Ik word wakker met Kyle zijn arm om mijn middel heen.
Ik rek me uit en ik bestel roomservice voor iedereen en ik pak een luchthoorn en schreeuw "Word wakker dipshits. Ik heb eten besteld!!!!!" Na ik eten zijn waren ze klaar wakker.
Ik geef Kyle een kus op zijn wang en hij bloost. Ik geef hem een knipoog. "Hey Shannon kan ik wat kleding van je lenen??" Ze knikt, maar Kyle gooide me al één van zijn shirts toe en sweatpants.
Ik rolde met me ogen maar nam ze toch aan.
Ik loop de badkamer in en kleed me snel om. Nadat ik klaar ben voel ik dat iemand zijn armen om mijn heup heen slaat.
Ik draai me met een ruk om. Ik zie Kyle staan met een grijns op zijn gezicht. Hij kust me op mijn neus en loopt naar buiten, maar voordat hij bij de deur komt heb ik zijn arm al vast en ik druk mijn lippen hardhandig op die van hem.
Het klinkt nog al raar maar opeens voelde ik een warm gevoel in mijn buik.
Na een paar seconden loop ik heupwiegend van hem weg, en hij neemt de kans om op mijn kont te slaan.
Ik draai me om en geef hem een snelle knipoog.
Ik zeg gedag tegen iedereen en ik loop terug naar mijn eigen slaapkamer.
Als ik binnen kom zie ik al de MAGCON jongens (en mijn oude crew) bij mijn 'nieuwe' jongens zitten.
Ik pak mijn koffer en stop al mijn spullen er in en ik zie dat iedereen me raar aankijkt. Ik stuur een berichtje naar de mensen van MDE om te vragen of ik met hun mee kan op tour.
Ze vinden het goed. Ik loop de hotel kamer uit zonder een blikwaardig aan de jongens te geven. Ze komen niet achter me aan.
-Alle MAGCON jongens hun POV-
Wow wie was dat... Ze komt me zo bekend voor. Misschien omdat we haar in het centrum een aantal dagen geleden hebben ontmoet. Misschien hadden de jongens hier wel gelijk misschien is ze wel Delilah... Maar ze lijkt niet een op haar het is niet mogelijk....
-Alleen Taylors POV-
Dat kan toch niet... Neeeeeee.... Dat is niet mijn kleine zusje.... Nee..... Dit zou ze zichzelf nooit aandoen....
A/N Dus de jongens hebben het verteld aan de MAGCON jongens. Het is nogal anders, maar wat gaan ze doen?? Ik weet dat het nogal kort is, maar ik vond dat ik tenminste iets moest doen inplaats van niets.