Chapter 16

305 12 16
                                    

Engels
Nederlands

*Een aantal weken later*

We zitten in de laatste stad voor het kickbokskampioenschap.
De jongens van de oude MAGCon (die er nu niet meer inzitten) liggen verspreid samen met de rest van de kickboks mensen door de kleedkamer heen.

Ik stap onder de douche weg als ik Frank met mijn shirt weg zie rennen.

Ik trek snel mijn ondergoed, sport bh en spandex aan die ik had klaar gelegd. En sprint achter Frank aan en schreeuw "Frank geef mijn shirt terug!!" "Nooit!!".

Na een aantal minuten geef ik op en loop terug naar de kleedkamer helemaal bezweet. Als ik de deur open gooi zie ik de jongens van de de 'nieuwe' MAGCon staan.

Ik sprint aan hun voorbij, maar voordat ik bij Matt kom steekt iemand zijn voet uit en ik struikel er over. Ik kan mezelf nog maar net opvangen met mijn handen.

Ik spring op en ik zie Jacob met een grijns op zijn gezicht staan en loop op hem af om vervolgens terug getrokken te worden door Matt "Matt laat me los ik wil hem in elkaar meppen" ik zag dat meerdere jongens mij nu vast houden.
"Laat me los!!!"

De jongens hun grip verslapte en ik nam de mogelijkheid om naar Jacob toe te rennen en gaf hem een bitchslap. Zo eentje die lekker doorgalmt.

Jacob stormt op mij af "You bitch!!!"

Ik grijns "a bitch is a female dog, dogs bark, bark is nature, nature is beautiful. Aaaawh thanks for calling me beautiful!" Zeg ik met een ziekelijk vriendelijk stemmetje.

Iedereen staat daar met zijn mond open.

"Go to hell"
"Sorry satan doesn't like me and won't let me in."

De jongens achter mij beginnen te grinniken. Terwijl de rest met hun mind vol tanden staat. Zo kende ze mij niet.

Ik grinnikte en toen Jacob weer iets wou zeggen begon ik keihard te lachen.

"What are you doing?"
"Wait I'm trying to imagine you with a personality"

Je hoorde allemaal 'Burn's' en 'ooooooh's' door de kleedkamer gaan.

Jacob zei niks meer en draaide zich om en loopt terug naar de magcon groep.

Ik voel armen om mijn middel glijden en ik zie dat het Matt is. "Wat denk je, jij ik vanavond netflix en chill in mijn hotelkamer?" De jongens waren mee op tour gegaan omdat ze toch niks te doen hadden.

"Tuurlijk Matt. Maar ik moet gaan ik heb in 3 minuten een match."

Hij knikt en geeft me een zoen op mijn wang een ik trek snel mijn gear aan en ik ging klaar staan bij de deur naar de ring toe.

-Na de wedstrijd-

Ik had gewonnen!!!!! Ik had het kampieonschap met 6 punten verschil gewonnen.

Ik rende met mijn trofee in mijn armen de kleedkamer in en werd meteen op de schouders van Nick gehezen.

Na een aantal minuten word ik overgeheveld naar Matt en ik spring in zijn armen. En geef hem een hug.

Maar blijkbaar heeft Matt andere ideeën en pakt mijn hoofd vast en drukt zijn lippen op die van mij.

Ik haal mijn vingers door zijn haar heen terwijl hij me langzaam op de grond zet terwijl we nog steeds aan het zoenen zijn.

Langzaam stoppen we met zoenen en ik ben buiten adem en ik wikkel mijn armen om zijn middel en hij zijn armen om mijn nek en we staan te knuffelen.

Die middag liggen we de hele tijd te knuffelen op de bank

Ik ben waarschijnlijk op een gegeven moment inslaap gevallen want ik word wakker van dat ik op iets zachts word gelegd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben waarschijnlijk op een gegeven moment inslaap gevallen want ik word wakker van dat ik op iets zachts word gelegd.

Ik zie dat ik in Matts kamer ben.

"Matt kunnen we nog steeds netflix and chill doen?"

Hij draait zich met een ruk om en knikt en komt naast me in bed liggen en ik kom tegen hem aanliggen en hij zet Saw3
aan. Ik krul op in zijn armen en we kijken zo samen naar de film.

Ik val halverwege in slaap.

A/N wat vinden jullie er van?
Met wie moet Delilah daten of moet het Matt blijven?
Weet jij nog leuke ideeën stuur ze ff naar mij en ik zal ze er in verwerken.
Deze chapter gaat naar @NikkyvandeRoer

Kickboksen ft MAGCONWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu