Ik loop samen met de jongens en meiden naar het vliegtuig toe.
-Skip vliegreis omdat ik lui ben-
Ik loop, nou ren, de trap af en ik zie dat we in Nieuw Zeeland aan gekomen zijn. Ik heb hier een huis met mijn(pleeg) ouders. Ik stap in de taxi en ik stuur een berichtje naar iedereen in de groepchat en stuur het adres.
We rijden in stilte naar het huis. Als we daar aankomen zie ik dat Benny net zijn auto uitstapt en ik schreeuw "Benny bæ!!!" Hij draait zich om en ik spring in zijn armen en sla mijn benen om zijn middel en mijn armen om zijn torso heen.
Hij zet me na een aantal minuten weer op de grond en iedereen stelt zich voor. En samen lopen we naar mijn huis toe.
(Zie foto).Ik ren mijn slaapkamer in (zie foto)
Ik plof op mijn bed en val bijna meteen inslaap....
Als ik wakker word lig ik in een andere kamer.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-Opeens besef ik dat alles een droom was geweest dat de jingens me nooit verlaten hadden en dat briefje. Ik loop naar beneden en ik zie alle jongens nog gewoon op de bank zitten.
Wat raar is want normaal liggen ze op de banken en rennen ze door het huis. Ik ga tegen over hun zitten en vraag "Wat is er aan de hand waarom zijn jullie zo stil??" "We gaan weer op tour en je kan niet met ons mee. We vertrekken vannacht om 21.45 uur. Je vrienden gaan ook mee maar we hebben alles geprobeerd om je mee te krijgen, maar ze zeiden dat je een slechte invloed op ons hebt."
Ik knik "Het klopt wel, daarom ben ik ook hier omdat Taylors ouders dachten dat ik een slechte invloed op hem zou hebben. Daarom hadden ze het contact verbroken. Blijkbaar denken meer mensen zo over mij."
Ik sta op en draai me om en zeg emotieloos "Jullie kunnen beter je gaan klaar maken voor je tour." Ik loop naar mijn kamer.
Opeen krijg ik een idee zodat niemand me ooit meer zou vinden. Wegrennen
Ik pak mijn rugtas en stop er mijn pinpassen in en mijn laptop, camera en opladers. Wat extra ondergoed, makeup en douchespullen.
Ik kijk op de klok en zie dat het 21.45 is. Ik hoor voetstappen van de trap afgaan en een aantal minuten later de voordeur dicht slaan. Ik doe het raam open en wacht tot de limo weg is. Ik trek mijn leren jas aan en mijn nieuwe motorhelm. Ik spring op mijn motor.
Ik rijd de stad uit en laat alles achter me. Ik krijg opeens eindelijk het gevoel dat ik vrij ben. Na een aantal uren rijden kom ik bij een klein motel aan. Ik stap af en kijk om me heen.
Ik doe mijn helm af en loop naar binnen. Als ik bij de balie aankom en zie een meisje van mijn leeftijd achter de balie zitten. Ik zeg mijn achternaam en krijg meteen een kamer toegewezen van haar.
De kamer is perfect het is klein met een grootbed en een redelijk ruime badkamer. Ik doe de TV aan het eerste wat ik zie is "MAGCON AND 1D BACK ON TRACK?!?".
Ik doe meteen de televisie weer uit en besluit wat te gaan slapen. Ik voelde dat er iets van mijn schouders viel. Een soort stress of dat ik niet mezelf kon zijn, omdat ze me anders niet goed genoeg zouden vinden. Met een opgelucht gevoel val ik in slaap.