Chapter 4

577 15 0
                                    

Delilahs POV:

*Droom*
"Delilah kijk een klif!!" Ik ren naar Blaise en de rest van de jongens toe en ik ren voor hun uit. Een meter voor het einde stop ik. De jongens stoppen achter me en duwen me naar het rand en opeens verandert hun blik en pakken een zakmes en beginnen me te steken "Blaise Stop!!! Stop!!!! Iemand help!!....." Toen werd alles zwart voor mijn ogen. Toen ik mijn ogen open deed zag ik dat ik in een ziekenhuisbed lag. Ik stap eruit en trek alle draadjes van mijn arm en ik loop naar de deur. Toen ik de deur open deed stonden de jongens daar met messen..."
*Einde droom*

Ik schiet omhoog en ik heb moeite met ademhalen, zweet en begin te panikeren. Ik heb een paniekaanval. Ik zie dat iedereen weg is aan het briefje dat de jongens hebben neer gelegd. Ik pak mijn telefoon en ik druk op het telefoonnummer van Taylor. Naar 1 keer pakt hij al op "Dede wat is er??" Ik stik bijna en ik krijg er net uit "Pani....ek...aa.n....va...l." "Dede bij blijven luister naar mijn stem. Ik kom er zo aan." Hij bleef geruststellende dingen zeggen en na 3 minuten stond hij in mijn kamer. Hij geeft me een glas water en wrijft rondjes over mijn onderrug. Na 20 minuten werd ik al wat rustiger. Ik zet het glas weg en ik zie dat Taylor weg wil gaan. "Taylor wil je hier blijven??" Dan zie ik wie Taylor eigenlijk echt is. Ik zag altijd al iets bekends in zijn ogen. "Tay tay?" Hij draaide zich met een ruk om en ik sprong uit bed en sprong in zijn armen en koala-hug hem. Hij laat niet los en zo blijven we minutenlang staan te knuffelen. Hij loopt terug naar het bed en trekt zijn shirt uit. En gaat naast me in bed liggen en slaat zijn armen om mijn middel. Ik kroop tegen zijn nu ontblote borstkas/sixpack aan "Dankjewel big bro." "Geen probleem lil sis." Ik voel mijn ogen langzaam zwaarder worden en ik laat de nacht overnemen.
Ik word wakker van stemmen in mijn kamer "Ze zijn zo schattig." "Ik ben blij dat ze elkaar weer hebben gevonden." "Moeten we ze niet wakker maken." "Zijn ze samen??" "Hoe kan het dat ze zoveel op elkaar lijken??" Ik deed mijn ogen a "Dank je weet ik toch. Ben ik ook blij om. Nee want ik ben al wakker. Nee we zijn niet samen. En we leggen dat wel later uit."
Ik stap uit bed en kled me om in een random outfit. Ik krul mijn haar en doe minimale make-up op en extreme lippen.
Ik lak mijn nagels zwart.
Ik stap de badkamer uit en ik zie dat alle jongens me weer raar aankijken."Heb ik iets van je aan of zo?" Ze schudden hun hoofd van nee. Ik loop naar het bed waar Talor nog steeds in ligt te slapen. Ik kruip het bed op en ik fluister in zijn oor "Taytay..." Hij kijkt op en ziet mij en de andere jongens in de kamer staan. Hij slaat zijn armen weer om me heen trekt me weer het bed op en zegt "Ik wil nog blijven liggen." Ik knik en ik kruip weer tegen hem aan en ik sluit mijn ogen. Ik fluister in zijn oor "Slaaplekker big bro." "Slaap lekker lil sis." Fluistert hij terug en met een glimlach op mijn gezicht val ik in slaap.

Tijdskip naar 13.00

Ik word een aantal uur weer wakker omdat ik voel dat Taylor aan het bewegen is. Ik geef hem een kus op zijn wang en ik loop naar beneden. Ik zie dat alle jongens in de huisbioscoop zitten. Ik ren lagz hun naar beneden en ik trek de koelkast open en ik maak mezelf een wrap en een smoothie en ook voor Taylor. Ik zet alles op het dienblad en ik loop naar boven en ik zet het dienblad op het nachtkastje en ik schud Taylor voorzichtg heen en weer. Hij wordt wakker en geeft me een glimlach. Ik geef hem zijn ontbijt (inmiddels al lunch). We eten samen en hij gaat zich douchen en omkleden, ik loop verder naar boven en ik loop naar de boven en ga de studio in. Ik zie dat de rest van mijn broers (niet Taylor of de Magcon jongens, maar haar beste vrienden maar ze zijn als broers voor haar) zitten "Zullen we voor Back In My World gaan en dan You're Not Innocent." Ze knikken instemmend. Ik ga de microfoon staan en ik luister en zet in:

" It's been different since you're gone
Oh, but one thing never changed, (yeah)
I still hate to say I'm wrong,
Girl, but I'm tellin' you, (yeah yea)

Baby, come back in my world now
Cause lately, it's been kind of lonely
Baby, I've got to be honest
That maybe, I can't live without you

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu