Delilah's POV
Ik wordt om half vier wakker gemaakt door mijn wekker. Ik sta op en ik pak mijn sportkleding die ik van te voren had klaar gelegd aan. Ik poets mijn tanden en ik ren de trappen af (ja trappen want ik zit op de 5de verdieping van ons huis het 9 verdiepingen) ik zal even uitleggen hoe mijn huis in elkaar zit:
Begane grond is de woonkamer+keuken
Logeerkamers
Badkamers+sauna+spa
Bioscoop (geluiddicht en de vloeren en muren zijn een en al matrassen)
Mijn slaapkamer+badkamer
De Muziek studio+ruimte waar ik mijn video's opneem
De sportzaal
De gameruimte
Bibliotheek
In de kelder zit nog een zwembad dat van binnen naar buiten gaat.Normaal zou er een lift in mijn huis zitten maar sinds ik liever sportief bezig ben heb ik die niet laten plaatsen. Mijn (biologische)ouders hebben dit huis trouwens betaald zij zijn de beste advocaten van Ierland en Groot-Brittannië.
Ik pakte mijn sporttas van de bank en trek mijn telefoon van de lader. Ik ren de hele weg naar mijn dojo toe. Ik trek mijn scheenbeschermers aan en ik doe mijn bandages om.
Ik ga achter de balie staan en ik maak snel even een proteïne shake voor mezelf want ik heb vandaag krachttraining.
Ik gooi de shake in een keer achter over als ik 14 jongens binnen zie komen lopen. Ik haal mijn schouders op en ik ga op de balie zitten. De jongens komen aan de balie staan en vragen in het Engels: "Mogen wij 14 abonnementen kopen?" Ik knik en ik haal een aantal inschrijfformulieren op "Je moet dit even allemaal stuk voor stuk invullen en dan kunnen wij er een pas van maken." Ik zie Sem Schilt (mijn coach+trainer, a/n is in het echt trouwens ook zo) binnen komen. Ik knik en ik zie dat alle jongens zich in eens omdraaien naar Sem. Ik neem alle formulieren aan en ik voer het in, in de computer. Ik zie dat de machine klaar is en ik pak een aantal nog lege pasjes en ik laat ze de gegevens er indrukken. Toen ze allemaal klaar waren gaf ik ze terug "Veel plezier." Ik liep achter de balie vandaan en ik liep naar mijn trainers toe.
We gingen de training door nemen en groeten toen begonnen we. Na 4 uur training zag ik dat die ander jongens allemaal aan het afronden waren. We groeten elkaar (dat is als teken van respect)
Ik zweet enorm "Wanneer heb ik de volgende wedstrijd?" "Zaterdag aanstaande hier om 17.00. Dan heb je geen training. Alleen warmingup." "Thanks, nu moet gaan later." Ik liep mijn kleedkamer in en ik trok een sweater aan en trok mijn schoenen weer aan. Ik zwaai mijn tas over mijn schouder en loop naar buiten en ik zie mijn vriendengroep staan "Yo gasten." "Hey hoe gaat ie?" "Goed met jullie?" Ik hoor verschillende 'Goed' 'Super' en 'Fantastisch' "Mooi zo laten we gaan." Ik trek mijn penny board uit mijn tas en zij rijden in de zwarte pick-ups. Naar mijn huis. Als we bij huis aankomen zie ik dat er 2 tour bussen aan de overkant van de straat staan. En dat de 2 huizen die te koop stonden verkocht waren. Ik haal mijn schouders op en ik doe mijn voordeur open en ik gooi mijn was bij de wasmachine in de mand.
Ik zie dat iedereen alweer naar zijn eigen kamer is gevlucht (logeerkamers). Ik pak een gitaar van de muur en ik haal Jason om te beatboxen. We nemen een Vine op 'I wanna be drunk when I wakeup on the rightside of the wrong bed'. Ik post hem en heb al snel miljoenen herhalingen en revines.
Dan hoor ik de deurbel gaan en ik doe de deur open.
Inmiddels zitten alle jongens in de woonkamer.
Ik zie de jongens die ik in de middag bij de Dojo had gezien. Dat zijn dus de nieuwe buren dacht ik. "Kan ik jullie helpen?" "Ja wij zijn jouw nieuwe buren. Wij zijn Jack Johnson, Shawn Mendes,Cameron Dallas, Matt Espinosa, Jack Gilinsky, Nash Grier, Hayes Grier, Aaron Carpenter, Taylor Caniff, Carter Reynolds, Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne en Louis Tomlinson." "Oke, ik ben Delilah Mikaelson." Niall's mond viel open en vroeg "In de zin van Freya en Klaus Mikaelson's dochter?" "Eehm ja hoezo??" "Nou ja je ouders wonen in Mullingar en jij bent daar geboren." "Klopt hoezo?" "Ik ook! Maar hoe kan jij geen accent hebben?" "Ik was geadopteerd toen ik 3 uur oud was en ik ben opgegroeid in Nederland." Ze knikken en ik laat ze binnen. Ik zie dat de andere jongens al naar boven zijn gegaan. Ik krijg een appje 'kom je naar boven we gaan Saw III kijken'. "Blijven jullie hier of gaan jullie naar huis?" "Wij blijven hier als je het niet erg vindt." Ik knik en ik loop naar boven en ik plof neer op de grind en trek een zak chips open. En we liggen met z'n alle op de grond Saw III te kijken. Ik had nog steeds mijn sport croptop aan en mijn trainingsbroek van Adidas. Ik lag tussen mijn vrienden. Ik lag op iemand zijn buik en lag maar half naar de film te kijken. Mijn vrienden groep bestaat uit:
Jayden
Drake
Drew
Angel
Kai
Kian
Max
Jason
Felix
BlaiseJa ik weet dat het alleen maar jongens zijn maar sinds ik slechte ervaringen heb gehad met meiden ga ik liever om met jongens en wij doen veel samen en ik ben nog steeds een meisje maar omdat ik het enige meisje ben, ben ik de 'leider'.
Ik zie dat op Blaise zijn buik lig. Ik ga met mijn vinger langs de lijnen van zijn sixpack die onder zijn shirt zitten. Hij trekt me dichter tegen zich aan in een broederlijke manier dan. Ik leg ,ijn hoofd op zijn schouder en hij slaat zijn armen om mijn middel. Zo kijken we de film uit en bijna aan het einde val ik in slaap.
Ik word wakker gemaakt door een aantal gezichten die boven mij hangen en Kai zegt "Je hebt school." Ik knik en ik zie dat ik op de bank in de woonkamer lag. Ik ga naar de keuken en ga achter mijn imac zitten. En doe mee met de lessen gelukkig hadden we alleen maar Aardrijkskunde, Economie, Frans, Geschiedenis en Wiskunde. Dus maar 5 keer 45 minuten plus een pauze van 20 minuten. Het was mijn 6 de jaar en volgende week zouden examens beginnen. Toen ik klaar was, was het 7.05 en ik kroop mijn bed in de volgende dagen zou ik geen training hebben omdat dat dan de Dojo wordt verbouwt.