Chapter 13

356 15 3
                                    

Vandaag zouden de jongens van MAGcon komen bij een radio interview...

Kill me already!!!!

Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn kast en trek mijn outfit aan die ik had klaargehangen. (Zie foto bovenaan)

Ik trek de koelkast open en kijk rond en zie dat bijna de koelkast al leeg is.

"Dat wordt dus boodschappen doen." Mompel ik in mijzelf. 

Ik pak de citroen en een flesje water.

Ik doe de koelkast weer dicht en pak crackers, boter en hagelslag. En maak mijn ontbijtje klaar.

Als ik klaar ben zet ik alles in de vaatwasser en trek ik mijn motorkleding aan en zet mijn helm op en loop naar de garage waar mijn motor staat.

Ik doe hem aan en duw hem naar buiten.

Ik pak de sleutels uit mijn jaszak en doe de buiten deuren opslot en loop terug naar mijn motor. Ik stap op en rijd weg.

-Tijd skip naar 5 minuten voor het interview-

"Jongens en meisjes het moment waar jullie allemaal op hebben zitten wachten." Ik hoeste even. "Komt na het volgende nummer dit is Fireworks! Van Sounds Like Harmony!!!"

Ik zette hem nummer op en ik krijg een appje binnen dat de jongens zo naar binnen gestuurd worden.

Ik maak het glas zwart zodat de jongens er niet door heen kunnen kijken.

Als het nummer afgelopen is doe ik mijn draadloose koptelefoon weer op en draai de microfoon voor mijn mond.

"Nu echt het moment waar de meeste van jullie op hebben zitten wachten het... Interview.... Met..... MAGCON!!!!! Heet van harte welkom, Cameron Dallas, Hayes Grier, Nash Grier, Aaron Carpenter, Cartaaaah Reynolds, Mahogany Lox, Shawn Mendes, Taylor Caniff, jacob Whiteshides, Jack Johnson en Jack Gilinsky!!!"

CD=Cameron
HG=Hayes
NG=Nash
AC=Aaron
CR=Carter
Lox=Mahogany
SM=Shawn
TC=Taylor
JW=Jacob
JJ=Jack J
JG=Jack G

"Dank je wel Rebel." Zeggen ze in koor.

Ik "Wow hebben jullie daar op geoefend ofzo?"

CD "Tuurlijk niet."

Ik mompel "Sarcasme much."

Lox "Je stem komt me zo bekend volr en het is niet van de Radio, maar van iets anders."

Ik slik luidruchtig en zeg "Dat is raar, ik had nog nooit eerder van jullie gehoord voordatz en dit interview voorstelden, maar dit interview gaat net om mij maar om jullie. Dus mijn eerste vraag is voor Taylor."

TC "Kom maar op."

Ik grijns "Waar is je zusje?"

Ik zie hun gezichtsuitdrukking stuk voor stuk veranderen.

TC "Hoe weet je dat ze bestaat?"

"Ik ben haar beste vriendin sinds ze de eerste keer de zaak binnen kwam stappen en haar eerste tattoo kreeg."

Allemaal "Ze heeft tattoeages?!!?!!?"

Ik antwoord nuchter "Ja bijna 2 complete sleeves op haar armen ze zien er echt gaaf uit. Ook heeft ze de familiewapen van, eehm wie waren het ook al weer..... Mikaelson Familie op haar sleutelbeen laten tattooëren."

HG "Hoe weet je dit?"

"Nou Hayes, ik heb al haar tattoeages mogen zetten."

NG "Al haar tattoeages hoeveel heeft ze??"

"Rond de 20 denk ik ongeveer kunnen meer zijn want zo vaak weet ik dat ik haar heb gezien in de zaak en misschien heeft ze een aantal keren 4 kleine laten zetten ofzo ik zou het echt niet weten dan zou ik het haar even moeten vragen.
Maar zoals ik al zei dit interview gaat over jullie.
Dus mijn volgende vraag gaat naar Shawn en Jack en Jack. Wat vind je van het touren door de wereld en wat vonden jullie van Nederland."

JJ&JG "Het is echt geweldig we hebben net een tour afgerond in Europa en dit jaar gaan we ij de Lente weer beginnen nin Europa. Wij vonden Nederland denk ik het leukste."

Shawn "Ja ik ben het eens met Jack J en Jack G, het touren is geweldig maar ook vermoeiend. Het is geweldig om alle fans te zien. En mogen te ontmoeten."

Ik knik en besef dan dat ze dat niet kunnen zien "Oké een laatste vraag aan jullie allemaal, welke You-Tuber zouden jullie nog een keer willen ontmoeten??"

Lox "NikkieTutorials of JeffreeStars."

(A/N ik weet niet of ze hem of haar al hebben ontmoet dus ik verzin maar wat...)

HG, NG, CR, AC, CD, JJ, JG, SM, TC, JW "Romeo Lacoste of Twan Kuyper."

"Dank jullie wel voor dit interview en alle Rebels aan de andere kant van de Radio be good en Stay good. Love you en zie jullie morgen weer."

Ik stond op en ik deed mijn masker op en ik doe mijn capuchon op en loop de andere ruimte in waar MAGcon zit en geef ze stuk voor stuk een hand en loop de kamer zonder iets te zeggen weer uit.

Ik loop naar mijn kleedkamer en trek mijn motor kleding waar aan en ik doe mijn helm op en loop naar mijn motor.

Ik stap op mijn motor en rijd weg. Weg van MAGcon, weg van de studio, naar huis....

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu