Chapter 12

288 14 1
                                    

Camerons pov

We zitten met zijn allen in een limousine. We zouden een interview hebben met iemand en ze zouden ook een proefgesprek met oms houden of we geschikt waren voor Rebels show!!!

We zaten te kloten met elkaar en met muziek meet te zingen/rappen/schreeuwen.

Toen we daar aankwamen zag ik iemand meteen angstige blik onze kant op komen en achter een muurtje gaan staan.

Ik schudde het maar van me af.

We moesten door de fans heen en namen wat foto's met hun een deelde handtekeningen aan.

Langzaam maar zeker kwamen bij de ingang.

Ik zag dezelfde persoon weer in een reflex van de ramen.

Ik zag de jongens me aankijken.

Ik schudde mijn hoofd om een teken te geven dat het niks was.

We werden door iemand begeleid naar een kantoor en ze klopte 2 keer op de deur en liet ons binnen.

Ze zeiden dat we nog even wat voor ons zelf mochten doen omdat ze even een gesprek moesten afronden.

We liepen het balkon op en ik zag het zelfde meisje tussen de fans door drukken en liep naar een motor die verder op stond.

Ik stootte de dichtst bijzijnde in hun ribben/buik. En wees haar aan "Ik ken haar ergens van maar ik weet niet waarvan."
Ze knikten instemmend "Wij hadden haar ookal opgemerkt."
We stonden gewoon ge zwaaien alsof er niks aan de hand was en geen aandacht te trekken dat de fans ongerust zouden worden. Of dat ze gingen denken dat we dat meisje kenden.

Het meisje deed haar helm op en ze keek vluchtig achterom een reed toen met scheurende banden weg.

Op dat moment moesten we naar binnen gaan.

We gingen aan een grote ronde tafel zitten.

En werden bijna overhoort in plaats van een interview.

Ze vroegen naar ons privé verleden of we iemand hadden die we 'dis-owned' hadden.

We hadden elkaar toen onzeker aangekeken en onzeker geknikt en we hadden het verhaal verteld.

We wisten niet meer waar ze was sinds we op tour waren geweest. Aommige jongens beweerde dat ze haar een tattoo shop hebben uitzien lopen.

Toen het interview was afgelopen zeiden ze dat we geschikt waren voor het interview, maar dat er zwart glas zou zitten zodat zij alleen ons kon zien en wij haar niet.

We stonden op en werkte onze weg weer terug naar de limousine.

Het zou morgen een interressante dag gaan worden......

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu