A/n Thanks voor de 1,04 k reads😘💕🙏🏻
Engels
NederlandsAls ik wakker word zie ik dat het al licht is en dat Matt weg is.
Ik rol uit bed met het gevolg dat ik op de vloer val.
Ik kreun van de pijn en alle jongens komen de kamer binnen stormen. En kijken om zich heen.
Als ze mij op de grond zie liggen beginnen ze te lachen.
Ik sta op en stamp woest naar de badkamer trek mijn kleding uit en stap onder de douche.
Ik doe mijn ding en stap uit de douche en begin mijn haar te krullen.
Daarna doe ik mijn kleding aan en doe mijn make-up. (foto bovenaan)Als ik naar buiten loop negeer ik de jongens en pak mijn hakken en handtas uit mijn koffer em trek ze aan.
Daarna loop ik naar de lift om naar beneden te gaan.
Als ik beneden kom zie ik veel journalisten en paparazzi staan.
Als ik naar de uitgang loop komen ze naar me toe. En bestormen me met vragen en ik beantwoord sommigen.
Tot ik de vraag krijg "Als je 1 iemand mocht bedanken wie zou dat dan zijn?"
Ik draai naar de vrouw toe en antwoord "ik denk dat ik niet echt iemand kan noemen om eerlijk te zijn, want sommige mensen hebben me halverwege iets verlaten of hebben meteen een vooroordeel en nadat ze me zien vechten veranderd hun mening in een keer. Niemand beoordeelt mij hier op mijn innerlijk maar op mijn uiterlijk. En dat ik een meisje ben. Maar als ik echt eimand moet bedenken is het mijn sensei Sem Schilt, want ik kreeg en krijg nog steeds tips van hem van wat ik beter wel kan doen en wat ik beter wel kan doen." De journaliste knikt en staat zo'n beetje met haar mond vol tanden van mijn diepe uitspraak "Veel succes Delilah in de toekomst." "Dank je wel."
Met dat gezegd te hebben loop ik naar een klein cafeetje op de hoek van de straat. Ik sms snel even naar Matt dat ik oké ben voordat hij zich zorgen gaat maken.
Ik bestel choclate-chip pancakes en een glas water.
Het is redelijk rustig in het café. Ik kijk rustig even om me heen. En neem de omgeving in de me op.
Op een gegeven moment zie ik de jongens van MAGCon binnen lopen.
Ik rol met mijn ogen en een paar minuten later krijg ik mijn ontbijt. Ik geef de ober een glimlach en begin aan mijn ontbijt.
Na een aantal minuten ben ik klaar en ik betaal en geef een fooi.
Ik loop het café uit om vervolgens tegengehouden te worden door Cameron fucking Dallas.
Ik zucht geïrriteerd. Ik doe mijn armen overelkaar en vraag "Wat kan ik voor je doen Dallas?"
"Achternaam serieus Delilah? De jongens en ik willen je bewijzen dat we zijn veranderd zijn, en zelfs Jacob wil het goed met je maken.""Cameron zo makkelijk is het niet weet je wel hoeveel moeite heb gedaan om mezelf weer bijelkaar te rapen en te vergeten wat jullie me aanhebben gedaan. Het is niet even zomaar iets wat je kan doen. Als ik je telefoonnummer mag kan je even appen over mijn gedachten. En hoe die veranderden over de tijd maar als je eenmaal mijn telefoon nummer hebt geef het alsjeblieft niet aan de andere jongens."
"Tuurlijk hier heb je mijn nummer en please denk er over na. Sommige van ons zijn echt veranderd en willen nog echt een kans. Om het goed te maken met jou."
Ik knik en ik loop terug naar het hotel waar ik meteen in een groepsknuffel word getrokken door iedereen die mee was op de tour.
Frank zei meteen wanneer ze me los hadden gelaten "Waar was je?!? Iedereen was zo ongerust over jou?!"
"Als je op had gelet wist je dat ik in het kleine cafeetje op de hoek van deze straat zat ik heb het zelfs naar Matt geappt!!! En als je me niet geloofd vraag Cameron maar die was er namelijk ook!!"
"Je hebt Matt helemaal niet geappt!!"
"Wel waar!"
Ik trok mijn telefoon uit mijn tas en liet hem het bericht je zien.
Ik trok mijn wenkbrauw op naar Matt die een schuldige blik op zijn gezicht had en dat probeerde te verbergen, maar iedereen had het allang gezien.
A/n thanks voor het lezen!!
En comment en vote.