Chapter 5

387 14 0
                                    

Ik word wakker in een lege slaapkamer. Ik zie dat Taylor niet meer naast me ligt. Ik sta op en ik loop naar beneden. 

Als ik beneden kom zie ik een briefje liggen 

'Hey Bitch dacht je echt dat we je aardig vonden? 

Niet dus. 

Peace out Magcon  en je ex broer/vrienden'

Wat niemand wist was dat ik heel erg gevoelig was en dat 1 van de redenen was dat ik mensen niet snel binnen liet in mijn leven. 

Ik schreef snel een eigen briefje waar op stond 

'Geachte wie dit leest, 

Je hebt gewonnen, je hebt me verslagen en je hebt me verloren.

Groeten D.M.'


Ik liep het huis uit met alleen mijn kleding aan geen mobiel alleen mijn bankpas verder helemaal niks. Ik loop eindeloos lang door. 

Na uren lopen begint het licht te worden (ze viel in het vorige hoofdstuk aan het begin van de middag in slaap). Ik loop naar het bos waar ik altijd heen ga om mijn gedachten vrij te maken. 

Na uren denken en de zon inmiddels volop scheen had ik een nieuw plan.

Ik ga mijn uiterlijk veranderen zo erg dat niemand me zal herkennen. Ik zou een Rebel/Emo meisje worden. 

Ik ga mijn haar zwart verven en fel blauwe contactlenzen nemen daarna zet ik al mijn geld over naar een nieuw bankaccount en laat dit leven achter me.

Ik liep de stad in en ik zette mijn geld over op een nieuw account ook veranderde ik mijn naam naar Alexis Smith. Het was een erg bekende Britse naam en ik had het Britse accent al dus het was niet moeilijk. Ik zou verhuizen naar Nederland. 

Ik had een nieuw paspoort en identiteitsbewijs. Ik zou daar een nieuwe garderobe kopen. En vanaf nu was Delilah Mikaelson officieel dood. 

-2 maanden later-

Ik had inmiddels al mijn motor rijbewijs gehaald en had ook al mijn 18 verjaardag gevierd. Er was een aantal weken geleden een amber alert uitgegaan en toen ze me niet hadden gevonden hebben ze een herdenkingsdienst gehouden. De jongens hebben nooit iets geprobeerd. Ze waren zelfs opgelucht dat ik dood was. 

Ik ben verhuist naar de buitenstad van Assen en ik heb wat vrienden gemaakt die net zoals ik het geweldig vinden om motor te rijden. Herman, Bas, Joost, Milan, Job, Niek, Ricardo, Lucas, Daniël en Mark. 

We hadden al wat roadtrips gedaan door Nederland en Duitsland, maar nu zouden we naar Noorwegen gaan. We hadden een aantal hotelkamers afgehuurd door heel Noorwegen. Ook zouden we tentjes en al dat soort dingen meenemen zodat we ook konden overnachten op campings. 

We spraken af bij de grens en vanaf daar reden we dag en nacht door naar Denemarken. 

Na een aantal uren rijden kwamen we eindelijk aan bij de veerpont. 

We kwamen vroeg in de ochtend in Zweden aan. We reden naar ons eerst hotel en checkte in en we liepen naar onze kamers. We zetten onze spullen op onze bedden en ik pak mijn laptop uit mijn tas en log in op Twitter.

We beginnen een Twit-cam en al snel hebben we honderdduizenden kijkers. We doen wat challenges en Truth or Dare. Ook zeggen we tegen onze fans dat we inmiddels in Zweden zijn en dat we op een road trip zijn naar Noorwegen en dat we daar helemaal door heen gaan rijden en waar onze stops zijn. 

Op een gegeven moment zie ik dat de jongens van Magcon reageren en van mijn oude crew. Het maakte me helemaal niks meer uit. Ik liet geen emotie zien. Ik had de jongens waar ik nu mee omging wel verteld wie ik was en wat er in mijn verleden was gebeurd want ik had geen zin om te liegen tegen hun. 

Na een aantal uur sloot ik mijn laptop weer af en we gingen slapen. We wouden 's avonds rijden zodat we niet zoveel last hadden van tegenliggers....

A/N had je niet zien aankomen he?? Zo'n plottwist??

Ik vond het verhaal saai worden en ik dacht dat er wat verandering in moest komen. want anders werd het zo eentonig en dat wil ik niet.


Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu