Chapter 14

330 14 1
                                    

a/n de oude MAGCON heeft ze problem btw en niet de nieuwe MAGCON even dat je het nog steeds snapt.

Ik kwam thuis aan en ik zag dat ik een mailtje binnen had gekregen van mijn oude dojo. Ik was uitgenodigd voor een kickboks bootcamp hier in Amrika.

We zouden het opnemen tegen amateur vechters. Ik antwoorde kort met een ja en sloot mijn laptop weer af en ik pakte mijn spullen omdat ze me de volgende dag al weer opzouden komen halen. En het mailtje was van gisteren dus ze konden er elk moment er zijn.

Ik had net alles aan bescherming, kleding, schoenen en badspullen en andere shit in gepakt toen de deurbel ging.

Ik rende met mijn 2 tassen naar beneden en trok de voordeur open en zag daar Nick, Remy, Sem en andere mensen van de dojo staan. Ik sprong letterlijk in hun armen en we knuffelden zo'n net iets te har maar het boeide me vrij weinig.

Ik groetre iedereen met een knuffel. We reden terug naar het hotel en kregen meteen te horen met wie we op de kamer moesten. Ik moest met Nick, omdat ik het enige meisje was.

We zetten onze spullen in de kamer en besloten om war rond te lopen.

We vonden direct de sportschool en besloten om onze spullen te gaan pakken om te trainen. "Neem jij de badkamer maar." "Nick het maakt me niet uit je ziet me in de zomer ook in mijn bikini en als we gaan zwemmen dus wat maakt het uit." "O...oke"

Ik glimlach en trok mijn shirt uit en deed mijn broekje en sportbh aan en deed er snel een sweater over aan. Ik pkate mijn sporttas en maakte snel een proteinshake voor onderweg en maakte er ook één voor Nick.

Samen al drinkend lopen we naar de sportschool en ik doe mijn bandages om en ik trok mijn scheenbeschemers aan en handschoenen ook. En ik begon wat te rekken en strekken en rennen voor warming up.

Daarna begon ik wat ter trappen op een stootkussen totdat Nick mij vroeg om hem even te helpen.

Ik moest op de grond gaan liggen op mijn rug. En hij kwam blijven mij liggen/staan en begon push-ups te doen. En hij ging steeds dieper en ik wist in eens wat hij wou.

Dus toen hij weer naar beneden kwam pakte ik zijn gezicht en drukte mijn lippen op die van hem.

Het over kwam hem als een verrassing, maar zoende na een poosje weer terug.

Na een aantal seconden liet ik hem weer los, en stond op door Nick's die me omhoog trok en toen direct me weer begon te zoenen.

Ik glimlachte en drukte hem een beetje van me af en gaf hem een knipoog en ging weer verder met trainen.

~Een paar uur later~

We besloten om terug te gaan en te gaan douchen en dan wat te gaan eten met de groep.

Ik besloot om wat muziek op te zetten toen we in onze hotelkamer waren. Ik zet het nieuwe album van lil kleine op.

Iedereen van de oude dojo kwam naar onze kamer en we schreeuwde zo'n beetje de tekst mee.

Toen we om de beurt hadden gedoucht. Gingen we naar het restaurant van het hotel.

We zaten daar en beetje te kloten en we kregen soms afkeurende blikken, maar dan zeiden we iets in het Nederlands en keken ze ons heel raar aan.

De volgende dag zou ik een karate en kickboks match hebben. Dus de jongens gaven wat tips, want ik moest tegen van iemand van 26....

En zijn waren allemaal ouder dan ik ben dus wisten ze ongeveer wel wat je wel en niet moest doen, maar de laatste kickboks match zou iemand uit het publiek gaan doen.

-De volgende dag-

Nick en ik werden iets te laat wakker dus we bestelden room-service.

Terwijl we ons klaar aan het maken zijn zie ik dat de jongens van de nieuwe MAGCON ook naar de kickboks match gaan maar de oude ook.

Ik laat snel wat foto's van de nieuwe en oude MAGCON aan de groep zien zodat ze wisten op wie ze moesten letten en wie niet.

We stappen in de tourbus en we rijden naar de dojo waar de gevechten gehouden zullen worden.

Ik stap uit en ik zie dat er veel paparazzi stond dus ik trek mijn jas over mijn hoofd en sprint naar binnen.

Ik claim meteen een kleedkamer voor onze groep en trek mijn karate spullen aan en deed een wat simpele warming up.

Voordat ik al op moest. Er stond een jongen van 26 tegen over mij en zag mij staan en zijn blik verzacht in een keer.

Ik had een onschuldige, nerveuze gezicht opgezet.

Sem kwam de ring in en geeft me een peptalk en dan begint de match.

-Na de match-

Ik won uit eindelijk met 1 1/2 punt. Door dat ik hem 3 tegen zijn hoofd heb weten te raken met een hoge trap.

Ik kreeg mijn prijs en ik ren al direct weer naar de kleedkamer om me om te kleden in een kickboksbroekje en een sportbh en ik trek Nick zijn sweater er over en ik ren terug naar de ring waar alle jongens weer in staan.

Ik trek mijn scheenbeschermers aan, wikkel mijn bandages om en doe mijn bitje in helm op en doe daarna mijn handschoenen aan.

Ik zie dat de MAGCON groepen binnen komen lopen door elkaar heen en ik zag dat Taylor helemaal in gear klaar stond.

"Who wants to go against our champion??!!!" schreeuwde de scheidsrechter.

Taylor steekt zijn hand op en komt de ring in.

Iedereen die om mij heen staar als een soort muur om mij heen en draait naar Taylor toe.

Zij kijken naar mij en ik geef een kort knikje en ze stappen stuk voor stuk uit de ring tot dat ik en Sem over blijven.

Hij geeft me een snelle peptalk en hij vraagt aan de scheidsrechter met of zonder knock-out.

Het wordt uiteindelijk met knock-out, waar ik erg blij om ben.

Ik moest in positie gaan staan. En ik keek vlak daarvoor Taylor recht in de ogen aan.

Hij bevroor en ik viel aan met een zijwaartse trap waar door hij naar achteren moest.

Hij kwam terug lopen met een lage dekking en ik terug met een backfist en hij lag al bijna knock-out op de grond

"10...9...8...7...6...5...4...3." toen stond hij weer op. Ik kwam terug met dezelfde zijwaardstrap. En hij dacht dat ik weer terug kwam met dezelfde rechterbackfist maar ik kwam terug met een rechter hoge trap en hij ging terug naar de grond

"3...2...1..." Ik had gewonnen. Ik groet af en spring over de draden heen recht in mijn trainer hun armen. Dit zou betekenen dat ik het toernooi had gewonnen waar ik al een poosje aan meedeed in mijn vrije  tijd. Ik deed al mijn gear af.

Ik kreeg de beker en ik word op de schouders van mijn trainers gehezen en we schreeuwen "Waar is dat feestje.... Hier is dat feestje!!!!!" Ik word na een poosje weer op de grond gezet en Nick komt op mij af en zoent mij recht op mijn mond. Sem had de beker al overgenomen en ik wikkel mijn armen om Nick zijn nek heen. Ik zag de MAGCON groep kijken en ik geef hun een trieste glimlach.

Zij lopen naar me toen masr de jongens gaan als een soort bodyguards om mijn heen staan en Nick trekt mij dicht tegen hem aan door zijn arm om mijn middel te slaan.

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu