Chapter 10

322 14 4
                                    

Als ik de volgende ochtend wakker word ga ik overeind zitten en ik voel dat ik voor een keer lichamelijk en geestelijk goed ben uitgerust.

Ik zoek mijn spullen bij elkaar en loop naar beneden en ik maak een ontbijtje bij het buffet maar ik doe ook in een plastic bakje wat eten voor vanmiddag. En ik koop een bidon en doe daar thee in.

Als ik naar buiten loop komt de warme lucht me al tegemoet. Ik stap weer op mijn motor en ik had de route die ik vandaag zou gaan rijden al uitgedacht tijdens het ontbijt.

Als ik halverwege ben kom ik in een file terecht.

Ik luister naar het nieuws.

"Er staat een file van enkele uren lang, er staan veel fans in van One Direction en Magcon. Ook staan er mensen tussen die gewoon ergens in de stad heen moeten of mensen die op doorreis staan."

Na een aantal uur in de brandende zon te hebben gestaan komt de file op gang en ik haal heel wat mensen in. Het is alweer bijna avond. Ik rijd voor bij een stadion en ik hoor allemaal gillende meisje de namen van de Magcon jongens gillen.

Ik rijd gewoon door. Als ik op het vliegveld aan kom geef ik iemand mijn motor en word begeleid naar het privévliegtuig. Ik val bijna meteen inslaap als het vliegtuig opstijgt. Ik word ook pas weer wakker als het vliegtuig gaat landen.

Ik pak mijn motor en ik rijd naar het huis van mijn ouders in Nederland. Ik rijd door Drenthe heen en op een gegeven moment sla ik af en ik in de verte zie ik al het huis van mijn ouders. Het is niet heel bijzonder 8 slaapkamers, 7 badkamers, keuken, garage, fitnessruimte/dansruimte, woonkamer en een zwembad.

Mijn ouders zitten op de bank en hebben een ongeruste blik op hun gezicht staan.

Ik loop naar hun toe en als ze me zien ontspannen ze meteen. Ze vertellen me dat de jongens mij hebben geprobeerd te bellen met dat hij altijd meteen naar de voicemail ging. Ik vertel hun daarna dat zij mijn hebben achtergelaten en ze worden boos.

Ik geef mijn nieuwe nummer aan hun en zeg dat ze het niemand  behalve mijn familie mogen geven. Ik wist wat ik ging doen. Ik zou een tattooartist worden.

Het is altijd al een droom van mij geweest maar hij is nooit echt uitgekomen. Ik bel Romeo Lacoste op en ik regel een ticket voor hem naar Nederland.

Ik ga vroeg naar bed en ik wist als ik wakker zou worden dat Romeo er al zou zijn.

~De volgende ochtend~

De volgende ochtend word ik wakker van iemand die met een luchthoorn naast mijn bed staat. Ik schiet overeind en ik zie dat het Romeo is. Ik vlieg hem om zijn hals en ik stap onder de douche en ik kleed me daarna om.

Daarna loop ik de tatoeage studio van mijn oom.

~We oefenen weken lang tot ik alles onder de knie heb, van het teken tot het 'inkleuren' van de tatoeages.

We zouden samen een tattoo gaan beginnen. We hebben het perfecte pand al gevonden. Dat bevind zich plaats in Hollywood Los Angeles.~

~2 maanden later~

De jongens van Magcon zijn uit elkaar en zijn apart door gegaan, maar ze hebben ook al aangegeven dat ze wel een nieuwe Magcon tour gaan doen maar het eerst even rustig aan gaan doen. 

Ook spelen Nash en Cameron in The Outfield movie. En Taylor heeft een single uit gebracht ook heeft Mahogany een single uit gebracht en Shawn heeft een album uitgebracht.

Ik ben een anoniem radio station begonnen en ik verdien er aardig wat mee. Ik zing zelf en ik draai ook op feestjes.

Ik beantwoord op de radio vragen en geef advies aan mensen. 

De jongens zijn me aantal keer tegen gekomen maar ik heb 2 bijna compleet getatoeëerde armen en mijn haar is raven zwart en ik draag fel blauwe contact lenzen.

Er zijn al een aantal keren wat beroemdheden in de zaak geweest. Ook heb ik Harry Styles mogen tatoeëren op The Late Late Show. Tijdens  tattoo roulette.

~1 week later~(a/n sorry dat er zoveel tijdsprongen zitten maar ik heb heel veel op de planning staan voor dit boek en anders worden de hoofdstukken zo verschrikkelijk lang.)

Ik sluit net de winkel af als ik alle Magcon jongens op me af zie komen. En ook de jongens van 1D en mijn oude crew. Aan de andere kant zie ik mijn nieuwe crew staan.

We doen aan graffiti, maar we helpen ook mensen als die overvallen worden of bedreigd. We kennen zo'n beetje iedereen bij de politie omdat we zo vaak met hen in aanraking zijn gekomen en dat is niet alleen voor ons zelf.

De Magcon jongens en 1D lopen jammer genoeg *sarcasme to the max*. voorbij lopen. Ik steek de straat over en ik geef iedereen een handdruk of gewoon een simpele knuffel.

We lopen gezamenlijk naar de bios. We hadden de nieuwe Hungergames film uit gekozen om te gaan kijken.

~Skip naar het einde van de film~

Iedereen was enthousiast over de film "Jongens, jongens vanavond bij mij tattoo party!" schreeuwde ik over ze heen.  



Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu