Chapter 3

604 18 2
                                    

Chapter 3

Toen ik wakker werd stapte ik uit bed en ik stap onder de douche. ik doe mijn ding en ik stap er onder weg en ik eet snel wat en ik trek een random outfit aan en ik pak een longboard en ik skate naar het skatepark dat om de hoek ligt. Als ik daar aan kom zie ik mijn nieuwe buren staan. Ik trek me er niks van aan en doe gewoon mijn ding en ik doe mijn Beats koptelefoon op en ik zet Ronnie Flex en Lil' Kleine op. Na een poosje komt Investeren In De Liefde en dan komt het rap stuk op en ik rap mee. Het is half Engels, maar het klinkt wel gaaf. Toen het nummer was afgelopen zag die jongens kijken, maar ik trek me er niks van aan en ik rijd naar de half-pipe en als ik op de top ben ga ik er zitten en ik zet mijn board naast me en ik pak mijn telefoon uit mijn bh en ik zie dat ik een aantal keer genoemd ben op Twitter. Ik kijk en ik zie dat de jongens van mij foto's hebben genomen toen ik inslaap was gevallen op Blaises zijn buik en er stond onder '#brosisgoals'
Ik glimlachte en like de foto en zet eronder 'Luv you brothaa from otha motha<3'

Ik stopte mijn telefoon terug in mijn bh en ik keek op en ik zag dat de jongens voor mijn neus stonden "Wat willen jullie, stalken jullie me ofzo?" "Nee maar je komt ons zo bekent voor maar we weten niet waar van." "Jullie hebben me voor het eerst gezien op het jeugdkampioenschap in 2010 in Japan kickboksen toen ben ik 1e geworden. Ik had me opgegeven als jongen maar ze kwamen er al snel achter dat ik een meisje was en ik deed toch eerlijk mee dus ik werd niet gediskwalificeerd. Ook hebben jullie me gezien ik 2013 en 2014 iedere keer wereld kampioenschap en ik werk in de Dojo waar jullie ook trainen." Ik stond op en ik gleed naar beneden en ik stapte op mijn board en reed rustig terug. Het was in een rijke wijk, maar ik woonde hier al 5 jaar en ik woonde hier altijd al als rebel dus ik kreeg geen rare meer. Ook mijn vrienden niet. Ook weten ze dat als ze de politie inschakelen dat we nooit straf krijgen omdat ze alleen de lichten zien omdat ons huis en alle slaapkamers soundproof zijn wat heel fijn is. Je hoort alleen van binnen naar buiten en niet andersom.

Toen ik bijna thuis was greep Jack Johnson mijn arm en Cameron mijn andere en tilde me bijna letterlijk van de grond, wat al niet meer mogelijk was want ik stond op een longboard. Ik rolde met mijn ogen en zeg "Ook hallo, gaat ook goed met mij en tuurlijk zou ik even kunnen stoppen als je het gewoon f**king h**l had gevraagd!!" De sarcasme droop van mijn stem af en de greep om mijn armen verzwakte en ik draaide me om en ik zei "Ja vertel maar ik heb niet de hele dag de tijd." "Waarom woon je niet in Ierland als je ouders daar wonen." "Mijn ouders zijn te druk bezig met hun banen en ik zie ze altijd in de schoolvakanties en dan ga ik met hun mee naar rechtszaken en zij vonden het beter voor mij om goede ouders of verzorger te hebben dan altijd te reizen en ouders die weinig tot geen tijd voor je hebben. En ik had een opleiding hier aangeboden gekregen bij de Dojo. Dus ja wat brengt jullie heen??" "Wij hebben een vakantie en daar maken wij nu gebruik van om delen van Amerika te ontdekken waar we nog nooit zijn geweest. Dus ja want hier wonen niet zoveel jonge mensen in deze wijk nou ja uitzondering voor jullie dan." Ik knik en ik draai me om en ik loop naar binnen en ik gooi mijn spullen in de hoek en ik draai me om, om de deur dicht te doen zie ik dat Niall, Louis en Jack J binnen staan met een grijns. Ik haal mijn schouders op en ik loop naar de keuken en ik trek de koelkast open en ik haal er een pak verse sinaasappelsap uit en ik pak een glas en ik schenk het in en neem het mee naar de gamekamer waar inmiddels alle jongens zitten inclusief die hier wonen. Ik pak GTA V uit de kast. Ik heb die al meerdere keren uitgespeeld maar het blijft toch leuk om mensen neer te schieten. Ik ga onderuitgezakt zitten in een van de banken en ik leg mijn hoofd op Jack J zijn schoot en mijn benen over die van Niall. Ik keek hoe de jongens GTA speelde en ik lach soms om hun domme acties en geef soms tips om te ontkomen aan de popo.

Na 5 uur zijn we inmiddels al over gestapt naar COB Black Opps. Ik lachte me dood er om de rare dingen, ja ik lach om de raarste dingen maar als je het nog niet wist dan uuugh laat maar, "Jo mensen misschien moeten we een keer gaan eten??" "Pizza!!!!" "Oké ik bestel!!" Ik belde en bestelde 25 pizza's want alle jongens hier eten voor twee zo'n beetje en ik ook dus ja en als we dan nog niet genoeg hebben gaan we ijs eten ofzo.

In een half uur waren alle pizza's hier en met 3 man tilde we ze naar boven en ik betaalde snel en ik rende naar boven en gooide de deur open en gilde "Pizza is hier!!!" Ik draaide en ik viel om op iemand "Je bent zacht..." Ik keek recht in de ogen van Jack J en ik legde mijn hoofd op zijn schoot en de drie jongens kwamen met de pizza. Ik graaide meteen mijn pizza's en begon te eten en sloeg alle handen weg dat het mijn eten is en dat werd ze snel duidelijk. Toen ik mijn 2 pizza's op had zaten de jongens nog maar halverwege hun 1e en ze keken me raar aan behalve met wie ik half woonde, oh ja dat was ik zo ik had een voorstel, "Oké ik heb een voorstel voor de jongens die hier zo'n beetje al half in dit huis wonen. Jullie mogen in dit huis wonen zolang wij een crew gaan beginnen en we gaan dansen, flashmobs en freerunning doen wat we eigenlijk al een beetje doen maar nu full time." Ze knikte instemmend en ik leunde tegen Jack J aan "Hoelang blijven jullie hier nog?" "Zolang we willen, MAGCON is klaar dus ja." Ik knikte en dacht aan die keer dat ik perongelijk had getweet in welk hotel ik zat en toen had ik gewoon uit het niets een meet en Greet georganiseerd zodat de fans weg zouden gaan uiteindelijk en na 5 uur waren ze dan ook echt weg. Toen kon ik ook eindelijk het hotel weer uit maar ik gebruikte de jongens als levens schild.

Ik werd moe en ik voelde dat Jack J me tegen zich aan trok en ik viel langzaam inslaap.


Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu