj telefón. Melody som zobrala na ruky a usmiala sa. Ona mi dala pusu na tvár." Odfotíte nás aj na môj telefón prosím" poprosila som.Podala som jej môj telefón a ona nás odfotila. "Ďakujem" povedala som keď mi podávala môj telefón."To skôr ja ďakujem že si splnila sen môjmu zlatíčku."povedala a objala ma. Objatie som jej opätovala. "Vôbec nieje za čo" "Delly som strašne rada že som ťa stretla.Si ta najúžastnejšia speváčka na svete.Ľúbim ťa"povedala Melody a objala ma. Tak toto bolo strašne krásne. Dojalo ma to tak že mi vytieklo aj pár sĺz." Aj ja ťa ľúbim. Strašne moc" povedala som a stisla som ju v náruči. "Neplač Delly" utrela mi slzy Melody." To sú slzy štastia.Som rada že mám takú užastnú fanúšičku."povedala som jej. " Melody už musíme ísť" povedala jej mama." Dobre už idem." Melody ma naposledy objala a potom odišla aj so svojou maminou preč.
*************************
Tadaaaaaaaa..Je tu ďalšia čaaaaaaasť. Jeeej.
Takže po dlhej dobe zase nová časť. Strašne sa ospravedlňujem že je tak neskoro. Takže keď sa páčila dajte hviezdičku a zanechajte nejaký komentár. Ďakujeeem
I Love you more than unicorns❤️🦄
👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻
*Patricia*