Delilah's POV
De mannen die binnen kwamen waren vrienden van mijn familie ze waren en 'gang'. En ja zo eentje als in die mensen vermoord pistolen en explosieven in hun bezit hadden.
Maar zoals elke bende hebben zij een zwakpunt. In dit geval was ik dat zwakkepunt bij hun.
Ze hadden verteld als ik weer terug viel in het snijden dan zou ik met hun mee moeten, want toen ik op mijn ergste was werd ik ook naar hun toegestuurd en toen ik weer bij hun weg moest was ik een compleet ander persoon op een goede en slechte manier."Hallo heren is alles al geregeld?" Cameron keek me verbaasd aan "Delilah ken jij hun?" Ik negeerde hem en ik zag Pete knikken "Alles is klaar je weet zeker al wat er gaat gebeuren?" "Ja hetzelfde als de vorige keer; keihairde training en de rest, wat ik niet wil zeggen waar zij bij zijn." Ze knikken.
Op dat moment kwam de dokter binnen en vertelde dat ik met de mannen mee moest. Ik wist dit al maar zei niks.
De jongens keken nog steeds met grote ogen toe hoe ik zo aardig was naar de mannen en andersom, ze mogen er dan wel kwaadaardig uit zien maar dat zijn ze niet. Als je door die muur die om hun hart heen zit zijn het echt teddyberen.Ik word door Ryker uit bed getild en blijft mij dicht tegen zich aan houden zodat ik niet zou omvallen. Ik probeer een stukje te lopen maar zak al meteen door mijn benen heen. Ryker zucht en tilt me op. Alec pakt mijn tas van de grond met alles er in de andere jongens mee hadden genomen van het hotel. Ik geef Cameron een zoen op zijn wang en ik zwaai naar de rest van de jongens of geef ze een knuffel.
Ik word in de Lamborgini van Pete gezet.
De reis naar het huis waar alles weer plaats zou vinden was ruim 15 rijden en 2 staten verder. Onderweg zijn we enkele keren gestopt en stond het volume van de muziek vol open terwijl we meeschreeuwen met de lyrics van de afspeellijst HipHop NL op Spotify. Met alleen Nederlandstalige muziek.
Als we aankomen loop ik moeizaam met hulp van de jongens naar mijn slaapkamer.
Ik zal ze even snel voor stellen.
De gang bestaat uit:
Archer
Ryker
Alec
Pete
Blake
Jace
Valentino
Alex
Zack
Jack
Rian
Luke
Mikey
Ze zijn allemaal halverwege de 20 en hebben mij eerder geholpen met mijn selfharming 'probleem'.
De training waar we het over hebben is een zware militaire training want alle jongens zitten in het leger en hebben bijna altijd dezelfde missie en soms niet.
We hebben van alles samen mee gemaakt en we hadden elkaar ontmoet toen ik in een hele erg dip zat en ik heel veel sneed, maar door de training kwam ik er over heen, omdat ik er niet aan kon denken, want ik trainde, at en sliep dat is de routine die je had en die herhaalt zich tot je er niet meer aandenkt en in topvorm bent.
Ik ging normaal al naar de sportschool maar dat is niet zo effectief als deze training. Dit is dag in dag uit trainen, maar als ik naar de sportschool had ik alleen daar geen behoefte om te snijden, maar dan thuis wel weer en ik viel ik weer terug.
Toen ik alles aan de kant had gelegd begonnen we direct met rondjes rennen om het terrein.
Ja ik zei terrein, het is namelijk afgezet met prikkeldraad en schrikdraad. En een groot hek. Daarna gingen we het parkourveld 3 keer en gingen daarna al rennend met pijl en boog objecten neerschieten.
We ronde af met weer een rondjes lopen om het terrein om onze spieren af te laten koelen. We stoppen na 3 rondjes met lopen en gaan naar binnen en nemen om en om een douche terwijl ik alvast me het eten begin.
Toen alles klaar stond zette ik Jace bij het vuur en vertel hem wat hij moest doen tot dat ik terug kom.
Ik spring snel onder de douche en was me snel en droog me af en trek comfortabele kleding aan. Daarna ren ik snel naar beneden en zie dat alles nog intact is en dat het eten al op tafel staat. Ik geef Jace een zoen op zijn wang en ga naast hem zitten. We pakken elkaars hand vast en bidden, want bijna alle jongens zijn gelovig, je zal het niet verwachten maar ze gaan elke zondag naar de kerk.
Na het bidden zitten we te praten over de komende weken wat er gaat er gebeuren en wat ik daarna gaat gebeuren met mij en of ik überhaupt wel terug wil naar Cameron en de rest, maar daar gingen we niet te ver op in.
Na het eten zette de jongens alles in de afwasmachine en zetten de jongens Scream aan. We zitten met z'n allen verspreid door de hele kelder heen waar de tv stond. Ik val die nacht in slaap in de armen van een jongen ;)
4 week later (sorry voor de tijd skip maar om dit iedere keer opnieuw te schrijven had ik niet zo veel zin in en leek me ook vrij saai om te lezen)
Na 4 weken had ik aardig wat progres gemaakt ik had geen zelfmoord neigingen meer, maar als nog train ik dagelijks. De jongens helpen me overal mee en ik had het uitgemaakt met Matt omdat ik er achter was gekomen dat toen ik weg was gegaan vreemd was gegaan met een van zijn fans (geen haat naar Matt toe, hij is een van mijn favorieten maar voor het verhaal moet het even zo).
Ik had niet om hem gehuild of omdat onze relatie die zo mooi was geweest en ik dat miste (NOT).
Jace en ik zijn closer dan dat we ooit zijn geweest niet op een broer/zus manier maar bijna bf/gf manier.
We zijn aan het trainen als het plotseling begint te stormen. "IEDEREEN TERUG NAAR BINNEN VOOR DAT HET TE ERG WORDT." We rennen met zijn allen naar binnen, maar het is nog best een eindje rennen omdat we van het terrein af waren gegaan om door de bossen heen te rennen met pijl en boog om alle schijven die er hingen te raken.
Toen we binnen naar binnen gingen had ik inmiddels al klapperende tanden en blauwe lippen.
Jace trekt me naar zich toe en probeert me weer warm te krijgen terwijl de andere jongens dekens halen en de kachel aanzet.
Na een half uur zit iedereen ingewikkeld in een deken om de kachel elkaar warm te houden en wachtend tot dat de storm ophoudt.
Ik had de afgelopen 4 weken veel op social media gezeten om toch een beetje met iedereen contact te houden ook had ik veel meer mensen ontmoet, die ik nog nooit had gezien of nog nooit van had gehoord, waar ik nu super leuke gesprekken mee heb en ze mij elke dag opvrolijken als het even niet mee zit en ik niet naar de jongens toe wil.
Ik pakte mijn telefoon en ik neem wat foto's met de jongens en app met wat mensen en beantwoord mensen hun vragen of Twitter.
Na een aantal uur had ik alle apps gehad en was de storm nog steeds niet voorbij en ik was inmiddels ook wel opgewarmd dus ik besloot naar bed te gaan.
"Guys, ik ga naar bed." Jace staat ook op "Ik ga wel mee." Ik bloos en loop stilletjes naar boven met Jace op mijn hielen.
Ik loop mijn kamer binnen en pak een CK sportbh en trainingsbroek en wil mijn badkamer inlopen, maar Jace houdt me tegen en zegt "Je kan je gewoon omkleden hoor je hoeft je nergens voor te schamen." "Ik kleed me hier alleen om als je niet gaat kijken." "Okay prima." Hij deed zijn ogen dicht. Ik draai me om en kleed me om en als ik me weer omdraai zie ik dat Jace achterover leunend naar mij aan het kijken. Ik spring op hem af en sla hem "Je had belooft niet te kijken!!" Hij duwt me van hem af en gaat boven op mijn heupen zitten en houdt mijn houden van vast "Ik had niks belooft ik zei alleen iets." "Uggh." Ik duw hem van me af en ging onder de dekens liggen en ga zo ver mogelijk van Jace afliggen, maar hij trekt me dichter naar zich toe. Ik draai me weer om en probeer me weer van hem af te duwen, maar na een aantal pogingen geef ik op en ga op zijn borst liggen en val ik na een aantal minuten in slaap.Sorry dat het weer zo lang duurde...
Maaaaaaaarrrr wie heeft er nog goede iedeeën voor dit verhaal laat ze dan even achter desnoods stuur je het via PM