A/n Sorry dat het zo lang duurde tot ik weer een nieuwe update online zet. Maar ik heb het nog al druk op school. En heb een kleine writersblock
Als de jongens dichter bijkomen drukt Nick mij dichter tegen zijn borstkas aan
Ik duw hem langzaam van me af en ik ga naast mijn coaches staan en doe mijn armen over elkaar"Wat willen jullie van mij?"
"We willen onze exuses aanbieden voor wat we hebben gedaan." Zegt Taylor
De nieuwste MAGCon leden kijken hem met een groot vraagteken boven hun hoofd aan.
Ik zie Matt staan en ik glimlach half naar hem en ik spring in zijn armen, we hadden contact gehouden wat niemand wist.
Ik sla mijn armen om zijn nek heen en sla mijn benen om zijn middel en zijn armen gaan om mijn middel heen.Ik druk mijn hoofd in zijn nek en zeg "Ik heb je zoooo erg gemist." Ik trek mij hoofd terug en ik zie dat hij grijnzend naar de jongens kijkt en steekt zijn tong uit.
"Ik jou ook. We moeten weer een keer samen iets gaan doen net zoals we een aantal weken geleden hebben gedaan."
Mijn glimlach wordt groter en knik heftig.
Matt zet me langzaam weer op de grond en geeft me een kus op mijn wang. En slaat zijn arm om mijn middel.Ik leun tegen zijn zij aan en ik zie dat de rest van de MAGCon jongens me raar aan kijken.
Ik kijk mijn jongens aan en ik knik om een teken te geven dat het oké is.
Ik loop als eerste naar de nieuwste leden toe zoals Dylan Dauzat, Jacob Sartorious en de andere jongens waar ik de naam niet van weet.Ik steek mijn hand uit, maar de jongens trekken me in een groepsknuffel.
Ik glimlach zwakjes en stap voorzichtig achteruit.Ik haal diep adem en zeg "Ik kan jullie excuses aanvaarden, maar ik kan jullie niet vergeven. Jullie moeten laten zien of jullie echt hier voor in zijn en als dat gelukt is, is dat jullie laatste kans en als je, om het maar even droog te zeggen verneuken, dan is de kans groot dat je of in het ziekenhuis ligt of 180cm onder de grond. Oké? Oké."
Ze knikken een beetje teleurgesteld, maar ik zie toch alweer een twinkeling in hun ogen komen omdat ze nog een kans hebben.
A/n als jij weet hoe ik verder moet gaan stuur even een PM en ik zou het in mijn verhaal kunnen verwerken.
En met wie moet ze uiteindelijk gaan daten?????
Suggesties pls tell meee
Thanks voor het lezen
Vote, comment❤️